Ik woon net over het kanaal in tilburg noord en heb echt niets te klagen. Ja dat ze de flat aan het verbouwen zijn, en ik een bouwlift op mijn blakon heb staan. Maar dat is het geklaag natuurlijk niet wat veel mensen over noord hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ow ja, dat kanaal blijkt een beetje in de weg te liggen achteraf. Blij dat ik daar niet meer woon (tilburg-noord). Overigens kun je bij CIV 3 ook je steden laten groeien hehe. Alleen Tilburg werd samen met Heerlen bij mij veroverd door de Zulu's nota bene
hehequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef Chielus het volgende:
Omroep Brabnt heeft hem gevonden, maar ik vind het een mooie opdracht als ik ooit nog eens een speurtocht in Tilburg moet uitzetten.
Bureaucratie, zoals het een echte stad betaamd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar ze 10 jaar doen over een metrolijn van een paar kilometer
Dan moet je ook naar de natuur om tilburg heen gaan daar heb je wat meer bomen om je aan te verhangen (behalve in de duinen). Van de natuur is er dan weer zoveel van aanwezig dat je weer onder de indruk raakt en jezelf niet meer wilt verhangen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik liep net nog eens door de stad. Je kunt je beter meteen verhangen.
Vandaag niet. Wel iemand anders die vroeger veel tegen kwam toen in vaak de 44/45 (nu 6) naar Noord nam: een pappige Chinees, die niet helemaal normaal lijkt te zijn. Hij schreeuwt onverstaanbare dingen naar je. Ik denk dat het bevelen zijn en dat deze meneer ooit een communistische legercommandant was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kwam je nog wel heb je een halve euro meneer tegen.
Langgerekt van oost naar west? Van noord naar zuid is me ook een hendig eindje hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:37 schreef Basp1 het volgende:
Hier staan ook nog wel wat leuke fotos van tilburg met wat vrouwelijk schoon erbij
http://www.tilburgzeikt.c(...)r2006_Overzicht.html
Hey toffe ellende dan mogen ze die metro ook wel even doorterkken tot noord als ie dan tot de besterd gaat laat hem dan ook maar meteen tot het wagnerplein doorrijden.![]()
nee onzin natuurlijk een metro voor een stad als tilburg en al helemaal voor de noord zuid lijn, de oost west lijn zou ik me nog wel wat bij kunnen voorstellen. Tilburg is echt een langgerekte stad.
is dat die kleine Napoleon? (hij staat ook regelmatig op t station)quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vandaag niet. Wel iemand anders die vroeger veel tegen kwam toen in vaak de 44/45 (nu 6) naar Noord nam: een pappige Chinees, die niet helemaal normaal lijkt te zijn. Hij schreeuwt onverstaanbare dingen naar je. Ik denk dat het bevelen zijn en dat deze meneer ooit een communistische legercommandant was.
Dus tilburg is niet plat en je valt niet ervan af je het wagnerplein voorbij bentquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef BrauN het volgende:
Langgerekt van oost naar west? Van noord naar zuid is me ook een hendig eindje hoor!
Ik woon nog een stukje noordelijker dan het Wagnerplein in Tilburg-Noord dus... Mijn werk is op industrieterrein 't Laar, wat helemaal in zuid is. Dat hele stuk fietsen... dat zijn geen grappen hoor!
Loopt die altijd op het busstation rond en heeft hij een bril die helemaal scheef staat, dan weet ik wel welk figuur je bedoeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vandaag niet. Wel iemand anders die vroeger veel tegen kwam toen in vaak de 44/45 (nu 6) naar Noord nam: een pappige Chinees, die niet helemaal normaal lijkt te zijn. Hij schreeuwt onverstaanbare dingen naar je. Ik denk dat het bevelen zijn en dat deze meneer ooit een communistische legercommandant was.
Ja dat viel me ook meteen op aan tilburg dat de verhoudingen man/vrouw precies omgekeerd zijn tov het mannenbolwerk eindhoven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef blieblie het volgende:
Bwuh.. T' enige wat okee is aan Tilburg zijn de vrouwen die er wonen.
Voor de rest ist een lelijke saaie stad.
dat verklaart misschien het eea over meneer sporen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook meteen op aan tilburg dat de verhoudingen man/vrouw precies omgekeerd zijn tov het mannenbolwerk eindhoven.
Staat ook vaak op het stationquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Loopt die altijd op het busstation rond en heeft hij een bril die helemaal scheef staat, dan weet ik wel welk figuur je bedoeld.
Maar die vraagt tenminste nooit om eunne haalve neuro. Ik ben trouwen meneer een halve euro ook een keer in een kroeg tegen gekomen, en daar liep hij biertjes te schooien ipv halve euro's .
Ik weet wie je bedoelt jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Staat ook vaak op het stationEn heeft idd een dikke bril, echt dik.
Of ie napoleon is weet ik niet. Lijkt me dat ie eerder iets heeft met Mao of Deng heeft
![]()
Ben in al die tijd dat ik in Tilburg op kom nog geen knappe Tilburgse tegen gekomen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef blieblie het volgende:
Bwuh.. T' enige wat okee is aan Tilburg zijn de vrouwen die er wonen.
Voor de rest ist een lelijke saaie stad.
Waar de Tilburgse schonen allemaal studerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Geef mij maar Den Bosch of Breda![]()
Ja, natuurlijk en daar blijven ze dan ook in het weekend enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waar de Tilburgse schonen allemaal studeren![]()
Wie gaat er nou op Zaterdag in Tilburg uit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk en daar blijven ze dan ook in het weekend enzo![]()
Je moet toch iets na de Tilburgse kermisquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op Zaterdag in Tilburg uit?![]()
![]()
![]()
![]()
nee, dan ga je in waalwijk wonenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor mij blijft het dus een saai stad!!![]()
Jan draagt wel een sjiek Versace shirt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:17 schreef SjengV het volgende:
[afbeelding]
Jan hebt u een halve euro.
http://www.tilburgzeikt.com/20050321.html#e51
Jup, die kalender ken ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef SjengV het volgende:
@Braun: De geile toren nog geiler:
[afbeelding]
http://www.tilburgzeikt.c(...)er2006_Augustus.html
Eehhh ja dan blijf ik in Waalwijk wonen (Geboren en getogen daar). Heb 8 jaar in Tilburg op school gezeten en ik zou er niet willen wonenquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
nee, dan ga je in waalwijk wonen![]()
Meen je dat nou!?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef cafca het volgende:ik zag net zelfs een reclamespot op de nationale TV voor Tilbabwe
Tilburg Telt.....
sja loze topickicksquote:
nieuw leven inblazen joh, niet zo in foktermen denken altijdquote:
Ogen opendoen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:01 schreef DesertRose het volgende:
Tilburg is heel leuk en gezellig en ik voel me helemaal thuis hier. Maar ik geef toe, het is ongelovelijk lelijk. Je ziet nergens mooie architectuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |