Dit begrijp ik niet. Hoezo geen tijd? Hebben ze een 2de-hands pc gekocht met perverse bestanden erop en hadden ze geen tijd om het te verwijderen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Dr.Aart het volgende:
"Mogelijk hadden de broeders geen tijd gehad om die video´s te verwijderen omdat dat tijd vergt."
altijd maar weer , houdt het ooit op ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:39 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
ALTIJD WEER DIE KANKER MAROKANEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist ook niet dat JIJ schrijven konquote:Op woensdag 25 januari 2006 07:16 schreef Tarado het volgende:
Ik wist niet dat hij schrijven kon
een boek niet neequote:Op woensdag 25 januari 2006 09:33 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat JIJ schrijven kon
alles geschreven of moeten er veel plaatjes in staan ? ( lees : bloot )quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:08 schreef Maar-T het volgende:
ik hou van literatuur
En de figuren die moeten zorgen dat-ie van dat geld geen gekke dingen gaan doen zijn misschien nog zo stom om steekpenningen van 'm aan te nemen ook. Zoveel vertrouwen heb ik in onze regering, vooral sinds Pechtold mijn veronderstellingen over Balk & Co heeft bevestigd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef N.icka het volgende:
Wel slim , wordt Samir rijk , kan die dat geld weer in zn plannen stoppen
Ik heb 't gedownd, ga het (proberen te) lezen, en daarna gaat het met een bloedvaart weer richting prullenbak, want ik weet nu al dat zijn "wijze" teksten mij het stoom uit m'n oren gaat laten komen. De figuur die zou willen proberen mij tot de islam te bekeren en en wordt nooit geboren. Maar ik ben wel benieuwd hoe de Hofstadgroep denkt en hoe ze aan hun dodelijke gedachtenspinsels komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:08 schreef Maar-T het volgende:
ik hou van literatuur
Fijn, effe downloaden en gauw uitprinten. M'n pleepapier is opquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:13 schreef Ringo het volgende:
Je kan het manuscript heel simpel downloaden vanaf de Nova-site.
Heel simpel? In 25 afzonderlijke pdf-bestandjes!Is er nou geen enkele whizzkid op het idee gekomen de boel effe bij elkaar te gooien?
![]()
Alleen Mohammed Bouyeri had toch necrofiele pr0n op z`n computer?quote:Dit begrijp ik niet. Hoezo geen tijd? Hebben ze een 2de-hands pc gekocht met perverse bestanden erop en hadden ze geen tijd om het te verwijderen? ]
waar is dat eigenlijk uit gebleken. iedereen roept dat maar hoe is dat in het nieuws [ook alweer] gekomen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:21 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Alleen Mohammed Bouyeri had toch necrofiele pr0n op z`n computer?
beetje mein kampf achtig verhaaltje zal het worden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef progrock het volgende:
[..]
Ik heb 't gedownd, ga het (proberen te) lezen, en daarna gaat het met een bloedvaart weer richting prullenbak, want ik weet nu al dat zijn "wijze" teksten mij het stoom uit m'n oren gaat laten komen. De figuur die zou willen proberen mij tot de islam te bekeren en en wordt nooit geboren. Maar ik ben wel benieuwd hoe de Hofstadgroep denkt en hoe ze aan hun dodelijke gedachtenspinsels komen.
Ik ook niet, maar vergeet niet dat deze figuren het lekker vinden de lijden en te sterven voor allah (zonder hoofdletter a). Dus als Samir ziek wordt en dood gaat (zo helpe hem God, de onze dan) ben ik toch bang dat-ie sterft met een glimlach op z'n gezicht, wetende / denkende dat er 77 maagden op het wachten in het hiernamaals. Hij zal z'n eigen dood juist waarderen. Dus dat schiet niet op voor ons westerse ongelovigen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef DaveHarris het volgende:
Die gast is denk ik toch de pijp uit voor dat hij het af heeft. In dit geval ben ik Allah toch best dankbaar dat hij niet te beroerd is om zijn favoriete loonslaafje te tergen met allerlei tegenslagen, en dat hij het onzer alle Samir ook best wel gunt om te weten hoe het is om met een nare ziekte door het leven te moeten. Ik kan deze beslissing van Allah zeker niet onrechtvaardig noemen.
Zeg? Ben jij nou een welopgevoed, modern mens dat vooral hoopt op een eerlijke en rechtvaardige samenleving of gewoon zo'n ouderwetse ploert die uit wraakzucht zijn vijand het liefst zo hard & lang mogelijk ziet lijden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:02 schreef progrock het volgende:
Ik ook niet, maar vergeet niet dat deze figuren het lekker vinden de lijden en te sterven voor allah (zonder hoofdletter a). Dus als Samir ziek wordt en dood gaat (zo helpe hem God, de onze dan) ben ik toch bang dat-ie sterft met een glimlach op z'n gezicht, wetende / denkende dat er 77 maagden op het wachten in het hiernamaals. Hij zal z'n eigen dood juist waarderen. Dus dat schiet niet op voor ons westerse ongelovigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |