Draadloze controller.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
batterijen?
Ik heb er nog 2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef B_BOY het volgende:
doe er nieuwe batterijen in en jank niet.
of heb je die niet? (indien dit het geval is: "NOOBJE)
Neen, gewoon duracellsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Devlinsect het volgende:
Toch geen oplaadbare? Die gaan minder lang mee...
en zo is het maar net!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind halo een kutspel
Gamecubequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:14 schreef Maisnon het volgende:
vanavond nog een feest binnengevallen en me op het eind van die avond toch een partij zitten ownen met HaloEn dat voor een gamecuber die dat spel 6 keer in zn leven gedaan heeft
Ja die kerel had alleen Midtown Madness, Brute Force en Halo, en dan nog GTA maar dat is alleen maar singleplayerquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind halo een kutspel
Ik ga slapen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:16 schreef pekel het volgende:
Ik wil wel ff batterijen naar je brengen..
Waar zit je?
Wat een schijtgames, op GTA:SA naquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die kerel had alleen Midtown Madness, Brute Force en Halo, en dan nog GTA maar dat is alleen maar singleplayer![]()
Dat is potverdomde ver.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ga slapen!
Maargoed, pimpelmees, rietlanden!![]()
Brievenbus is gewoon open![]()
![]()
Hehe gelijk dat hele feest verpest en iedereen vind je een eikel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:14 schreef Maisnon het volgende:
vanavond nog een feest binnengevallen en me op het eind van die avond toch een partij zitten ownen met HaloEn dat voor een gamecuber die dat spel 6 keer in zn leven gedaan heeft
Morgenvroeg liggen er batterijen, bedanktquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat is potverdomde ver.. (Angelslo, vlakbij een kerk, meld zich)
Ze vonden het niet erg te verliezen aangezien ze stiekem helemaal geen zak van Halo konden, of nooit zo'n ding vasthoudenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:20 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Hehe gelijk dat hele feest verpest en iedereen vind je een eikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |