quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef bxie het volgende:wat ik ook zoooo ranzig vind is dat mensen hun hond mee uit eten nemen
Kom op zeg ! Gaan ze een biertje drinke met hun hond , Lunchen met hun hond , Dineren met hun hond.
Bozer kan je mij tijdens werk bijna niet krijgen hoor , ik heb ook eindelijk m'n zin doorgedraaft op m'n werk: " Boven , in het reataurant gedeelte , GEEN HONDEN!!!! "
Ik bedoel , jij zit daar met je date , lekker uit eten....komt er een groep mensen met een hond die jou de hele tijd met zn tong uit z'n bek aan zit te gapen...en in het gezelligste geval ruikt het dan ook nog
naar hond smerig.
Weg ermee!! Wat mij betreft mag het in de hele zaak verboden worden.
Ik help sommige mensen dus niet omdat ik simpel weg langs dat kutbeest moet.
En dan die mensen die altijd een bakje water voor de hond willen.
Ik haal het alleen omdat ik het zielig vind voor die hond, dus nee ik HAAT honden niet ik ben BANG voor ze en de eigenaren moeten eens wat meer rekening met anderen houden i.pv. maar te denken dat iedereen van honden houd , of dat je in ieder geval wel van HUN hond houd. NEE!
En dat bakje water pleur ik daarna weg!
Ik vind dat zo smerig , ik ga geen bakje waar een hond uit lebbert weer gebruiken om iets voor de gasten weer in te bewaren.
Ben erover op het matje geroepen maar heb m'n punt duidelijk kunnen maken en we hebben nu wegwerp bakjes voor de hond.
ZO!!
![]()
hoe waar. Ook gehad dus, lekker met mijn vriendin lunchen in een leuke tent, besteld enzo. Komt er een oud vrouwtje met een soort hazewindhond binnen. Ik zie dat gebeuren en lig al bijna van mn stoel af, maar mn vriendin kalmeert me met wat sussende woorden. want kijk: "ze gaat ergens anders heen, achterin". Nou wilt het toeval dat de tafel naast de onze net een paar minuten geleden is vrijgekomen en schoongemaakt was, en het oude mevrouwtje loopt hup, de zaal door en komt naast ons zitten... Nou was mn meissie al helemaal aan het lullen als brugman om me op mn gemak te stellen, 'het is een hele oude hond, kijk maar, dat zie je zo en die doet niks etc etc'.
Het oude vrouwtje begint de kaart te lezen, en onze bestelling wordt aan tafel bezorgd. Voor ik het weet zit die hond half met zn kop op mn schoot, want die ruikt eten. Ik viel ter plekke in stukjes uit elkaar. Gelukkig was mn meissie slim genoeg om het oude mevrouwtje te vragen om de hond bij zich te houden, omdat ik er nogal gevoelig op reageer, waar zij dan ook zonder morren gehoor aan gaf. Zij zag ook dat ik al bijna afgevoerd kon worden.
Voor de rest heeft de hond nog 3x gepoogd dichter bij mij te komen, om te bedelen, maar daarna kwam de bestelling van zijn bazinnetje en die ging hem voeren. Maar gottegot zeg, wat was mijn dag en eten verpest.
mijn problemen met de geschetste situatie:
- het is onhygienisch, ik wil geen vieze hondenkop bij mij maar vooral mijn eten in de buurt hebben.
- Het is vervelend, ik ben doodsbenauwd voor die dieren en verwacht in een luchroom/eetgelegenheid niet dat ik ermee geconfronteerd word
- het bedelen van het dier is vervelend.
- ik heb gedacht aan het personeel vragen om het mevrouwtje te vragen om te verkassen, of om het zelf te doen, maar ze was wel heel erg oud en praatje heel erg zorgzaam tegen het monster. Dus om nou een oud mevrouwtje weg te sturen/laten sturen omdat ik een (volgens sommigen irreele) angst heb voor honden, krijg ik ook niet over mijn hart. Ook omdat ze al meteen na het alert maken erop haar hond bij zich probeerde te houden.
Al met al een vervelende ervaring. Stomme hond weet vast niet beter, mevrouw valt ook niet veel te verwijten want volgens mij is ze daar vaste klant, personeel kende haar blijkbaar ook.
Ja, honden + NiTiN = geen succes.
I went clubbing. Softest coat ever.