Dida gaat voor de Duitsers spelen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:32 schreef HeyFreak het volgende:
Cocu schiet 'm er in via de binnenkant paal links van de keeper. Keeper raakt 'm nog net aan met de vingertoppen en barst uit in tranen als hij ziet dat de bal achter hem in het doel langzaam tot stilstand komt. Arme Dida....
Cocu wordt bedolven onder alle Oranje spelers en ze vieren een paar minuten lang een feestje. De aftrap daarna is een formaliteit, want 5 seconden daarna verspeelt Brazillie de bal en de scheidsrechter houdt het voor het gezien. Nederland is kampioen!
En dan heel Nederland schreeuwend en zingend de straat op
of zoiets
Zou humor zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dida gaat voor de Duitsers spelen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:33 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kijk gewoon.... en als ze missen dan denk ik gewoon "volgende keer beter"
Dit wordt natuurlijk een heel speciale! Hij gaat ook bijna mis want de keeper zit er nog aan met de vingers. Cocu schijt alle kleuren van de regenboog maar als captain neemt hij de verantwoordelijkheid, en scoort...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Cocu die een pingel benut, da's fictie.
De Duitsers komen ondanks veel mazzel en gunstig fluitende scheidsen niet verder dan de kwartfinale waar het uitgeschakeld wordt...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dida gaat voor de Duitsers spelen?
En Nederland haalt de 2e ronde niet eensquote:De Duitsers komen ondanks veel mazzel en gunstig fluitende scheidsen niet verder dan de kwartfinale waar het uitgeschakeld wordt...
Mijn godquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En Nederland haalt de 2e ronde niet eens
God sta me bijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:33 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kijk gewoon.... en als ze missen dan denk ik gewoon "volgende keer beter"
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Cocu die een pingel benut, da's fictie.
Hopen? Wat boeit het wie die penal neemt? Al is het Seedorf, boeie!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik durf zeker niet te kijken.
Maar Denny Landzaat scoort hem. Al hoop ik Ruud.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Of het is de eerste penalty die Landzaat mist in een officiele wedstrijd in z'n hele carriere. Dat zou wat zijn![]()
Ik neem 2 dagen vrij als we kampioen wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef Noorman het volgende:
[..]
En ik zou buiten staan en door het raam naar de tv kijken, zenuwachtig ijsberend over het terras.![]()
Je liegt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Zwansen het volgende:
Als ze verliezen kijk ik nooit meer naar voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |