Met het complete verslag ben ik al klaar, nu alleen nog de cijfers+toelichting daarvan. Maar die kan ik dus niet vinden...quote:
dus je hebt al je verslag af, terwijl je nog niet eens weet of deze wel strookt met de feiten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:46 schreef JosvG het volgende:
[..]
Met het complete verslag ben ik al klaar, nu alleen nog de cijfers+toelichting daarvan. Maar die kan ik dus niet vinden...
Daarnaast moet je natuurlijk ook alle andere effecten die voor een verslechtering in het milieu zorgen meenemen en door middel van statistische analyses aantonen dat deze geen significant effect hebben en dat de verslechtering slechts veroorzaakt wordt door een groeiende economie. Iets wat opzich al een vrij vreemde conclusie is aangezien een economie zelf niet kan handelen en dus lastig invloed heeft op het milieu. Wellicht een indirecte invloed maar goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef BoukeF het volgende:
dus je hebt al je verslag af, terwijl je nog niet eens weet of deze wel strookt met de feiten?
dan kan je net zo goed zelf wat cijfers in een grafiekje zetten
Maar heb je er op die manier ook een statistische analyse op los gelaten of heb je simpelweg een oorzakelijk verband verondersteld door twee aparte grafiekjes over elkaar heen te leggen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef JosvG het volgende:
Als jullie niet weten wat het precies inhoud, waarom oordeel je dan al?
Ik heb een verslag gemaakt dat gebaseerd is op cijfers die ik wel heb, alleen nu moet ik nog het gedeelte maken met cijfers die ik nog niet heb. De reden dat ik dat niet af heb is omdat ik geen cijfers heb, dus praat niet over iets dat je niet weet.
dus gewoon knippen en plakken...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:46 schreef _dirkjan_ het volgende:
met excel kun je die cijfers zo omzetten naar een grafie..
Wehehe, dat had ik nou ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Heb niks inhoudelijks toe te voegen, maar in een topic met zo'n titel moet ik gewoon even reageren.
Cijfertjes zijn leuk!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wehehe, dat had ik nou ook.Liejannuh!
Ik was ook in het geheel niet verbaast om te zien dat jij hier al gepost had.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wehehe, dat had ik nou ook.Liejannuh!
Ik zocht iets anders en kwam deze toen tegen. Een nuttige kick na ruim 3 weken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik was ook in het geheel niet verbaast om te zien dat jij hier al gepost had.
Waarom wist ik dat al toen ik de TT lasquote:
Omdat jij altijd álles doorziet op Fok?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:59 schreef Loedertje het volgende:
Waarom wist ik dat al toen ik de TT las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |