Is dat niet een tegenstrijdige uitspraak?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:21 schreef komrad het volgende:
IK ga gewoon het beter jatwerk doen, de personen waarvan ik verwacht dat ze het goed doen ga ik schaamteloos volgen bij de sporten waar ik niets vanaf weet
Als het allemaal losbarst zal ik hier vaker zijn hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef komrad het volgende:
he vaduz, jij ook hier
en deze prono wil ik winnen
Ik wacht ook tot 10 9 februariquote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ja de deadline wordt waarschijnlijk ook 1 dagje verschoven, vanwege de loting 5k. Dus hou dat even in de gaten, ik moet dat nog uitzoeken maar kan ff niks vinden over lotingen
1ste.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef komrad het volgende:
idols prono gaat mij te ver, hoeveelste was je in de wielrenprono, wel top 5 toch
Nee, ik mag er maar 3 kiezen en dat zijn deze. We zullen straks wel zien hoe ver ik er naast zit.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
@Caws, geef je onze italiaanse en russische vrienden geen kans op de achtervolging voor de mannen terwijl ze er al een jaar specifiek op trainen?
oke, het zou ook wel zwak zijn om de wijzigen en bovendien win je volgens mij de prono niet door overal de favoriet in te vullenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef Caws het volgende:
[..]
Nee, ik mag er maar 3 kiezen en dat zijn deze. We zullen straks wel zien hoe ver ik er naast zit.
Ik wist ook niet dat die beide landen er speciaal voor aan het trainen warenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
oke, het zou ook wel zwak zijn om de wijzigen en bovendien win je volgens mij de prono niet door overal de favoriet in te vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |