oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Dat mag niet van de heren in het blauw.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg Jag, kan je geen mooie OP maken.![]()
Deze is zoooooooooooo saai.
Och een beetje aanpassen doen wel meerdere.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag niet van de heren in het blauw.![]()
Ja maar dan heb ik het gedaan enzo en krijg ik op m'n kop enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och een beetje aanpassen doen wel meerdere.
Kortom, je bent te lief zacht ??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik het gedaan enzo en krijg ik op m'n kop enzo.En icoontjes mogen ook niet want dan voelen mensen zich niet welkom...
Kortom....
![]()
Wees blijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag niet van de heren in het blauw.![]()
Ik ben heel lief, zacht en teder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kortom, je bent te lief zacht ??
Mja, die icoontjes houden sommige tegen, trek er zelf weinig van aan.
Toch niet altijd mag ik hopenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, zacht en teder.![]()
Nee es, ik ben niet zo hard als jou.quote:
Ben ik hardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee es, ik ben niet zo hard als jou.![]()
Soms vind ik van wel.quote:
Ohquote:
Nah soms lees ik wat en denk ik, "dat had ook wel wat subtieler gekund". Of "hoe bedoelt ze dat".quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh. Wanneer dan
.
Ik sta er oprecht van te kijken dat je me hard vindt...
Wanneer heb je dat tweede gesprek nou dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Naar bedje gaat.filmpje, warm, slapen en dan hopelijk een mooie droom.
![]()
daarvoor was het 30/40quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
ik zit hier ook nog niet sinds GCSC nummer 1.
het zal ook eens nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Naar bedje gaat.filmpje, warm, slapen en dan hopelijk een mooie droom.
![]()
Wanneer weet ik niet,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat tweede gesprek nou dan?![]()
Slaap lekker Bé en sweet dreams.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet,afwachten..
zat je te wachten tot ik kwam om te gaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je kiest het je wel altijd uit he.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah soms lees ik wat en denk ik, "dat had ook wel wat subtieler gekund". Of "hoe bedoelt ze dat".
Trek het je er maar niet teveel van aan hoor, ik zit hier ook nog niet sinds GCSC nummer 1.
Als je niet weet hoe ik iets bedoel moet je het gewoon vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah soms lees ik wat en denk ik, "dat had ook wel wat subtieler gekund". Of "hoe bedoelt ze dat".
Trek het je er maar niet teveel van aan hoor, ik zit hier ook nog niet sinds GCSC nummer 1.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zat je te wachten tot ik kwam om te gaan?
quote:
Maar ik wil wel graag naar bedje, heb vreselijke buikpijn .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was maar een grapje, dat dacht ik niet echt
Ohja, toen kwam de jeugd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor dar GCSC er was was 30/40ers de SC
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen hing ik hier ook al rond... Ik heb iig het staartje ervan meegemaakt...
Misschien moet ik toch eens op zoek naar een nuttigere tijdsbesteding...
Jij was er al toen ik binnen kwam rollen, dat maakt van jou een oudere oldbiequote:
laat je door mij niet tegenhouden, ik zit vanaf morgenvroeg wel weer te wachtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik wil wel graag naar bedje, heb vreselijke buikpijn .
toen was ik zelf nog jeugdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja, toen kwam de jeugd.Of bedoel je dat niet?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij was er al toen ik binnen kwam rollen, dat maakt van jou een oudere oldbie.
ja, je bent geregistreerd april 2004, eigenlijk ben je best een newbiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij was er al toen ik binnen kwam rollen, dat maakt van jou een oudere oldbie.
Preciesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je bent geregistreerd april 2004, eigenlijk ben je best een newbie
Ze zei 'juffrouw'quote:
Braaf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laat je door mij niet tegenhouden, ik zit vanaf morgenvroeg wel weer te wachten
Whhahaha roflquote:
ik zie je hier om 10:00uquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Braaf.![]()
Ik zal eens kijken wat mijn taken voor morgen zijn, behalve brieven schrijven en posten.
quote:Whhahaha rofl![]()
slaap lekkerquote:Zo nu naar bedje.Trusten allemaal.
Ook voor de lieve lurker(s).
eigenlijk is iedereen wel een newbie geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je bent geregistreerd april 2004, eigenlijk ben je best een newbie
Ik ga ook zo, ff water op me laten kletteren en dan lekker 't bed in..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef D.Rose het volgende:
ik ga uit de kleren
en daarna klim ik het bad in
later
Doeg he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Braaf.![]()
Ik zal eens kijken wat mijn taken voor morgen zijn, behalve brieven schrijven en posten.
[..]
Whhahaha rofl![]()
Zo nu naar bedje.Trusten allemaal.
Ook voor de lieve lurker(s).
Ik zou je bijna uitzwaaien, maar jij ging niet weg.quote:
He wat een onverwachtse post.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zou je bijna uitzwaaien, maar jij ging niet weg.
Ik zie jou al op msn, dus voor jou hoef ik niet te posten.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:50 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie jou al op msn, dus voor jou hoef ik niet te posten. [afbeelding]
Gelukkig heb je maar 2 uurtjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:54 schreef classpc het volgende:
maar ik moet zo maar op bed. Ik moet er morgen weer "vroeg" uit [afbeelding]
Al mag ik natuurlijk niet klagen...
schijn de volgende keer niet meer in mn gezicht wil jequote:Op woensdag 25 januari 2006 06:54 schreef indahnesia.com het volgende:
*knipt een extra lampje aan*
goedemorgen
ooh, sliep je nog dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
schijn de volgende keer niet meer in mn gezicht wil je
B.!quote:
goedemorgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef classpc het volgende:
Goeiemorgen
Ondanks de gladheid ben ik toch op school gekomen
ja lekker, doe maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben er al heel lang joh.![]()
*thee?
Ik heb water opstaan voor capp. .
hier liggen alleen maar plassenquote:
doe ook maar een theequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
* Voorzichtiger binnen komt.
Thee aan D. geeft,
In andere hand eigen capp. heeft.![]()
qu? Drinken?
plassen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier liggen alleen maar plassen
wel bewolking..
we waren al ongerust aan het wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
* Voorzichtiger binnen komt.
Thee aan D. geeft,
In andere hand eigen capp. heeft.![]()
qu? Drinken?
Maak dat poes wijs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
we waren al ongerust aan het worden
eejjjjj class en pcquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:32 schreef classpc het volgende:
Hey Bengel en D.
Hai class.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:32 schreef classpc het volgende:
Hey Bengel en D.
* miauwquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*ff naar Poes loopt om haar dat wijs te maken
* prrrrquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, niet de spot drijven met Poes he
jup:quote:
Wakker ben ik wel, moest alleen even met Pebbles uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef D.Rose het volgende:
*B wakker schudt
is een kattenluikje niks voor Pebbles?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wakker ben ik wel, moest alleen even met Pebbles uit.![]()
en wij ons maar weer ongerust makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wakker ben ik wel, moest alleen even met Pebbles uit.![]()
Limburg hoort er ook niet bijquote:
rookwolkjesweer?quote:Tis vreselijk koud buiten.
Tis een hond.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
is een kattenluikje niks voor Pebbles?
Och als je te ongerust wordt, kan je me altijd nog bellen he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en wij ons maar weer ongerust maken
quote:
Nee, helderblauwe lucht met zon.quote:rookwolkjesweer?
met heldere lucht is koud heerlijk
dan zeg je toch gewoon dat het een hondenluikje isquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een hond.
Wil je haar niet beledigen met een kattenluikje.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan zeg je toch gewoon dat het een hondenluikje is
als het dan koud is is het nog mooier jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel.
[..]
Nee, helderblauwe lucht met zon.![]()
Toch gaat mijn voorkeur naar de zomer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het dan koud is is het nog mooier ja![]()
Die van mij nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch gaat mijn voorkeur naar de zomer.![]()
jawel, dat moest van jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij maakt poes toch ook niets wijs,
Poes kent je langer dan vandaag.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd, maar Poes geloofde het niet
al 10 jaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Poes kent je langer dan vandaag.
suc6quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga eens verder met dingen die ik vandaag wou doen.![]()
![]()
dan ga ik zo maar eens zwemmenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan ga ik zo maar eens zwemmen
later
nat geworden?quote:
laat je ff lekker volspuiten zoonquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag
Vandaag vrij. Zojuist even naar school geweest voor een laatste gesprekje, daarna nog even de stad in om vaccinaties te halen.
Al gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laat je ff lekker volspuiten zoon
Ik wil het niet weten...quote:
Gewoon DTP en Hepatitis A hoor.quote:
quote:
Dag classpcquote:
Ik denk het. En ik ben ff aan het werk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dag classpc![]()
Wat een rust hieriedereen werken zeker
Spiedyquote:
das beter als hier geloof ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef Jaguarized het volgende:
Auckland, New Zealand
Partly Cloudy
Temp: 66°F (19°C
Mooi weer.
Mjah het was gister nog 21 en vorige week 15quote:
zijn ze al af?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Lekker werken, beetje koffie zuipen, en dan weer klusje, dan weer koffie, en dat de hele dag doorquote:
Relaxed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker werken, beetje koffie zuipen, en dan weer klusje, dan weer koffie, en dat de hele dag door
Wel leuk dus
je leert t ook nooit hequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:12 schreef Jaguarized het volgende:
Tevens ook drie nieuwe dvdtjes gekocht:
Jeepers Creepers
Lethal Weapon 4
The Scorpion King
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je leert t ook nooit he
wat een bagger
Zeker weten, is ambtenaren baantje enzoquote:
Luba klinkt als glijmiddel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker weten, is ambtenaren baantje enzo
Morgen laatste dag, iig, dat was met luba afgesproken..
It wasn't mequote:
Dat blijktquote:
Voor het eerst vandaag.quote:
Ah op die manier. Dat weet je goed btw van dat glijmiddel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eros is glijmiddel..
Luba = uitzendbureau(www.luba.nl)
mensen die sex hebben weten dat soort dingenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat weet je goed btw van dat glijmiddel.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
mensen die het nodig hebben weten dat soort dingen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
mensen die sex hebben weten dat soort dingen
dat is hetzelfdequote:
Volgens mij niet.quote:
krijgen we jou allemaal aan de telefoonquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
* avond.
Komende dinsdag om 12 uur test of ik bij een callcenter kan/mag werken.![]()
Ligt er aan, naar welke instantie je belt, en dan moet je ook nog mijn naam weten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
krijgen we jou allemaal aan de telefoon
bel ik toch naar alle instantiesquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan, naar welke instantie je belt, en dan moet je ook nog mijn naam weten.
Alle ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bel ik toch naar alle instanties
gsm van de zaakquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alle ?Dat wordt een kosten plaatje.
Ben benieuwd..quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
* avond.
Komende dinsdag om 12 uur test of ik bij een callcenter kan/mag werken.![]()
Ik was nog buiten toen 't lekker weer wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
Vanmiddag scheen hier ook nog de zon.Heerlijk, tenminste toen ik binnen zat en dan achter
glas![]()
Sjowhan, wanneer mag jij er heen? En wat voor soort vacature?
Dank je wel, jij ook dinsdagquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
Succes alvast Sjowhan.
Ben er weer vandoor.![]()
Hey D.Mafiaquote:
Tisser ququote:
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ey goedenavond.Even Lethal Weapon 4 gekeken.
Nee nee, deel 1,2,3 wel maar vanmiddag ff op dvd gekocht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
die had je nog niet eerder gezien?
ik weet niet eens of ik 'm gezien hebquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee nee, deel 1,2,3 wel maar vanmiddag ff op dvd gekocht.
Ik vind het wel de betere actiefilm.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik 'm gezien heb
ze lijken ook allemaal op elkaar
Het is dan wel geen erotiek maar het klinkt wel vet icm met die humor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's wel belangrijk voor een actiefilm ja
nou, dat neem ik dan maar van je aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is dan wel geen erotiek maar het klinkt wel vet icm met die humor.![]()
Dat zou ik maar doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, dat neem ik dan maar van je aan
Zo, worden we vervelend?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, als je zo gaat beginnen doe ik het niet hoor
Nee idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ik schaam me diep, dat had vast niemand achter mij gezocht
welterustenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben slapen, ajuus en tot morgen!
t was zo stil hierquote:
even wachten nog!quote:
geen idee nogquote:
* qu63 stiekem het licht uitdoetquote:
Het is een overwegingquote:
Ik blijf hier niet eeuwig wachten natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:24 schreef Walken het volgende:
[..]
Het is een overwegingKan alleen van de koppijn geen oog dicht krijgen ben ik bang
Nja, poging wagen dan maar, denk ik... Je merkt het nog wel
Mwoah, je houdt het aardig lang volquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik blijf hier niet eeuwig wachten natuurlijk
welterusten dan maar
al een paar jaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:32 schreef Walken het volgende:
[..]
Mwoah, je houdt het aardig lang vol
Dat helpt vast, da's erg slaapverwekkendquote:Et tu
Misschien zo nog maar wat tennis kijken ter afleiding of zo
nee helaas, de wekker gaat onverbiddeljik om 5 uurquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:03 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
slaap je nooit uit ?
Ach, een ritme hebben is niet erg.. ik heb wellicht makkelijk praten omdat ik altijd rond 7 opsta.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas, de wekker gaat onverbiddeljik om 5 uur
Dan zou ik waarschijnlijk ook wel zorgen dat ik op tijd in bed lig...quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas, de wekker gaat onverbiddeljik om 5 uur
Ik heb nu nog niets gedaan, wel sopje klaar staan,quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjj![]()
al klaar met de klusjes voor vandaag?
nee, nog niet, nog ff rustig wakker wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb nu nog niets gedaan, wel sopje klaar staan,![]()
Voel me weer eens k*t vandaag.
En jij? Al druk met klussen?![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, nog niet, nog ff rustig wakker worden
niet zolangquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je hebt zolang in bed gelegen?
Je hebt je 8 uurtjes dus wel gehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet zolang
lag er pas laat in, en ben nu al een uur op hoor
yeahquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt je 8 uurtjes dus wel gehaald.
Fijn als je zo goed kan slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yeah![]()
zeg, welke kleur zou jij een bureau verven?
tja, neutraal, daar kan ik nog vele kanten mee opquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn als je zo goed kan slapen.
pff, ligt een beetje aan de omgeving/kamer waar die in komt te staan.
Ik zou wel een neutrale kleur nemen, geen paars ofzo.
Kitkat?quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, neutraal, daar kan ik nog vele kanten mee op
en paars stond al niet op mijn lijstje
nou, het was juist de bedoeling dat jij een kleur noemdequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kitkat?![]()
Hai
[..]
Gelukkig
Welke kleuren wel?
Even diertjes voeren en zo.
Roosjequote:
veel te druk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog steeds druk met het 'echte' leven?
badder zequote:
Ik vind mahonie een mooie kleur.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, het was juist de bedoeling dat jij een kleur noemde
Ik moest de kleur ff opzoekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind mahonie een mooie kleur.
Ik dacht dat dat wel een redelijk bekende kleur was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moest de kleur ff opzoeken
Maar het is wel een hele mooie kleur idd
eigenlijk iets te druk, maar dat overleef ik ook wel weer... met wat hulp van buitenafquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel een redelijk bekende kleur was.
Hai MutZ![]()
Alles goed met je zo te lezen.
da's niet echt een kleur he, da's een houtsoortquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind mahonie een mooie kleur.
dat is ook een kleurquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's niet echt een kleur he, da's een houtsoort
roodbruin dus
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, da's andersom, het heeft een kleur
neeheequote:
ik vind het meer een aanduiding dat iets dezelfde kleur heeft als het houtquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
neehee
mahonie is een houtsoort, én een kleur (zoals blauw, groen, zwart etc..)
zie je welquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind het meer een aanduiding dat iets dezelfde kleur heeft als het hout
dat zei ik helemaal niet, ik zei dat het een kleur hadquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
zie je wel
dus mahonie is een kleur
terugkrabbelen hequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zei ik helemaal niet, ik zei dat het een kleur had
suc6quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, ik krabbel verder
*weer gaat klussen
Lekker gewerkt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:46 schreef Sjowhan het volgende:
*terug weer is van 't werk
die blijft het mooistquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz deze icoon is niet mooieffe mijn eigen
zow
mag ik zelf kiezen welke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |