Kun je die ook voor TV enzo gebruiken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Laton het volgende:
een beetje up to date persoon heeft er nog maar 1
[afbeelding]
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Kun je die ook voor TV enzo gebruiken?
die is voor een mediacentrumquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:23 schreef Laton het volgende:
[..]
die is voor een mediacentrum
dus voor tv, stereo, dvd, en wat je verder maar wil...ding is programeerbaar dus kan signalen van andere AB's kopieren![]()
Dat die programmeerbaar was, weet ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:23 schreef Laton het volgende:
[..]
die is voor een mediacentrum
dus voor tv, stereo, dvd, en wat je verder maar wil...ding is programeerbaar dus kan signalen van andere AB's kopieren![]()
die links onder van de OP heb ik bij mn andere huis ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef MWP het volgende:die linksonder heb ik ook, net als 1tje die lijkt op die rechtsboven (maar dan voor mn hele stereo)
edit: als reactie op de OP
Wat hebben dan A-paupere mensen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef SuperWeber het volgende:
TSssssssssssk...
Alleen paupers hebben een afstandbediening
quote:
Ha, je bent ook serieus een nerd als je dat gaat fotograveren voor een topic....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef SuperBosch het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts:
Draadloze muis.
DVDspeler
TV.
PC.
Verlichting.
Onder:
Draadloos toetsenbord
Met een webcam is dat 1 seconde werk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Ha, je bent ook serieus een nerd als je dat gaat fotograveren voor een topic....
Beetja vaag inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Aparteling het volgende:
[..]
Zit er nou een draad aan die onderste![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |