Niet omdat ik het erg vind, ik doe zelf ook wel eens iets verkeerd. Maar er zijn mensen die selectief de taal-nazi uithangen hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het al opgemerkt, maar ik had besloten mijn mond te houden.![]()
Oe!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
romantisch
Ik zal er nog even over nadenken.
Je staat niet in de wiki en die heb ik overgenomen.quote:
Ik dacht eigenlijk dat je mij bedoelde.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet omdat ik het erg vind, ik doe zelf ook wel eens iets verkeerd. Maar er zijn mensen die selectief de taal-nazi uithangen hier.
Maar volgens mij zijn die nu ook niet aanwezig nu, helaasch.
Kom je net uit winterslaap hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
Bovendien ben je geen vaste poster hier.![]()
De laatste tijd niet meer en een plaats bovenaan in de OP heb je zeker niet verdiend.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom je net uit winterslaap hier?![]()
Ik ben zeker wel vaste poster.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je staat niet in de wiki en die heb ik overgenomen.
Bovendien ben je geen vaste poster hier.![]()
quote:Ruimte genoeg voor nieuwe namen...
Ik dacht al zoiets, vandaar dat ik die laatste zin er maar even bijschreefquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je mij bedoelde.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
Ruimte genoeg voor nieuwe namen...
Game on!!
Dat weet ik, kleine moeite om me er dus alsnog bij te zetten. Ik ben even 2 weken uit Nederland en meteen ben ik geen vaste poster meer, soms moet ik even andere dingen doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer en een plaats bovenaan in de OP heb je zeker niet verdiend.![]()
Maar ik heb je helemaal niet bewust verwijderd, ik heb gewoon de wiki overgenomen.
Dan voeg je jezelf toch toe aan de wiki, sta je er volgende keer weer in.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat weet ik, kleine moeite om me er dus alsnog bij te zetten. Ik ben even 2 weken uit Nederland en meteen ben ik geen vaste poster meer, soms moet ik even andere dingen doen.![]()
Je reactie laat alleen al zien dat ik het verdiend heb.![]()
ach man, dr zijn ook nog zat vaste posters die er ook niet in staan..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat weet ik, kleine moeite om me er dus alsnog bij te zetten. Ik ben even 2 weken uit Nederland en meteen ben ik geen vaste poster meer, soms moet ik even andere dingen doen.![]()
Dan edit je de wiki even, huilliequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ach man, dr zijn ook nog zat vaste posters die er ook niet in staan..
Onder het motto: 'Absolute power corrupts absolutely'quote:
Probeer je nu te zeggen dat vrouwen een gezapige bende is ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ach, iemand moet azijnzeiken hier. Het is zo'n gezapige bende anders.
Vrouwen ooktrouwens.
Ik probeer geen incoherente zinnen te maken zoals jou, net zo min iets te zeggen over vrouwen in combinatie met gezapig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat vrouwen een gezapige bende is ?
Nee, dank je, Q,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef QyRoZ het volgende:
Je kan jezelf toevoegen, Barb:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP_R%26P_SC&action=edit
Soppenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat vrouwen een gezapige bende is ?
morgen... en dan wel 5 dagen .. waarvan 2 dagen bhvquote:
Ik probeerde je er juist op te wijzen dat je referentie van geen kanten kloptquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik probeer geen incoherente zinnen te maken zoals jou, net zo min iets te zeggen over vrouwen in combinatie met gezapig.
Schattig,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik probeer geen incoherente zinnen te maken zoals jou, net zo min iets te zeggen over vrouwen in combinatie met gezapig.
Dat is dan behoorlijk mislukt, want ik maakte twee opmerkingen die men los van elkaar kunt zien. In die grijze klont, ook wel je hersenen, zorgde dat blijkbaar voor problemen. Ik zal daarom voortaan een uitspraak per post proberen te doen in het kader van jouw welzijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik probeerde je er juist op te wijzen dat je referentie van geen kanten klopt![]()
Je houdt rekening met mequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is dan behoorlijk mislukt, want ik maakte twee opmerkingen die men los van elkaar kunt zien. In die grijze klont, ook wel je hersenen, zorgde dat blijkbaar voor problemen. Ik zal daarom voortaan een uitspraak per post proberen te doen in het kader van jouw welzijn.
Donderdag en dan wel 6 dagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
morgen... en dan wel 5 dagen .. waarvan 2 dagen bhvcursus
moet jij niet leren ofzo?
ah ja.. mijn tentamens zijn ook nog steeds niet af.. echt ernstig..quote:
Je bent overal de eerste in, mijn liefste TCquote:
En wanneer gaan die wel af zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ah ja.. mijn tentamens zijn ook nog steeds niet af.. echt ernstig..
5 dagen is trouwens erg veel voor mij.. ik word oud hoor
Als je braaf bent,quote:
als het goed is zondagavond, maar ik betwijfel het ten zeerstequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer gaan die wel af zijn?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent overal de eerste in, mijn liefste TC
Mijn fantasie, wat doe jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet dat ik met alles de eerste kan zijn op het moment.![]()
Ah, je komt hier weer de residente azijnzeiker zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ach, iemand moet azijnzeiken hier.
Toch maar eens zien te regelen dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
als het goed is zondagavond, maar ik betwijfel het ten zeerste
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je komt hier weer de residente azijnzeiker zijn?.
hoe? ga jij ze maken dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch maar eens zien te regelen dan?
Als ik de mijne voor die tijd af heb prima, maar anders vrees ik toch het ergste voor jequote:
jou kennende zal ik het dan wel zelf moeten doen. nog tips om te zorgen dat ik ze op tijd af krijg?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik de mijne voor die tijd af heb prima, maar anders vrees ik toch het ergste voor je
Stoppen met fok!ken en wat gaan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
jou kennende zal ik het dan wel zelf moeten doen. nog tips om te zorgen dat ik ze op tijd af krijg?
dan is er wel wat leuks op tv hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stoppen met fok!ken en wat gaan doen![]()
tv uit en nog 20 minuten wat gaan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:08 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dan is er wel wat leuks op tv hoor
nee ik heb genoeg gedaan voor vandaag, ik ga morgen wel weer stressen.. dan mag je me dwingen om wat te gaan doen ok? werkt toch niet maar goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tv uit en nog 20 minuten wat gaan doen
Als jij morgen niet wat gaan doen, dan nouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
nee ik heb genoeg gedaan voor vandaag, ik ga morgen wel weer stressen.. dan mag je me dwingen om wat te gaan doen ok? werkt toch niet maar goed
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij morgen niet wat gaan doen, dan nou![]()
Heb je wat testo nodig?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij morgen niet wat gaan doen, dan nou![]()
have fun.. ik hoor het morgen welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, lach maar jij, ik verzin wel![]()
Vast welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
have fun.. ik hoor het morgen wel![]()
Dus komend weekend wel rokjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef GF het volgende:
[..]
Ik doe alsof
Weer gewoon naar school geweest, dus![]()
Ik denk het nietquote:
GF heeft pikrokjes straf gok ik.quote:
Zondermeer beter, maar eten 'savonds is sowieso niet erg goed. Af ga je het laat maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net een tosti gegeten
Lekker zo 's avonds, beter dan chips en zulks
Een tosti is wel heel lekker jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net een tosti gegeten
Lekker zo 's avonds, beter dan chips en zulks
Serieus he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef amaranta het volgende:
ik had vandaag een rokje aan
en morgen ook
Zeg dat nou niet te hard, daar kan GF echt niet tegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef amaranta het volgende:
ik had vandaag een rokje aan
en morgen ook
Nee, ga over uurtje 't bed in denk ik..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zondermeer beter, maar eten 'savonds is sowieso niet erg goed. Af ga je het laat maken?
Ha die Melis!quote:
Vandaag nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ha die Melis!![]()
Je hebt een rokje aan?
Eerst foto'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef amaranta het volgende:
HE GF, het was best een kort rokje....
ik moest op gegeven moment op een stoel gaan staan enneh...
Quequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
ik laat mn telefoon vandaag beneden liggen...
niemand haalt me vannacht uit mn slaap om 5.30 door me
te bellen
Volgens mij noemen ze dat een baby hoor.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat een baby hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |