Dat noemen ze een tekkelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik ooit een hond neem, dan adopteer ik een exemplaar zonder poten.
- laat ze em dat dan leren ipv dat beest altijd de keel dicht te knijpen met zo';n riem... je ziet echt zovaak dat de hond echt gigantisch graag met een andere hond wil spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:43 schreef Nachtdier het volgende:
-Omdat het beest niet luistert wellicht?
-Of omdat de baasjes enorme moraalridders zijn en de APV het niet toelaat dat honden los lopen.
Dat had die van mij dus ook. Vooral als mensen plotselingen bewegingen richting dr maakte of bijvoorbeeld een muts o.i.d. ophadden waardoor ze het gezicht niet goed kon zien. Ze was wat dat betreft erg schuw.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Classique het volgende:
Onze hond bijt snel vreemde mensen. En sommige mensen willen hem aaien als je met hem aan het wandelen bent. Als je hond dan losloopt en hij bijt die mensen, dan is dat toch knap lullig, vooral als het kleine kinderen zijn. Dan kun je wel sorry zeggen maarja, het is dan wel gebeurd.
je snapt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Keel dichtknijpen is nergens voor nodig als je een tuigje of een halti gebruikt.
En m'n andere (part-time) hond is een overenthousiaste Amerikaanse Stafford Terrier met de kracht van een op hol geslagen bulldozer, ook niet verstandig om die los te laten lopenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn hond is doof en slechtziend, dus die loopt dan onder een auto. Ik ben zeg maar zijn blindegeleide-mens met bijbehorende riem.
Die van ons schijt keurig in de bosjes of in de sloot. Ik ga echt zn stront niet meenemen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef maartena het volgende:
Honden zijn leuk, en inderdaad.... ze moeten ook even vrij kunnen rondlopen!!Dat aan de lijn houden is niets voor honden, die moeten kunnen rondlopen en overal aan kunnen ruiken, etc, etc.....
MAAR NEEM NADAT ZE KLAAR ZIJN MET HUN BEHOEFTE DIE STRONT WEER MEE!!!
Ruim de troep die je maakt ook op!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |