Mensen zonder geld lopen daar altijd het hardst over te janken, terwijl mensen met geld vaak al meer dan 10x zoveel betalen als zijzelf, maar het is toch nooit genoeg. Hetzelfde geldt voor de belastingen in Nederland. Afgunst heet dat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:30 schreef babbelaar het volgende:
Ja ik heb wel wat in het potje gedaan,
al om het feit dat wij een kind met een gezondheidsprobleem hebben
maar vind wel die 10¤ als ze dat lager maken denk ik dat er meer
binnen komt,maar ik heb overgemaakt inderdaad,,,
Ps al ik Joost had geweest had ik wel 10.000¤ kunnen missen
maar mensen met geld kunnen vaak het minste missen !!
Ehhhhhh waar zie jij een tikfoutje dan buiten het feitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mensen zonder geld lopen daar altijd het hardst over te janken, terwijl mensen met geld vaak al meer dan 10x zoveel betalen als zijzelf, maar het is toch nooit genoeg. Hetzelfde geldt voor de belastingen in Nederland. Afgunst heet dat.
PS. Leer normaal Nederlands schrijven.
zie het al jij bedoel dat eige maar krijg ik niet verandertquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:00 schreef babbelaar het volgende:
[..]
Ehhhhhh waar zie jij een tikfoutje dan buiten het feit
dat ik niet hoef te schrijven haha,en tikfoutjes zijn
snel gemaakt hee,zelfs de belasting maakt fouten hi.![]()
Je hebt de schrijfstijl van een 4-jarige kleuter en dan heb ik het nog niet eens over alle spel- en schrijffouten die je maakt of interpunctie wat voor jou een volledig onbekend begrip is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:07 schreef babbelaar het volgende:
[..]
zie het al jij bedoel dat eige maar krijg ik niet verandert
dan krijg ik deze melding
De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct.
Ga terug en probeer het opnieuw ?? iemand een tip..![]()
Je vergeet overbodig entergebruikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:06 schreef Wolter het volgende:
PS:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
op mijn 4e kon ik nog veel meer fouten makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt de schrijfstijl van een 4-jarige kleuter en dan heb ik het nog niet eens over alle spel- en schrijffouten die je maakt of interpunctie wat voor jou een volledig onbekend begrip is.
Klopt helemaal ziggyziggyziggyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Smileys hebben ook een betekenis. Ze zijn er niet puur ter versiering van de tekst.
geloof me.. zelfs als je HBB volgt, is van deze OP niks te maken....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je vergeet overbodig entergebruik
Ik snap er verder geen hol van trouwens.... maar misschien zou ik HBB moeten volgen om nog enigzins eruit te kunnen halen wat TS bedoelt. Desondanks nog jammer dat je niet gewoon een duidelijk topic kunt openen. Ik vind het altijd een beetje jammer dat het die zwakzinnige topicopeners zijn die gaan lopen klagen over acties van anderen.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef flugeltje het volgende:
OP in een notendop...
TS vraagt of Joost nu alleen de prijs voor één nachtje hotel heeft betaald (¤ 1000) of dat hij van zijn pasgewonnen centjes nóg een bijdrage heeft gedaan. Als dat niet het geval is vindt hij dat schade. (zoals Pazzop al aangeeft dus)
Verder heeft TS zelf een donatie gedaan van ¤ 10,00 temeer omdat hij zelf een kind met gezondheidsproblemen heeft. Hij denkt echter dat er méér mensen zouden doneren als dat bedrag omlaag zou gaan...
Als TS net zoveel geld had gewonnen als Joost had hij wel ¤ 10.000 in het potje gedaan. Hij is echter van mening dat mensen die het geld het beste kunnen missen het minste doneren.
Party on!
Het is ook nooit goed hee,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef Mabelle het volgende:
Wat een onzin zeg ... typisch gezeur van iemand die werkeloos vanaf de zijlijn meekijkt. Joost heeft die tijd dat hij er was, hard meegewerkt en echt een bijdrage geleverd.
Moet dat bedrag heel hoog zijn om pas mee te tellen.... dan ben jij er ook niet met een tientje.
En het eerste commentaar is wanneer je geld hebt dat je wel meer kan missen. Zo kan hij eigenlijk alles wel wegschenken.
![]()
Nou ... zo'n moraalridder zou ik ook niet zijn hoor ... geef ik eerlijk toe. Ik vind meewerken en iets doen van meer betrokkenheid getuigen.
Over die 10 ¤ is iemand anders begonnen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:05 schreef Mabelle het volgende:
Ik had het over jouw 10 euro .. zoals duidelijk in mijn post vermeld.
Je spreekt jezelf erg tegen ... nu weer niets dan lof over het harde werken van Joostnet was hij nog iemand met geld die het minste kan missen.
Maar je had het liever contant gezien... let even op. Joost heeft keihard gewerkt EN betaald.
![]()
en verder natuurlijk heel vervelend voor je dat je een ziek kind hebt/gehad. Buiten dat Mappa Mondo een ander concept heeft dan Ronald mc Donald vind ik het vreemd dat zoiets moet bestaan van giften. Eigenlijk zou de zorg in een rijk land als nederland dit moeten faciliteren. Maar dat is weer een andere discussie.![]()
Ik vind het gewoon niet aardig ten opzichte van Joost die op zijn manier bijdrage levert net zoals jij.
lol hahaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:49 schreef ThE_ED het volgende:
Je hoeft niet na elke paar woorden op enter te drukken hoor, fok breekt zelf je zinnen af
Jaja het kan toch wel contant hee haha,quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef babbelaar het volgende:
[..]
lol haha
je heb gelijk ik tik te veel
slechte gewoonte van me geworden ,,![]()
Grtn en bye .
is niet flauw, ik vraag het me ook af!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:50 schreef vriendinnie het volgende:
Sommige zullen me wel flauw vinden en eerst dacht ik dat het een typfout was maar wat bedoelt u met "hi"?
Zo flauw is het niet hoor haha,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is niet flauw, ik vraag het me ook af!
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:46 schreef babbelaar het volgende:
[..]
Zo flauw is het niet hoor haha,
Zie het maar als een dubbelzinnige afkorting,
zoals meer afkortingen zoals bv ??
en zo zijn er nog een stel die ik weer
niet weet waar je wat achter kan zoeken hi,
dubbelzinnige afkorting dus of zoiets,
als je maar lol heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |