vraagje: Heb je z'n voor het NASCAR ingespeelde werk gehoord? Ergens in 2005 gebeurt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef UncleScorp het volgende:
Joe Satriani rocks![]()
niet allen zijn leerlingen natuurlijk
Vet hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:45 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
knopjes voor me pedaaltje zijn binnen gekomen, en hier is de feauteau!
Hoe bedoel je? Dat je als je een snaar aanslaat dat het lijkt of je een stem hoort? (een Yah?) Of gewoon Distortion ?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil een pedaal dat ik lekker "schreeuwende" geluiden eruit kan krijgen
ik gebruik zelf GHS guitargloss, dat is voor de body,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Koewam het volgende:
Hoi
Weet iemand hoe je je (akoestische) gitaar het best kan reinigen? Dus de glimmende lak en zo
Ik weet niet hoe 't precies heet... Yah zou wel kunnen, gewoon distortion ken ik wel...dat klinkt voor mij ongeveer gelijk als een flinke overdrive met de gain losgedraaid..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je als je een snaar aanslaat dat het lijkt of je een stem hoort? (een Yah?) Of gewoon Distortion ?!![]()
Dan lijkt t of de je iemand de hele tijd (als je je snaren aanslaat) "Yah" hoort zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't precies heet... Yah zou wel kunnen, gewoon distortion ken ik wel...dat klinkt voor mij ongeveer gelijk als een flinke overdrive met de gain losgedraaid..![]()
Gewoon lekker door solo's en metalriffs scheuren jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Even het volgende:
[..]
Dan lijkt t of de je iemand de hele tijd (als je je snaren aanslaat) "Yah" hoort zeggen![]()
Maar omdat je zei schreeuwen dacht ik dat je gewoon herrie wou maken![]()
stratocaster en een jazzmaster. op hoog en laag volume. (was 100 watt versie)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
met wat voor gitaar heb je er op gespeeld?
Dan moet je denk ik gewoon een Distortion/Metal pedaal kopen, niet een Yahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon lekker door solo's en metalriffs scheuren ja![]()
Wat kost zoiets als je ook nog wilt dat 't goed klinkt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:34 schreef Even het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik gewoon een Distortion/Metal pedaal kopen, niet een Yah![]()
Ik heb nu een Metal Zone van Boss en die is rond de 100 euro geloof ik.. Maar wel een heel vet ding..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kost zoiets als je ook nog wilt dat 't goed klinkt?
( 't liefst dat ik Iron Maiden achtige sounds kan maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |