Inwoners: 31.726quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef bsp het volgende:
In het beeldschone en rustieke Lommel!! (B)![]()
Fred
Dat is juist een van de weinige mooie gebouwen in Tilburg.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:17 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
De kerk. Ja, sorry, echt 0 uitstraling.
Wat is dat voor frietkot?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Stofje het volgende:
Maar toch niet als dé kerk. Dit is "gewoon een kerkje". Ik wil niet als "de rivaliserende Bredanaar" overkomen, maar dit is een kerk:
[afbeelding]
De Tilburgse is gewoon "een kerk", totaal niet bijzonder. Vind ik hoor.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat is dat voor frietkot?
- edit -
Oh, ik las er overheen. Dat is dus een kerk.
Niet elke stad/dorp heeft een zo'n Kerk; daarvan zijn er maar enkele in Nederland.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Stofje het volgende:
Maar toch niet als dé kerk. Dit is "gewoon een kerkje". Ik wil niet als "de rivaliserende Bredanaar" overkomen, maar dit is een kerk:
[afbeelding]
Deze geile toren:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand foto's van een stedelijk Tilburg? Of is het alleen maar saaiheid troef.
Is ie alweer opgebouwd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Deze geile toren:
[afbeelding]
Negeer die flat op de voorgrond maar effe.
Spam. Foto's staan onder het verslagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand foto's van een stedelijk Tilburg? Of is het alleen maar saaiheid troef.
Stofje. Held!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Waar ze 10 jaar doen over een metrolijn van een paar kilometerquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Geef mij maar een stad, zoals Amsterdam.
Ik wil wel een metrolijn van Tilburg naar Breda... hoef ik tenminste niet een uur in de 127 te zitten als de treinen weer eens uitvallen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou Amsterdam heeft wel een metrolijnIk zou wel graag een metrolijn hebben vanaf de Besterd naar het station
Tussenstop, Spoorlaan
Hier patsen ze ook steeds dat ze al richting de 170.000 ofzo lopen... maar dat is volgens mij alleen als je Prinsenbeek, Teteringen, Bavel e.d. meetelt, en dat hoort officieel (nog) niet eens bij de stad. Gezien de bouwontwikkelingen een kwestie van tijd, overigensquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens heeft Tilburg zelf 180.000 inwoners. Al vraag ik me af hoe ze nu aan 200.000 komen want de gemeente had sinds begin 2005 al dat aantal.
Lul, mijn woning negeren?!?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Deze geile toren:
[afbeelding]
Negeer die flat op de voorgrond maar effe.
haha, die VVD tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lul, mijn woning negeren?!?![]()
![]()
Verder
http://www.trotsoptilburg.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |