doeiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga even TV kijken enzo, doei.
ik zou binnenkort ook es foto's maken van mijn slaapkamer, woonkamer, eetkamer, keuken, badkamer en halletjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort ook maar eens wat foto's van mijn kamer
Mischien word het tijd om het Show je kamer topic weer eens omhoog te schoppenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zou binnenkort ook es foto's maken van mijn slaapkamer, woonkamer, eetkamer, keuken, badkamer en halletje [afbeelding]![]()
Verhuizen is altijd leuk, kun je je fantasie weer helemaal uitlevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef saaw het volgende:
gelukkig over een half jaartje verhuizenen heb al leuke plannen
Wel een mooi bedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Mijn slaapkamer
Edit: eigenlijk alleen mijn bed, maar veel groter is mun slaapkamer ook niet, staat alleen nog maar 2 kasten in links!
Je woont op je zelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef saaw het volgende:
mijn kamer bij mn ouders is niet zo heel boeiend
eigen kamer is heel gekleurd, en huiskamer/keuken/woonkamer en badkamer zijn ook vooral gekleurd, vol en een sooi
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef saaw het volgende:
mijn slaapkamer bij paps en mams is een soort hok met eenpersoonsbed en een hele grote kast met oude dingen die ik nog niet weg wil gooien maar zelf geen plek voor heb
hier staat er een groot bed, 2 boekenkasten, ladenkast met aquarium (100 liter) erop, tafeltje en kapstok en 2 grote planten
Ik maak morgen ook wel wat van mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
ik zal morgen van mun hele huis foto's maken, is het nu iets te donker voor, en mijn telefoon heeft geen goede flits
maar je had toch al wel foto's van je kamer gemaakt?? en van je truitje!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:02 schreef saaw het volgende:
ik maak trouwens ook wel morgen
nu moet met flits aan en dan lijken de kleuren nog feller
Dan ziet mijn kamer er heel anders uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
atm![]()
van mn kamer alleen van een paar kleine dingetjes om aan een vriendin te mailenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maar je had toch al wel foto's van je kamer gemaakt?? en van je truitje!
Uhuhquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
René heb jij trouwens een Sony (dreammachine) wekkerradio? Zo ja, dan heb ik die ook. Die wekker gaat soms gewoon niet af, en het bereik is slecht. Maar veder wel een geinig dingetje
.
Hoe deed je datquote:
Dikke verkeerde opstelling maar okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |