quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij bent de gelukkige (volgens mij)
Jij bent de Marescha geworden![]()
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan ook het enige lichtpuntje.
![]()
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pcquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pc![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
quote:
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef Marescha het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wou![]()
Als Ellen het zelf tegen mij zegt, geloof ik het hequote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marescha het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |