abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34420706
We hebben een Beagle. Die komt gewoon niet meer terug. Kun je roepen, schreeuwen, op je kop gaan staan, weglopen, dreigen, smeken, flemen, 33 leverworsten laten zien, hij ziet je nog niet eens meer staan.

Nadat ik een uur bij een paardenwei heb gestaan en uiteindelijk de eigenaar van de paarden hem uit de wei heeft moeten halen, mijn vader een uur doelloos door het bos heeft gedwaald tot een mevrouw 'm kwam brengen hebben we besloten dat ie NOOIT maar dan ook NOOIT meer los kan.

Vandaag toch gedaan, hij ziet een andere hond *ZOEF*. Gelukkig luisterde die andere hond wél naar mij toen ik met mijn liefste stemmetje riep en ja, dan wil de onze daar wel weer achteraan rennen, toevallig in de richting van de baas, ach ja.

Verder rent ie ook zo op fietsers af en snapt hij niet wat een auto is.

Hij is binnen hartstikke lief, maar buiten We laten 'm dus bij hoge uitzondering alleen los in gebieden waar een hek omheen zit. Nu nog zo'n gebied vinden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34420725
Alsof honden depressief worden en zelfmoord plegen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:33:48 #28
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_34420867
De mijne mogen wel hoi zeggen tegen anderen, ze lopen bijna altijd los. Onnodig te zeggen dat ik twee heel blije, sociale, dappere, goed luisterende hompies heb.

Als ze hoi hebben gezegd, dan is het even spelen, of ze komen weer met me mee. Either way, ik wil het ze niet onthouden! Zonde dat veel eigenaren dat wel doen, gaan ze hun hond mee trekken terwijl hij zo graag even wil snuffelen.... Ja dat vind ik toch cru. Zeker als het hondje maar alleen in huis is, heeft hij contact met andere hondjes nodig wat je als baasje noooooit kan geven!
power to the people
pi_34420935
Als ik ooit een hond neem, dan adopteer ik een exemplaar zonder poten.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:36:35 #30
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34420963
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik ooit een hond neem, dan adopteer ik een exemplaar zonder poten.
Dat noemen ze een tekkel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_34420986
Beestjuh> Ik laat 'm ook altijd ff snuffen Hij is ontzettend dol op andere honden Ik wil graag een tweede (maar dan iets dat beter luistert buiten en liefst een wat oudere hond) maar mijn ouders trekken er niet zo aan Vandaag had ie echt een leuk speelkameraadje met z'n 2 keihard rennen.

Alleen dat kan ie dus uuuuuuren volhouden zonder ook maar 1 blik op de baas.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34421043
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat noemen ze een tekkel
Na, in elk geval, eentje die niet kan kruipen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:43:09 #33
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34421138
-Omdat het beest niet luistert wellicht?

-Of omdat de baasjes enorme moraalridders zijn en de APV het niet toelaat dat honden los lopen.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_34421191
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:43 schreef Nachtdier het volgende:
-Omdat het beest niet luistert wellicht?

-Of omdat de baasjes enorme moraalridders zijn en de APV het niet toelaat dat honden los lopen.
- laat ze em dat dan leren ipv dat beest altijd de keel dicht te knijpen met zo';n riem... je ziet echt zovaak dat de hond echt gigantisch graag met een andere hond wil spelen.

- Ik heb geen idee of de APV het hier toestaat... heb noh nooit gehoord dat er iemand voor bekeurd is.
pi_34421356
Keel dichtknijpen is nergens voor nodig als je een tuigje of een halti gebruikt.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:59:09 #36
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_34421460

Vanmiddag gewoon aangelijnd... is aangevallen door een:

die niet aangelijnd was..

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_34421939
Ik denk niet dat jij mijn AB tegen wilt komen als ie los is; en jouw hond al helemaal niet

Fred
pi_34422191
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Classique het volgende:
Onze hond bijt snel vreemde mensen. En sommige mensen willen hem aaien als je met hem aan het wandelen bent. Als je hond dan losloopt en hij bijt die mensen, dan is dat toch knap lullig, vooral als het kleine kinderen zijn. Dan kun je wel sorry zeggen maarja, het is dan wel gebeurd.
Dat had die van mij dus ook. Vooral als mensen plotselingen bewegingen richting dr maakte of bijvoorbeeld een muts o.i.d. ophadden waardoor ze het gezicht niet goed kon zien. Ze was wat dat betreft erg schuw.

Was behoorlijk vervelend met kleine kinderen wat ze zag er heel schattig uit (kleine teckel met medium haargroei dus leek net een puppy) dus die kwamen dan op dr afrennen met uitgestrekte handjes...hoe vaak dat bijna mis is gegaan. Gelukkig heb je het na een tijdje door als er dan al een kindje alleen maar keek was het van "Neeeeee, doe maar niet". In de 10 jaar dat ik het beestje heb gehad is er welgeteld maar 1 kind geweest wat eerst met een grote boog om de hond heenliep en toen aan mij vroeg of die geaaid kon/mocht worden. Applause voor die ouders.
pi_34422475
Snap ik idd ook niet, dat ouders hun kinderen niet leren om nooit zomaar op een hond af te rennen. Zelfs de vriendelijkste hond kan schrikken van zo'n benadering en dan ineens uithalen.
pi_34422753
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Keel dichtknijpen is nergens voor nodig als je een tuigje of een halti gebruikt.
je snapt best wat ik bedoel.
pi_34424276
Mijn hond krijgt dan de neiging alles wat kleiner is dan hem en beweegt op te eten
pi_34425226
haha
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
pi_34426417
Mijn hond is doof en slechtziend, dus die loopt dan onder een auto. Ik ben zeg maar zijn blindegeleide-mens met bijbehorende riem.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_34426467
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn hond is doof en slechtziend, dus die loopt dan onder een auto. Ik ben zeg maar zijn blindegeleide-mens met bijbehorende riem.
En m'n andere (part-time) hond is een overenthousiaste Amerikaanse Stafford Terrier met de kracht van een op hol geslagen bulldozer, ook niet verstandig om die los te laten lopen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_34426484
Precies.
Meestal zijn redenen voor.
Bovendien mag je ook niet overal jehond los laten lopen en soms is erg gevaarlijk
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
pi_34426523
Honden horen aan de lijn, je hoeft andere mensen niet op te zadelen met jouw hobby.
En loslopende katten mogen volgens de wet worden afgeschoten als een jager denkt dat het een verwilderde kat is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_34426688
ik heb de hond vaak vast omdat die klein honden in eens kan aanvallen. en als die een paard ziet is die er vandoor. dan denk die dat het een reuze hond is. zo lang je je hond niet kan vertrouwen komt er een riempje om
ik type ook mar wat
pi_34427610
Die van mij lopen los ja, maar ik heb dan ook het geluk dat de stukken waar ik hier kan lopen met de honden allemaal losloopgebied zijn en in de bossen zit ook een erg groot stuk met losloopgebied(een wandelroute van 5 km, waarbij dat hele stuk losloopgebied is).

Gewoon een kwestie van opvoeden, had toch echt een hond die onder de vechthonden valt, ook die kon gewoon loslopen hoor.

Plurkje mag nog niet los trouwens, kreng is erg dominant en dus al vrij zelfstandig, houdt niet van kou hebben we al gemerkt en draait zich gewoon om om naar huis te speren, aangezien ik er geen zin in heb mijn nieuwe pup van een autoband af te schrapen moet hij vast, in het bos gaat hij dan wel weer los, daar loopt hij gewoon wel mee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:58:14 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34427759
Honden zijn leuk, en inderdaad.... ze moeten ook even vrij kunnen rondlopen!! Dat aan de lijn houden is niets voor honden, die moeten kunnen rondlopen en overal aan kunnen ruiken, etc, etc.....

MAAR NEEM NADAT ZE KLAAR ZIJN MET HUN BEHOEFTE DIE STRONT WEER MEE!!!

Ruim de troep die je maakt ook op!!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_34428183
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef maartena het volgende:
Honden zijn leuk, en inderdaad.... ze moeten ook even vrij kunnen rondlopen!! Dat aan de lijn houden is niets voor honden, die moeten kunnen rondlopen en overal aan kunnen ruiken, etc, etc.....

MAAR NEEM NADAT ZE KLAAR ZIJN MET HUN BEHOEFTE DIE STRONT WEER MEE!!!

Ruim de troep die je maakt ook op!!
Die van ons schijt keurig in de bosjes of in de sloot. Ik ga echt zn stront niet meenemen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')