Jazeker, je hebt daarvoor echter wel een GPS-ontvanger nodig (zit er niet bij), en de TomTom software. Met de 512MB SD-kaart is het volgens mij wel mogelijk een grote database aan kaartgegevens op te slaan (ik weet niet of dit zonder SD-kaart mogelijk is).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Rekkie het volgende:
tom tom mogelijk?
ach, ga ik nog iets hoger, 140 en een kop koffiequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:01 schreef ibrahimovic het volgende:
130 wordt al warmer.... Hij staat ook op speurders, en daar heb ik een tegenbod gedaan van 150 euro. Dat is in ieder geval het bedrag, dat als ik dat aangeboden krijg, dan heb je 'm.
verkocht voor 140 euroquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:13 schreef Remco_h het volgende:
[..]
ach, ga ik nog iets hoger, 140 en een kop koffie
je hebt mailquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:32 schreef ibrahimovic het volgende:
[..]
verkocht voor 140 euro... je kunt me mailen op s.van.schalkwijk@threact.nl
Zonder SD kaart alleen NL met flitspalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef ibrahimovic het volgende:
[..]
Jazeker, je hebt daarvoor echter wel een GPS-ontvanger nodig (zit er niet bij), en de TomTom software. Met de 512MB SD-kaart is het volgens mij wel mogelijk een grote database aan kaartgegevens op te slaan (ik weet niet of dit zonder SD-kaart mogelijk is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |