Mmmmm.....ik vermoed dat peace bezig is met zijn Ikea-kasten ..... dat zou een eventueel huwelijk weer enige tijd uitstellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef Tokay het volgende:
Het blijft wel erg stil vanuit huize peaceman-Diaan73.....
Volgens mij bereiden ze stiekem hun huwelijk voor.![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden, Tokay.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:05 schreef Tokay het volgende:
Hoe lang had jij dat trouwens al door, pyl, dat er weinig klopte van de vorige topictitel?
Nee, niet Godfried. Die zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Z het volgende:
Godfried.
Bijna goed!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:19 schreef Z het volgende:
Het ziet eruit als een uitzending van een langvergeten programma over boeken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef Z het volgende:
Uitzending Politieke Partijen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef Treinhomo het volgende:
Herman Stok ?
Ik wist dat jij het wist!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
Zo is het toevallig ook nog eens een keer
Ik ken de rest van het panel maar juist op deze naam kwam ik even nioetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wist!![]()
Peter Lohr en zijn legendarische persiflage op de televisie-eredienst van het klootjesvolk: beeldreligie.
Fox Mulder?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef fotoloog het volgende:
Neuh,meneer was altijd op zoek naar de waarheid
Jouw grote voorbeeld toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Treinhomo het volgende:
Hugh ?
Hmm, als je Hugh Grant bedoelt is het fout, evenals Hugh Masekela.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef Treinhomo het volgende:
Hugh ?
Nah; ik heb geen literaire aspiraties...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Jouw grote voorbeeld toch?
Meer Larry Flynt dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nah; ik heb geen literaire aspiraties...
Precies; Playboy is wel héél erg bon ton tegenwoordig...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Meer Larry Flynt dus.
Mag ik hier uit opmaken dat jij dus wel politieke ambities hebt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; Playboy is wel héél erg bon ton tegenwoordig...
Misschien in april ofzo.. een soort inwijdings-sixties-feestje lijkt me wel leuk... en dan puur voor het samenwonen hoor (en tegen die tijd voor mijn verjaardag), trouwen is nog geen sprake van.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef Z het volgende:
Wanneer is er een feestje Peace en Diaan?
'k ben liever lui dan moe, dus mijn leven mag wel op rolletjes lopen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Mag ik hier uit opmaken dat jij dus wel politieke ambities hebt?
Rolstoelhomo word je nieuwe kloon dan zeker?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben liever lui dan moe, dus mijn leven mag wel op rolletjes lopen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Rolstoelhomo word je nieuwe kloon dan zeker?
Moet je mijn bong lenen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien in april ofzo.. een soort inwijdings-sixties-feestje lijkt me wel leuk... en dan puur voor het samenwonen hoor (en tegen die tijd voor mijn verjaardag), trouwen is nog geen sprake van.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En mijn signature: 'Dwarsligger met dwarslaesie'...
Waterpijp.quote:
Nee hoor, hoeft niet.. althans niet voor mij....quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:31 schreef Treinhomo het volgende:
Prachtige naam voor een kloon: 'bong80'...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:31 schreef Treinhomo het volgende:
Prachtige naam voor een kloon: 'bong80'...
Je verzamelt zo wel een hoop klonen TH.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dan deze smiley aan het eind van elke post:
[afbeelding]
Dat IKEA dáár 's een maandelijkse dag voor in 't leven roept: 'Kloonsdag'...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Je verzamelt zo wel een hoop klonen TH.
Je mag wel gratis naar Circus Renz. Daar roepen ze altijd send in the clones.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat IKEA dáár 's een maandelijkse dag voor in 't leven roept: 'Kloonsdag'...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Je mag wel gratis naar Circus Renz. Daar roepen ze altijd send in the clones.
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef Tokay het volgende:
Okay, hier het goede antwoord:
[afbeelding]
Datzelfde heb ik nou met de plaatjes van pyl.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
Tokay, je weet toch dat ik bijna al jouw plaatjes weet.
Jij denkt dat Tokay jouw bioritme langer dan een week zou overleven ?quote:Je had moeten wachten tot ik er was
Wyccie the Vampire.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik nou met de plaatjes van pyl.
Ik weet al zijn plaatjes bijna.
[..]
Jij denkt dat Tokay jouw bioritme langer dan een week zou overleven ?
Nog steeds bij de boekwinkel?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Ik slaap nu op normale tijden; ik werk nu heel veel.
Dat zou een voorbode van een chinese takeover zijn. Krijg je 100 miljoen Wongs.quote:
En dan doen ze mee met het Eurovisie-songfestival, met het liedje 'Wingewong'...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zou een voorbode van een chinese takeover zijn. Krijg je 100 miljoen Wongs.
Het Eurovisie Wongfestival dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dan doen ze mee met het Eurovisie-songfestival, met het liedje 'Wingewong'...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Het Eurovisie Wongfestival dus.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie is zeker weer in slaap gevallen.
Soms. Meer telefoneren en computeren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nog steeds boeken aan het verkopen. En jij toch ook?
Gelukkig maar. Ik heb je wel gemist hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms. Meer telefoneren en computeren.![]()
Ik weet nou niet of gevleid moet zijn als een dame aan mij denkt als ze een seriemoordenaar op tv ziet....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb je wel gemist hoor.
Ik zag gisteren bij Oprah een stuk over een man die vrouwen ontvoerde, gevangen hield in zijn kerker en verkrachtte. Moest meteen aan jou en pos denken en jullie plaatjes van seriemoordenaars
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of gevleid moet zijn als een dame aan mij denkt als ze een seriemoordenaar op tv ziet....
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef Tokay het volgende:
Het blijft wel erg stil vanuit huize peaceman-Diaan73.....
Volgens mij bereiden ze stiekem hun huwelijk voor.![]()
In het voorjaar zijn we van plan een jaren 60 feestje te geven.......quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef Z het volgende:
Wanneer is er een feestje Peace en Diaan?
Dat kan best, het is mijn 'good morning' plaatje voor vandaagquote:
Ja. Merkwaardige foto, niet? Net alsof ze het niet is, zeg maar. Ze kijkt nogal ... eh ... lubriek voor haar doen. Dat komt misschien omdat de foto is gemaakt door Bernard.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:35 schreef Z het volgende:
Juultje?
Tuurlijk. Ook wel een aardige foto, dacht ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Tokay het volgende:
Twee zingende broers?
The Everly Brothers?The Blue Diamonds?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef pyl het volgende:
Tuurlijk. Ook wel een aardige foto, dacht ik.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef Z het volgende:
Meneer Cornflakes?
quote:
Maar dat doet ie al heel wat jaren niet (meer)quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:46 schreef Z het volgende:
Meneer kan heel hard schreeuwen!
Mr. Oral Sex inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef Tokay het volgende:
Is het Axl Rose?
Cool!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef Z het volgende:
Mr. Oral Sex inderdaad.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:38 schreef Tokay het volgende:
N.U.H.R.?
Nee, helaas.quote:
Ow ja dat is ook zo......quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:48 schreef Tokay het volgende:
Die zijn met z'n drieën, net als Rooyackers, Kamps & Kamps.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Tokay het volgende:
Harrie Jekkers?
Ik heb geen flauw idee, dart.![]()
Misschien heeft iemand anders een idee. Meer kan ik over de groep niet vertellen, ik weet namelijk ook niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef Tokay het volgende:
Harrie Jekkers?
Ik heb geen flauw idee, dart.![]()
Ik had er nog nooit van gehoord tot ik het nieuwe theaterboekje kreeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
nog nooit van gehoord
Dank je wel. Zal wel lukkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier vanavond!!
Ook. Hij was journalist, dichter en nog zo wat dingen. Van die nog zo wat dingen kennen we hem vooral.quote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Tokay het volgende:
De naam ken ik wel, en ze zijn ook al eens op tv geweest.
Het schijnt leuk te zijn.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef Tokay het volgende:
Een Nederlandse meneer?
voordat ik weer een boos gezicht krijg....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef pyl het volgende:
Deze is trouwens speciaal ter ere van Diaan en peace, dat vergat ik nog.![]()
Hij is geboortig uit Tubbergen - en je oma kent hem zeker!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
heb echter geen flauw benul wie deze tukker is....
Typisch, dat je dat soort dingen dan weer wél weet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Tokay het volgende:
Daar in de buurt is ook een gat dat Rectum heet. Niet gelogen.![]()
Ja!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:43 schreef Tokay het volgende:
Is het een geestelijke?
In Twente zijn de mensen katholiek, Tokay.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Katholiek? Of zijn ze daar gereformeerd?
Heus niet allemaal hoor, pyl.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef pyl het volgende:
In Twente zijn de mensen katholiek, Tokay.![]()
Hmmmm....een typisch protestants trekje: alles volstrekt letterlijk nemen!quote:
Tubbergen is niet zo ver weg.... en mn oma is ook katholiek dus ze zal het idd wel weten, maar ja daar heb ik nu niets aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij is geboortig uit Tubbergen - en je oma kent hem zeker!![]()
Pyl heeft hier wel een punt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm....een typisch protestants trekje: alles volstrekt letterlijk nemen!![]()
Als ik zeg "de mensen in Twente" bedoel ik niet letterlijk iedereen, maar wel: het volk, de Twentenaren in het algemeen.....![]()
Deze meneer was een groot katholiek leider, rond 1900, dus hij zal jou niet gedoopt hebben (zelfs je oma niet, maar die moet hem kennen van zijn faam).quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Tubbergen is niet zo ver weg.... en mn oma is ook katholiek dus ze zal het idd wel weten, maar ja daar heb ik nu niets aan.
Ik ken alleen Pater Anastias (oid) is ook een redelijk bekende en heeft mij gedoopt.
Alle poep- en piesgrapjes komen op rekening van Tokay. Ik wil daar niets mee te maken hebben.quote:Maarre het plaatsje Rectum?? Zegt mij werkelijk niets.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef pyl het volgende:
Hmmmm....een typisch protestants trekje: alles volstrekt letterlijk nemen!![]()
Je méént het...quote:Als ik zeg "de mensen in Twente" bedoel ik niet letterlijk iedereen, maar wel: het volk, de Twentenaren in het algemeen.....![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef pyl het volgende:
Alle poep- en piesgrapjes komen op rekening van Tokay. Ik wil daar niets geen drol mee te maken hebben.![]()
Nee mijn oma was toen nog lange niet geboren. Zij is zelfs pas 37 jaar later geboren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Deze meneer was een groot katholiek leider, rond 1900, dus hij zal jou niet gedoopt hebben (zelfs je oma niet, maar die moet hem kennen van zijn faam).
[..]
Nee, hoorquote:
Dat ken ik ook.... ligt dichtbij Weerselo en daar stonden wij vroeger op de camping.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:21 schreef Neleos het volgende:
Boeh!
Ik ken wel het dorp Reutum trouwens....
Da's wel een erg jonge oma!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee mijn oma was toen nog lange niet geboren. Zij is zelfs pas 37 jaar later geboren.
Herman Schaepman, de doctor, inderdaad Foto!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef fotoloog het volgende:
Dr.Schaepman
Zijstraat van het Rectumsteegje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
Hé, ik woon in de buurt van de Dr. Schaepmanlaan!
Tuurlijk. Dacht je dat ik ooit had getwijfeld aan het bestaan van een Dr. Schaepmanlaan in Roosendaal?quote:
Voor de een wel, voor de ander niet, ben ik bang.quote:
Voor mij niet, ben ik bangquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Voor de een wel, voor de ander niet, ben ik bang.![]()
A'dam -oost ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:15 schreef pyl het volgende:
Hmmmm.....hij is onder meer jarenlang kapelaan geweest in Enschede. Nu zul je zeggen: tja, moeten we die dan kennen? Nou, eigenlijk wel. Want hij is ook de grondlegger van de katholieke arbeidersbeweging geweest. En in Enschede, de stad van Diaan en peace, heeft hij heel wat arme mensen geholpen en ondersteund, nooddruftige mensen zelfs, om met Meindert te spreken. Een standbeeld is daar voor hem opgericht, maar ook elders bijvoorbeeld in Maarssen. En er zijn tientallen straten, pleinen en stegen naar hem vernoemd - ook in Amsterdam, wed ik.
Sint Maarten is uit de vierde eeuw, Tong. Deze meneer uit de twintigste.quote:
Hmmmm.....in Amsterdam heb ik er nog geen gevonden. Wel al in Amstelveen.quote:
Ja, Tokay, hij was ook een doctor. Wie niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef Tokay het volgende:
Is deze meneer ook een Doctor, pyl?
Nou, ik niet, bijvoorbeeld. Jij wel dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef pyl het volgende:
Ja, Tokay, hij was ook een doctor. Wie niet?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Tokay het volgende:
In de buurt van de Doctor Schaepmanlaan, ligt ook de Doctor Ariensstraat.
Is dat hem?
Het is niet aan eenieder gegeven, dat begrijp ik best.quote:Nou, ik niet, bijvoorbeeld. Jij wel dan?![]()
Zo, ben je nu klaar?!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef pyl het volgende:
Het is niet aan eenieder gegeven, dat begrijp ik best.![]()
Daar wonen mijn ouders.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef Tokay het volgende:
In de buurt van de Doctor Schaepmanlaan, ligt ook de Doctor Ariensstraat.
Gut nee, zeg! Het idee alleen al dat wij elkaar dan, bij Albert Heijn ofzo, tegen het lijf zouden kunnen lopen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
Niet in Roosendaal...gelukkig niet.![]()
Ik kom nooit bij de AH; dat kan ik me niet veroorloven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef Tokay het volgende:
Gut nee, zeg! Het idee alleen al dat wij elkaar dan, bij Albert Heijn ofzo, tegen het lijf zouden kunnen lopen!![]()
The horror!!![]()
Inderdaad.Maar mag ik je vragen om me geen Verrek meer te noemen ? Je hebt het al eerder gedaan maar dat stuiot me tegen de borst.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef pyl het volgende:
Verrek, is dat Anita Ekberg?
Sorry Tong! Het was niet persoonlijk bedoeld, moet je weten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad.Maar mag ik je vragen om me geen Verrek meer te noemen ? Je hebt het al eerder gedaan maar dat stuiot me tegen de borst.
Zal wel een homo zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
pyl die tweede man van rechts steekt heel stoer een sigaretje aan. Zo vamn ach dit doet me niks hier kijk ik niet naar. Bij mij op m'n bureau staan dagelijks de mooiste vrouwen met hun borsten te pronken.
Yep. Jayne Mansfield op bezoek bij de redactie van De Telegraaf, in 1957. Als je je aandacht even van die wonderbaarlijke scheppingen kunt afhouden, moet je eens op de koppen van die kerels letten.........quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Marilyn ligt te veel vpoor de hand dus ik ga voor Jane.
Volgens mij is de derde van links Henk Krol...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
En de meest rechtse is de homo van het stel
Da's Henk Molenberg...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
En de staande man is de baas en hoofdredacteur die uit de Krantenpot 1000 dollar had onvreemd om haar een beurt te kunnen geven.
Ja, Jules Deelder!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ken je het verhaal van de beste speler die Sparta ooit heeft gehad ?
Stoere Rinus Terlouw de rots in de branding als laatste man mocht voor de wedstrijd haar de hand kussen en samen met Jayne de aftrap doen. Rinus was zo over zijn toeren dat Sparta de grootste nederlaag leed in de historie
Het is niet Balkenende, denk ik. Maar je maakt het wel erg spannend...... Is het die John... uh... die judoka?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
Weet je welke Nederlander haar versierde en een jaarlang haar bodyguard is geweest ?
Jij bedoelt Anton. Ne Geesink at gewoon spruitjes in de straat die tegenwoordig naar hem is vernoemd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is niet Balkenende, denk ik. Maar je maakt het wel erg spannend...... Is het die John... uh... die judoka?
Ja, die bedoelde ik. Maar tijdens het rondje met het hondje kreeg ik een ingeving: Jan Cremer?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:40 schreef pyl het volgende:
Ja, die bedoelde ik. Maar tijdens het rondje met het hondje kreeg ik een ingeving: Jan Cremer?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Actrice van reclamefilmpje overleden.
Nee ik was met dit topic bezig. Sorry
Ik evenmin, het ging me dan ook om Tom Conti.quote:
Toch is-ie geheel in jouw straatje, Berkery.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef Berkery het volgende:
Da's wel erg wit gekleed. Maar ik heb geen idee...
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef Berkery het volgende:
Muziekmeneer?
En nog foutloos geschreven ook!quote:
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |