Nee Berry van Ebberquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:20 schreef Market_Garden het volgende:
Theo Maassen?
De vrouw van hem veranderd wel in een bank met vrienden na de seks.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
Vooral de uncut versions zijn tof.
Mama Barbapapa met g-string aan, die zich daarna transformeert in een buttplug en zichzelf inbrengt bij Barbapapa zelf. Hij neemt daarna de vorm aan van een grasmaaier, zodat tafereeltje nóg ludieker wordt!
Ja. Of dat Barbaborre verteld over de Tweede Wereldoorlog en dat dan zijn vader verandert in Dachau om het verhaal te illustreren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
Mama Barbapapa met g-string aan, die zich daarna transformeert in een buttplug en zichzelf inbrengt bij Barbapapa zelf. Hij neemt daarna de vorm aan van een grasmaaier, zodat tafereeltje nóg ludieker wordt!
Of ze veranderen in een werkende marokkaanse samenleving om het goede voorbeeld te geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:33 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja. Of dat Barbaborre verteld over de Tweede Wereldoorlog en dat dan zijn vader verandert in Dachau om het verhaal te illustreren.
Of Barbabientje laat de dokter schrikken door net te doen alsof ze borstkanker heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Of ze veranderen in een werkende marokkaanse samenleving om het goede voorbeeld te geven.
Die blauwe, gele en rode staan (helemaal onderaan) wel heel erg hitsig tegen hun vrouwelijke familieleden op te rijden zegquote:
Barbabientje, om die naam moest ik vroeger heel hard lachenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:47 schreef Arcee het volgende:
Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella, Barbabientje, Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalala!![]()
![]()
wat is de grap danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbabientje, om die naam moest ik vroeger heel hard lachen![]()
![]()
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:20 schreef Market_Garden het volgende:
Theo Maassen?
Dat is de LP versie!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:48 schreef MrBean het volgende:
Haal op het doek voor Barbapapa
De tijd is zoek
Bij de familie Barbapapa
Kom op bezoek bij Barbapapa
Barbapapa zelf is roze
Reuze, roze heel apart
Hij heeft mama uitgekozen
Barbamama is zwart.
Barbabee zo geel als boter
Barbalala groen zo groen als gras
Barbabientje die kan je kleuren
Met de kleur oranje
En dacht je dat Barbabob zwart was
Spikkeltjes rood, groen en wit
Omdat die zo onder de verf zit
Pimpelpaars is Barbabella
Barbabenno ogenblauw, blauw
Vlaggetjesrood is Barbaborre
rooier kan je haast niet worden
Ze komen op bezoek bij jouw!
Het hele gezin
Bij de familie Barbapapa,
mag ik naar binnen Barbapapa
Kunnen wat ze willen worden
Dun dik of rond, kort vierkant lang
Kom op bezoek bij Barbapapa!
Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno,
Barbabella, Barbabientje, Barbaborre,
Barbabob, Barbabee, Barbalala!
Kom op bezoek bij Barbapapa!
Barbamamma is dus een importbruidjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:48 schreef MrBean het volgende:
Barbapapa zelf is roze
Reuze, roze heel apart
Barbamama is zwart.
Het was propaganda!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Barbamamma is dus een importbruidje
Ja dan is Barbapapa eigenlijk stiekem gay, maar onderdrukt dat zijn hele levenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Barbamamma is dus een importbruidje
Daar ga je...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
TM quoten kan iedereen..
Huubke Huubke, BarbaRuud.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef buzzer het volgende:
huub huub huub, barbatruuc
Zei iemand met een Adje avaterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
TM quoten kan iedereen..
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch wel een enge kerel eigenlijk die Barbapapa, als hij je aanraakte kon je nooit zeker weten of het gewoon zijn handen waren of dat het zijn geslachtsdeel was![]()
ik vond die ene aflevering wel tof, toen Barbabientje zich op haar kamertje liet dekken door een hond. Maar door het gestommel en gekreun vroeg Barbamama zovan "Barbabientje alles goed??" en Barbabientje antwoordde "eh eh ja hoor, ben gewoon met eh... Barbabob aan het spelen" en ineens zegt die hond "hoe wist je dat ik het was?"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef BrauN het volgende:
TS niet, want hij quote 'm verkeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
TM quoten kan iedereen..
Da's toch harstikke beleefd, het netjes vragen voor je iemands vrouw neemtquote:
ze lopen verdomme altijd in hun nakie rond!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ze kunnen iig. wel unisex kleren aan.
zo kan je het ook zien jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef timbob het volgende:
Een roze homo getrouwd met een negerin.
hoeveel intergratie wil je hebben!
Dat denk jij maar, perverseling!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef Herald het volgende:
[..]
ze lopen verdomme altijd in hun nakie rond!!
Volgens mij staat dat op pagina 1 van het topic, in de televisietune wordt echter enkel het eerste en laatste couplet gezongen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef MaddoxX het volgende:
Heeft iemand de tekst van dat liedje wat je int begin hoort ?
Leuk voor een stripverhaaltje!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vond die ene aflevering wel tof, toen Barbabientje zich op haar kamertje liet dekken door een hond. Maar door het gestommel en gekreun vroeg Barbamama zovan "Barbabientje alles goed??" en Barbabientje antwoordde "eh eh ja hoor, ben gewoon met eh... Barbabob aan het spelen" en ineens zegt die hond "hoe wist je dat ik het was?"
En thnx for the reminder!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Maisnon het volgende:
ohja! dat herrinert me er aan, de teddy ruxpin DVDs moeten ongeveer uit zijn
Echt waar, ik zag het al staan, maar dacht ik post het niet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef IBAZ het volgende:
Barbapapa zelf is roze
Reuze, roze heel apart
Barbamama is zwart.
Barbabee zo geil als boter
Barbalala groen zo groen als gras
Wat moet je nou met zulke teksten?
Teddy Ruk-Spinquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En thnx for the reminder!
[afbeelding]
Ebay Link
hee, wat staat die ene Barba daar achter dat meisje te doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:09 schreef Gronnaephos het volgende:
Speciaal voor jullie een leuke kleurplaat:
[afbeelding]
WTF?!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:23 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
De Barba's met huisvriend![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |