oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Dat mag niet van de heren in het blauw.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg Jag, kan je geen mooie OP maken.![]()
Deze is zoooooooooooo saai.
Och een beetje aanpassen doen wel meerdere.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag niet van de heren in het blauw.![]()
Ja maar dan heb ik het gedaan enzo en krijg ik op m'n kop enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och een beetje aanpassen doen wel meerdere.
Kortom, je bent te lief zacht ??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik het gedaan enzo en krijg ik op m'n kop enzo.En icoontjes mogen ook niet want dan voelen mensen zich niet welkom...
Kortom....
![]()
Wees blijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag niet van de heren in het blauw.![]()
Ik ben heel lief, zacht en teder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kortom, je bent te lief zacht ??
Mja, die icoontjes houden sommige tegen, trek er zelf weinig van aan.
Toch niet altijd mag ik hopenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, zacht en teder.![]()
Nee es, ik ben niet zo hard als jou.quote:
Ben ik hardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee es, ik ben niet zo hard als jou.![]()
Soms vind ik van wel.quote:
Ohquote:
Nah soms lees ik wat en denk ik, "dat had ook wel wat subtieler gekund". Of "hoe bedoelt ze dat".quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh. Wanneer dan
.
Ik sta er oprecht van te kijken dat je me hard vindt...
Wanneer heb je dat tweede gesprek nou dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Naar bedje gaat.filmpje, warm, slapen en dan hopelijk een mooie droom.
![]()
daarvoor was het 30/40quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
ik zit hier ook nog niet sinds GCSC nummer 1.
het zal ook eens nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Naar bedje gaat.filmpje, warm, slapen en dan hopelijk een mooie droom.
![]()
Wanneer weet ik niet,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat tweede gesprek nou dan?![]()
Slaap lekker Bé en sweet dreams.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet,afwachten..
zat je te wachten tot ik kwam om te gaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je kiest het je wel altijd uit he.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah soms lees ik wat en denk ik, "dat had ook wel wat subtieler gekund". Of "hoe bedoelt ze dat".
Trek het je er maar niet teveel van aan hoor, ik zit hier ook nog niet sinds GCSC nummer 1.
Als je niet weet hoe ik iets bedoel moet je het gewoon vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah soms lees ik wat en denk ik, "dat had ook wel wat subtieler gekund". Of "hoe bedoelt ze dat".
Trek het je er maar niet teveel van aan hoor, ik zit hier ook nog niet sinds GCSC nummer 1.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zat je te wachten tot ik kwam om te gaan?
quote:
Maar ik wil wel graag naar bedje, heb vreselijke buikpijn .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was maar een grapje, dat dacht ik niet echt
Ohja, toen kwam de jeugd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor dar GCSC er was was 30/40ers de SC
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen hing ik hier ook al rond... Ik heb iig het staartje ervan meegemaakt...
Misschien moet ik toch eens op zoek naar een nuttigere tijdsbesteding...
Jij was er al toen ik binnen kwam rollen, dat maakt van jou een oudere oldbiequote:
laat je door mij niet tegenhouden, ik zit vanaf morgenvroeg wel weer te wachtenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik wil wel graag naar bedje, heb vreselijke buikpijn .
toen was ik zelf nog jeugdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja, toen kwam de jeugd.Of bedoel je dat niet?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij was er al toen ik binnen kwam rollen, dat maakt van jou een oudere oldbie.
ja, je bent geregistreerd april 2004, eigenlijk ben je best een newbiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij was er al toen ik binnen kwam rollen, dat maakt van jou een oudere oldbie.
Preciesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je bent geregistreerd april 2004, eigenlijk ben je best een newbie
Ze zei 'juffrouw'quote:
Braaf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laat je door mij niet tegenhouden, ik zit vanaf morgenvroeg wel weer te wachten
Whhahaha roflquote:
ik zie je hier om 10:00uquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Braaf.![]()
Ik zal eens kijken wat mijn taken voor morgen zijn, behalve brieven schrijven en posten.
quote:Whhahaha rofl![]()
slaap lekkerquote:Zo nu naar bedje.Trusten allemaal.
Ook voor de lieve lurker(s).
eigenlijk is iedereen wel een newbie geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, je bent geregistreerd april 2004, eigenlijk ben je best een newbie
Ik ga ook zo, ff water op me laten kletteren en dan lekker 't bed in..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef D.Rose het volgende:
ik ga uit de kleren
en daarna klim ik het bad in
later
Doeg he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Braaf.![]()
Ik zal eens kijken wat mijn taken voor morgen zijn, behalve brieven schrijven en posten.
[..]
Whhahaha rofl![]()
Zo nu naar bedje.Trusten allemaal.
Ook voor de lieve lurker(s).
Ik zou je bijna uitzwaaien, maar jij ging niet weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |