abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35878119
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef Mr.G het volgende:
Ik had een 5,5 , baalde ik ook al van. Je steekt er gewoon zoveel werk in. Heb je zin om vanmiddag naar de bieb te gaan en samen te zoeken naar artikelen/jurisprudentie?

Als je een depot aanvraag moet doen ben je maandag namelijk behoorlijk het haasje
Mm..vanmiddag gaat me niet meer lukken ik wil namelijk eerst nog E,R&M afronden. Maar morgenochtend voor het hoorcollege was ik het eigenlijk van plan, ik zit nu namelijk in Breda. Dus als je tot dan kan wachten zou dat wel gezellig zijn, maar zo niet dan veel succes met zoeken Wie weet kan ik dan nog wel een paar artikelen van je jatten
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:13:32 #302
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35879916
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Het moet een pagina of 8 zijn volgens mij. Maar indd, als je vader advocaat is een paar uur de tijd heeft heb je een groot voordeel ja Had mijn vader nou maar Rechten gestudeert
Valt wel mee met dat voordeel. Advocaten zijn vaak nogal beroepsgedeformeerd en hebben een groot talent om zo'n casus ingewikkelder te maken dan hij is. Ik heb dat zelf ook meegemaakt. Volgend blok krijg je voor elementair privaatrecht (goederenrecht) weer een take-home opdracht, maar die mag je met een groep maken. Met een ingewikkeld systeem waarbij je de inleiding en conclusie samen schrijft en ieder een deel voor zichzelf. Je eindcijfer wordt berekend met het gemiddelde van je individuele deel en het resultaat van de groep als geheel.

Ik zat toen destijds bij een meisje die hulp vroeg aan haar pa, nadat we eerst zelf al een oplossing hadden bedacht. Die pa heeft toen allemaal moeilijk lopen doen, dochter haar hele stuk herschreven... En het resultaat: een 3,3 voor haar gedeelte. En het oorspronkelijke stuk was wél een voldoende geweest.

Moraal van het verhaal:
Maak je take-home papers zelf en vertrouw nooit op advocaten. Ook al is het familie.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:17:18 #303
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35880066
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

ThanX!

We hebben ons uiterste best gedaan, maar gelukkig beschouwde iedereen dag 1 als een daverend succes. Jij was degene die langer kon blijven zitten ivm uitvallen van de volgende kandidaat?

Ik breek nu af. Snel m'n nest opzoeken, want vandaag ging om 05:15 u de wekker, de hele dag rondrennen en jagen als een gek en morgen is het ook weer feest.

Wellicht tot morgen.
Zo, nu weet ik wie je bent. Ik mocht gisteren inderdaad langer blijven zitten, dat was wel handig!

Ik zit nu even de tijd te doden in de bieb, tussen de gesprekken door. Net een goed gesprek gehad met Nauta en om 16.00u mag ik bij Allen & Overy langskomen.

Jammer dat je ziek bent Sessy, beterschap!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:19:30 #304
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35880157
Oeps, dit topic was al vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')