Is dat zo'n ding waarbij ze van drie bruine smurrie op je lijf spuiten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als je 't te veel doet wel ja. Er zijn gekken die er dagelijks ingaan. Ik ga nu om de 2 weken. eerst elke week 3 keer maar ik moet niet bruiner worden.
[..]
Zonnebank zit bij de fitness erbij. Net zo makkelijk om even een minuutje of 8 in het kanon te staan dan lam liggen op het strand
Ja pcies, ik maak de kuur af en dan om de zoveel tijd weer ff. Alleen ik heb zo'n dubbele bank en dat heeft 2 grote nadelen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als je 't te veel doet wel ja. Er zijn gekken die er dagelijks ingaan. Ik ga nu om de 2 weken. eerst elke week 3 keer maar ik moet niet bruiner worden.
De helft van 'behaarde mannen' bevalt mijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent meer het type van behaarde mannen?
Er bestaat zelfs duo penotti body-chocolatequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
2 Kleuren in bed zou ook leuk zijn
Ik wou al zeggen, ik zou je anders moeten teleurstellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De helft van 'behaarde mannen' bevalt mijDe 2e helft dus
![]()
*maakt notitie: body chocolat kopen op 8 septemberquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaat zelfs duo penotti body-chocolate
Heb ik ooit eens iemand gegeven voor z'n verjaardag.
Dan is de Maagd Maria jarigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*maakt notitie: body chocolat kopen op 8 september![]()
Had je ons nodiiiig?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef wonderer het volgende:
Angel en BB zijn er weer, en ik moet zo weg
gestrekter liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja pcies, ik maak de kuur af en dan om de zoveel tijd weer ff. Alleen ik heb zo'n dubbele bank en dat heeft 2 grote nadelen!(en die zijn: witte plekken bij m;'n schouderbladen en witte plek bij m'n tushy)
Zonnekanon. Werkt net als een normale zonnebank alleen ipv 60 minuten zonnen doe je er 8 minuten overquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding waarbij ze van drie bruine smurrie op je lijf spuiten?
Of moet ik denken aan een warmtekanon waarmee je je feesttent verwarmd als het net wat te chilly is op een septemberavond?
Meer zoiets?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De helft van 'behaarde mannen' bevalt mijDe 2e helft dus
![]()
Tering die onderste heeft nog een riem aan!!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meer zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
Stijldansen. Niet geheel ongewoon voor mannen en vrouwen. Ik wil het gewoon kunnen. Zeker voordat me broer gaat trouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Cas, je imago! Wat doe je?!
Thatz more like it en met iets meer kleur ga ik helemaal uit mn dakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meer zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
Een riem heb je toch om en niet aan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tering die onderste heeft nog een riem aan!!!!!
Mijn leven heeft geen zin zonder jullie!quote:
Het is nog best leuk ook en idd bijna onmisbaar op een trouwerij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Stijldansen. Niet geheel ongewoon voor mannen en vrouwen. Ik wil het gewoon kunnen. Zeker voordat me broer gaat trouwen
Holle rug en zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
gestrekter liggen. Er blijven helaas altijd wel ergens witte plekkies hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |