abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34412835
Zo! Was net een beetje aan het internetten naar allemaal leuke bands zag ik iets VET Koels..
Er is gewoon een prijsvraag waar je de setlist kan winnen van de Editors op Eurosonic!!!!!!!!!
Hoop wel dat ik hem win enzo.
Dat zou wel vet cool zijn.. misschien ga ik binnenkort wel naar ze toe want ze komen heel vaak naar Nl dacht ik.. Die setlist was van jimmyalter.nl ben wel benieuwd hoe ze daar aan komen!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:29:43 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34413288
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:17 schreef jimmyalter het volgende:
Zo! Was net een beetje aan het internetten naar allemaal leuke bands zag ik iets VET Koels..
Er is gewoon een prijsvraag waar je de setlist kan winnen van de Editors op Eurosonic!!!!!!!!!
Hoop wel dat ik hem win enzo.
Dat zou wel vet cool zijn.. misschien ga ik binnenkort wel naar ze toe want ze komen heel vaak naar Nl dacht ik.. Die setlist was van jimmyalter.nl ben wel benieuwd hoe ze daar aan komen!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34413344
Setlistjes jat je gewoon van het podium. Zo bijzonder is dat toch niet?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:42:48 #4
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34415596
Nog afgezien van de schaamteloze reclame voor je eigen site, zie ik niet echt in waarom je hier nu een nieuw topic voor moest openen...

Editors
pi_34416221
Graag verder in het centrale topic, dit kan er gezien de OP prima bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')