Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een ultiem dom topic
En toen ? jeh toen reed ik verderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:09 schreef Jennifuuur het volgende:
en toen...?
Hij moet de fietser voorstellenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Die vader is een zwart vierkantje?Ik snap het niet
Voor deze keer ben ik het volledig met je eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een ultiem dom topic
Ja daarnaast fietste ook nog een vrouw, maar dat was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja eh... maar je kan er toch gewoon langs![]()
De volgende keer dat er een ultiem dom topic geopend wordt niet dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Voor deze keer ben ik het volledig met je eens.
Nou, als het van Maikuuul is wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De volgende keer dat er een ultiem dom topic geopend wordt niet dan?
hoe kon die vader dan opzij gaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja daarnaast fietste ook nog een vrouw, maar dat was ik ff vergeten
Hij ging ff beetje harder trappen :/quote:
Gegroet kloon.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef Jennifuuur het volgende:
hahaha bazelleerrrrrrr:P
Maar als jij dan vraagt waarom hij niet meteen opzij gaat, dan is het antwoord dus dat hij eerst harder moest trappen om daarvoor uberhaupt de ruimte te krijgen. Dat je die vraag stelt (en er zelfs een compleet klaagtopic over opent) is dan uiterst opmerkelijk, want je weet het antwoord kennelijk zelf al!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij ging ff beetje harder trappen :/
Alsof hij niet een beetje kon remmen en achter die vrouwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef Argento het volgende:
[..]
Maar als jij dan vraagt waarom hij niet meteen opzij gaat, dan is het antwoord dus dat hij eerst harder moest trappen om daarvoor uberhaupt de ruimte te krijgen. Dat je die vraag stelt (en er zelfs een compleet klaagtopic over opent) is dan uiterst opmerkelijk, want je weet het antwoord kennelijk zelf al!
Hij was inderdaad beter af geweest met een neger-toeter. De vertaalomslag bij het horen van een limbo-toeter zorgt gewoon voor vertraging.quote:
Nee, die komt pas 3 minuten na die brugquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet eens een rotonde deze keer?![]()
Wat ben je opeens keurig geworden. Heb je een standje gehad met/van een van de mods ?quote:
Denk ik eens serieus te reageren word ik gelollerbashedquote:Op maandag 6 maart 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat ben je opeens keurig geworden. Heb je een standje gehad met/van een van de mods ?![]()
Zoeee gaar he
Als je serieus wil reageren maak je je maar een kloon aanquote:Op maandag 6 maart 2006 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk ik eens serieus te reageren word ik gelollerbashed
Heb ik al gedaan. Onder de naam Dirktator.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als je serieus wil reageren maak je je maar een kloon aan, maar niet onder de account Maikuuul
Gooi em dan op slot ofzo, alsof hier nog ooit een nuttige reactie in komt te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |