Doorgaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:06 schreef koen_pijl het volgende:
Mensen,
Ik zitm et een dillema, ik doe nu opleiding Journalistiek in Tilburg en heb een vrijblijvend negatief studie advies gekregen. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Doorgaan en grote kans dat je er dadelijk afmoet of stoppen en geld terug krijgen? Het grootste probleem is dat ik geen alternatief weet.
Ik had trouwens een negatief advies gehad omdat er een par verslagen verkeerd waren gemaakt en ik nu nog maar 5 studiepunten had ofzo. Weet iemand een alternatief?
Dat alleen VWO'ers het zouden halen, is onzin! Het is HBO, geen universiteit, dus jij kunt het ook heus wel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:26 schreef koen_pijl het volgende:
Ja ik zit in het eerst jaar. Ik vind het heel leuk hoor! Op zich is mijn Nederlands niet zo heel slecht (hier op Fok doe ik slordig) maar ik ben toch bang dat ik het niet haal. Ook wordt er door leerkrachten zo ontzettend negatief gedaan. Zo wordt er elke dag gezegt dat er geen werk is en halen ze sprekers die dat ook komen zeggen. Het is allemaal zo negatief en de leerkrachten kraken hun eigen school af. "Ja, alleen vwo'ers halen het hier." één van de vele uitspraken die mij stevig hebben ontmoedigd.
Ze scheiden het kaf van het korenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, ik heb inderdaad Havo gedaan. Dit is weer een andere opmerking van een andere juf die zei dat ze een probleem hadden, ze hadden dit jaar een nieuw systeem en dat werkte neit goed. Wij zijn proefkonijnen en hoe minder het halen hoe beter het systeem werkt.
5 punten na het eerste halfjaar, lijkt mij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
je had maar 5 van de 45 benodigde punten om over te kunnen naar t tweede jaar, mdat er een par verslagen verkeerd waren gemaakt ???
Hij heeft een vrijblijvend studie-advies gekregenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:55 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb 1.5 jaar om mn P te halen... eerste schooljaar moet ik 45 vd 60 ects halen. Haal ik die 45 niet, dan pas krijg ik een BND...
Ik kan me niet voorstellen dat dat bij TS anders is?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij heeft een vrijblijvend studie-advies gekregen
Het schooljaar is nog niet om, vandaar vrijblijvend. Klare lamlul dat je bent.quote:
TS natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Chav het volgende:
Wie ik ? Hogeschool Rotterdam HES
Aan 36 punten heb je al genoeg, maar dan moet je wel ze omlullen in een gesprek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
je had maar 5 van de 45 benodigde punten om over te kunnen naar t tweede jaar, mdat er een par verslagen verkeerd waren gemaakt ???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |