waar zie jij een skyline? ik zie wel een 350z rx7 en een lexus....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef thefunny het volgende:
Die ene skyline is finaal in mekaar gereden!!![]()
Te jammer! Kunnen ze dat niet met computeranimatie doen ofzo?
Jep een GTR v-spec voor die grijze Sylvia bedoel je zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef melluk het volgende:
ik zie 1 skyline van de achterkant...beetje onder aan
dan staat ie in een rij file geparkeerd....een blauwe
Als je goed kijkt dan lijkt inderdaad de achterkant op een RX-7. Maar die is echt goed uitgebouwdquote:
Van die rode Evo staan er zelfs 4quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:10 schreef Maikalo het volgende:
Daarom hebben ze er ook meer dan één van dezelfde late maken. En zo te zien wordt die oranje/bruin-gele 350z de hoofdauto ofzow, want daar zie ik er al 3 verschillende van staan waarvan één al helemaal naar de donder is
![]()
mwah.. t zijn allemaal toch maar low budget bakken... een gepimpte japanees is stukken goedkoper dan een exoot...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef truSteh het volgende:
Hebben die film maatschappijen teveel geld ofzo? Staat daar voor een godsvermogen aan auto's, en ze rijden ze nog in de prak ook
![]()
Wist trouwens niet eens dat er een derde deel kwam.
En hoeveel exoten hebben ze in "Gone in 60 Seconds" finaal naar de klote gereden?? Niet eens 1; die Shelby is geen echte exoot (maar wel finaal naar de klotequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah.. t zijn allemaal toch maar low budget bakken... een gepimpte japanees is stukken goedkoper dan een exoot...
Zonder meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef CiQNiZ het volgende:
Alsof ze het niet allemaal terugverdienen
Iedereen gaat weer massaal naar de bios/dvd kopen
(including me)
Is een RX-7, Fortune bodykit van Veilside.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan lijkt inderdaad de achterkant op een RX-7. Maar die is echt goed uitgebouwd![]()
Ik hoop dat hij net zo belachelijk wordt als 2 Fast 2 Furious, kan je weer lachenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef Mad-Matt het volgende:
kan haast niet wachten tot hij uit is![]()
![]()
Ze moeten eens een dikke MR2 in die film stoppen; komt de waarde van onze auto's ten goedequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef Mad-Matt het volgende:
kan haast niet wachten tot hij uit is![]()
![]()
Balen is datquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Kijk maar wat je bv voor een simpele Corolla GT uit 1985 neertelt sinds Initial D bekend is geworden...
Hacherokuquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Balen is dat
vroeger kon je die dingen (AE86 coupe's) hier voor een prikje kopen, dat is nu wel over idd
die productie is ook sinds deze zomer gestopt.. best jammer.. Al heb ik de voorkant van de laatste versie nooit echt mooi gevonden..quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:45 schreef johnwoo het volgende:
Ik zie inderdaad één Honda... dat jaren 80 scootertje met die Japanse vlag voorop
Dat dacht ik dus ook, maar dat is een RX-7 met een veilside kit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij zie ik ook een nieuwe honda NSX staan. ( zwart met oranje auto )
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 06:38 schreef StefanP het volgende:
De hoofdrol gaat schijnbaar ook naar het stoere manneke bow-wow
bow-wowquote:Op zaterdag 28 januari 2006 06:38 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
Rijstezooi. Helemaal volgekit en -plakt. Ik kan het echt niet mooi vinden. De hoofdrol gaat schijnbaar ook naar het stoere manneke bow-wow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |