abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34484090
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:48 schreef bxie het volgende:
ohh om het dan maar weer on topic te maken , ze laten ze dus ook vaak LOSLOPEN he in het grand café !
Now you're talking
pi_34484127
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Now you're talking
ff serieus vinden mensen dat echt normaal? om hun hond daar los te laten lopen?
pi_34484320
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef bxie het volgende:

[..]

ff serieus vinden mensen dat echt normaal? om hun hond daar los te laten lopen?
Ik zou het niet weten.
Ik heb zelf een hond, maar die gaat nooit mee als ik ga winkelen of iets dergelijks waar andere mensen komen.

Ik vind het niet kunnen ten opzichte van andere mensen.
Mijn hond gaat hooguit mee als ik naar mijn ouders ga......
pi_34485388
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef bxie het volgende:
wat ik ook zoooo ranzig vind is dat mensen hun hond mee uit eten nemen
Kom op zeg ! Gaan ze een biertje drinke met hun hond , Lunchen met hun hond , Dineren met hun hond.

Bozer kan je mij tijdens werk bijna niet krijgen hoor , ik heb ook eindelijk m'n zin doorgedraaft op m'n werk: " Boven , in het reataurant gedeelte , GEEN HONDEN!!!! "

Ik bedoel , jij zit daar met je date , lekker uit eten....komt er een groep mensen met een hond die jou de hele tijd met zn tong uit z'n bek aan zit te gapen...en in het gezelligste geval ruikt het dan ook nog naar hond smerig.

Weg ermee!! Wat mij betreft mag het in de hele zaak verboden worden.
Ik help sommige mensen dus niet omdat ik simpel weg langs dat kutbeest moet.

En dan die mensen die altijd een bakje water voor de hond willen.
Ik haal het alleen omdat ik het zielig vind voor die hond, dus nee ik HAAT honden niet ik ben BANG voor ze en de eigenaren moeten eens wat meer rekening met anderen houden i.pv. maar te denken dat iedereen van honden houd , of dat je in ieder geval wel van HUN hond houd. NEE!

En dat bakje water pleur ik daarna weg!
Ik vind dat zo smerig , ik ga geen bakje waar een hond uit lebbert weer gebruiken om iets voor de gasten weer in te bewaren.

Ben erover op het matje geroepen maar heb m'n punt duidelijk kunnen maken en we hebben nu wegwerp bakjes voor de hond.

ZO!!
hoe waar. Ook gehad dus, lekker met mijn vriendin lunchen in een leuke tent, besteld enzo. Komt er een oud vrouwtje met een soort hazewindhond binnen. Ik zie dat gebeuren en lig al bijna van mn stoel af, maar mn vriendin kalmeert me met wat sussende woorden. want kijk: "ze gaat ergens anders heen, achterin". Nou wilt het toeval dat de tafel naast de onze net een paar minuten geleden is vrijgekomen en schoongemaakt was, en het oude mevrouwtje loopt hup, de zaal door en komt naast ons zitten... Nou was mn meissie al helemaal aan het lullen als brugman om me op mn gemak te stellen, 'het is een hele oude hond, kijk maar, dat zie je zo en die doet niks etc etc'.

Het oude vrouwtje begint de kaart te lezen, en onze bestelling wordt aan tafel bezorgd. Voor ik het weet zit die hond half met zn kop op mn schoot, want die ruikt eten. Ik viel ter plekke in stukjes uit elkaar. Gelukkig was mn meissie slim genoeg om het oude mevrouwtje te vragen om de hond bij zich te houden, omdat ik er nogal gevoelig op reageer, waar zij dan ook zonder morren gehoor aan gaf. Zij zag ook dat ik al bijna afgevoerd kon worden.

Voor de rest heeft de hond nog 3x gepoogd dichter bij mij te komen, om te bedelen, maar daarna kwam de bestelling van zijn bazinnetje en die ging hem voeren. Maar gottegot zeg, wat was mijn dag en eten verpest.

mijn problemen met de geschetste situatie:
- het is onhygienisch, ik wil geen vieze hondenkop bij mij maar vooral mijn eten in de buurt hebben.
- Het is vervelend, ik ben doodsbenauwd voor die dieren en verwacht in een luchroom/eetgelegenheid niet dat ik ermee geconfronteerd word
- het bedelen van het dier is vervelend.
- ik heb gedacht aan het personeel vragen om het mevrouwtje te vragen om te verkassen, of om het zelf te doen, maar ze was wel heel erg oud en praatje heel erg zorgzaam tegen het monster. Dus om nou een oud mevrouwtje weg te sturen/laten sturen omdat ik een (volgens sommigen irreele) angst heb voor honden, krijg ik ook niet over mijn hart. Ook omdat ze al meteen na het alert maken erop haar hond bij zich probeerde te houden.

Al met al een vervelende ervaring. Stomme hond weet vast niet beter, mevrouw valt ook niet veel te verwijten want volgens mij is ze daar vaste klant, personeel kende haar blijkbaar ook.

Ja, honden + NiTiN = geen succes.
I went clubbing. Softest coat ever.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:50:54 #280
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34486276
Rot toch op TS
Weet je wel wat er zou gebeuren als ik mijn kleine broertje niet aan de lijn zou houden?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34486915
Over het hond in restaurant gebeuren. Dat vind ik persoonlijk weer afhankelijk van de situatie. Als het een restaurant/café/andersoortige eet/drankgelegenheid is in de buurt van een wandelgebied, dan moet je er vanuit kunnen gaan dan mensen af en toe binnenkomen met een hond. Vooral als je ook nog eens een terras buiten hebt (ook al is het dan niet meer binnenkomen met de hond maar buiten gaan zitten). Als het een 49 sterren restaurant is, dan natuurlijk weer niet
pi_34486946
Tsja, een fatsoenlijk restaurant weigert natuurlijk gewoon honden (en kleine kinderen..)
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34486973
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:11 schreef kamagurka het volgende:
Tsja, een fatsoenlijk restaurant weigert natuurlijk gewoon honden (en kleine kinderen..)
Ja want laten we inderdaad ook alle kinderen over 1 kam scheren
pi_34488245
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja want laten we inderdaad ook alle kinderen over 1 kam scheren
Tis duidelijk dat jij nooit in fatsoenlijke restaurants komt...

Omdat mensen die veel geld dokken voor hun maaltijd niet door krijsende en rondrennende kinderen willen worden gestoord he, slimmerd
En groot gelijk hebben ze m.i. Je staat al genoeg bloot aan de onvermijdelijke terreur van anderen, tzou treurig zijn als dat in een klasse restaurant ook niet is te vermijden
pi_34488274
Ja zat lekker met m'n vriend te picknicken in het Vondelpark. Komt er zo'n grote hond aanzetten, begint m'n parmaham op te vreten en gaat gezellig verder met z'n zaken.

Het is dat we al klaar waren en dat dat gewoon een restje was, anders kon de eigenaar er wel voor gaan betalen + vervoerskosten. En die eigenaren zaten gewoon een eindje verderop en lette niet op hun hond. Tegen zo'n hond heb ik niets. Die vind gewoon voedsel ergens. Maar het zijn meer de bazen waar ik me aan erger.
pi_34488364
Vervoerskosten? Parmaham rechtstreeks geïmporteerd uit Italië?
pi_34488442
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vervoerskosten? Parmaham rechtstreeks geïmporteerd uit Italië?
Nee rechtstreeks uit de AH met een kassa rij van hier tot Italië!
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:09:54 #288
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_34488787
Dat bewijst maar weer eens dat honden zeer onbetrouwbaar zijn en dus een tot de laagste van het laagste dierensoort behoren.
Brrrrrrr.....................honden. Rotbeesten zijn het!!!!!! Preventief ruimen wat ik je brom!!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_34488858
Nee dit bewijst maar weer eens hoe achterlijk de hondenbezitters zijn, preventief ruimen wat ik je brom!!!!
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:33:43 #290
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_34489517
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
Nee dit bewijst maar weer eens hoe achterlijk de hondenbezitters zijn, preventief ruimen wat ik je brom!!!!
Ik ben blij dat je mijn mening deelt!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_34489697
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
Helaas is dat niet legaal te regelen, ontspoorde honden afmaken daarentegen wel...
pi_34489718
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:57 schreef xman het volgende:

[..]

Nee rechtstreeks uit de AH met een kassa rij van hier tot Italië!
Voortaan voor de zekerheid een vergiftigd lapje parmaham meenemen naar het park
pi_34489784
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34489945
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Voortaan voor de zekerheid een vergiftigd lapje parmaham meenemen naar het park
Ik heb iets tegen de eigenaar van die hond? Misschien een laxeerhammetje?
pi_34490326
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat bewijst maar weer eens dat honden zeer onbetrouwbaar zijn en dus een tot de laagste van het laagste dierensoort behoren.
Brrrrrrr.....................honden. Rotbeesten zijn het!!!!!! Preventief ruimen wat ik je brom!!!!
The man himself meld zich!

Over dat hond in lunchroom verhaal: de locatie waar het zich afspeelde was midden in het centrum van de stad, geen park in de buurt. En het was nog redelijk recent ook (denk november ofzo) dus het was wat frisjes voor een terrasje

Honden moeten Kapot maar eigenlijk liever asociale baasjes moeten nog kapotter
pi_34490489
helaas dat dit topic bijna vol is, en dus moeten we maar een nieuwe topic zo aanmaken. Ofzo.

Hier verder, deeltje 2? deze dan?
pi_34490974
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:48 schreef bxie het volgende:
ohh om het dan maar weer on topic te maken , ze laten ze dus ook vaak LOSLOPEN he in het grand café !
Dronken voeren en in de gracht laten springen

Onee, da's zonde van de drank
pi_34491186
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef El_Psycho het volgende:

Maar zoals ik al eerder zei, weet ik dat er uitzonderingen zijn, ik heb het hier over het gros, de massa, terwijl Nitin ongenuanceerd stelde dat alle honden roofdieren zijn. Daar kwam mijn reactie dat katten IMO minder gedomesticeerd zijn dan honden vandaan. Dat dat komt omdat meer mensen hun katten volledig zonder toezicht laten rondscharrelen dan dat hondeneigenaren dat doen, dat kan.
Zelfs hondeneigenaren zijn het met me eens
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef Jerruh het volgende:
ik heb mijn hond altijd aan de lijn
maar dat moet wel, want anders gaat hij er vandoor. Wij hebben een ruwharige teckel die uit een jachtnest komt en daardoor heel erg gehecht is aan zijn instincttieve jachtvermogen. Daarbij komt het nog dat teckels dramaqueens zijn en alleen willen luisteren als het hen uitkomt. hier valt moeilijk op te trainen, maar we hebben hem al wel zover dat hij goed luistert, maar als we gaan wandelen en hij ruikt bijv. bloed of wild of ziet konijnen, katten, herten etc, dan luistert ie naar niks of iemand en is hij alleen maar gedreven achter zijn prooi te gaan... we hebben het vroeger geprobeerd, maar soms waren we m een paar uur kwijt... en dat willen we ook weer niet...
pi_34491481
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef NiTiN het volgende:
helaas dat dit topic bijna vol is, en dus moeten we maar een nieuwe topic zo aanmaken. Ofzo.

Hier verder, deeltje 2? deze dan?
Had je niet beter even kunnen wachten totdat deze daadwerkelijk vol was? Nu gaan mensen al volop in dat andere topic reageren terwijl deze nog open is...
pi_34491504
Je bind geen honden vast he' Terminator
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')