Inwoners: 31.726quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef bsp het volgende:
In het beeldschone en rustieke Lommel!! (B)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fred
Dat is juist een van de weinige mooie gebouwen in Tilburg.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:17 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
De kerk. Ja, sorry, echt 0 uitstraling.
Wat is dat voor frietkot?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Stofje het volgende:
Maar toch niet als dé kerkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Dit is "gewoon een kerkje". Ik wil niet als "de rivaliserende Bredanaar" overkomen, maar dit is een kerk:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
De Tilburgse is gewoon "een kerk", totaal niet bijzonder. Vind ik hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat is dat voor frietkot?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- edit -
Oh, ik las er overheen. Dat is dus een kerk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet elke stad/dorp heeft een zo'n Kerk; daarvan zijn er maar enkele in Nederland.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Stofje het volgende:
Maar toch niet als dé kerkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Dit is "gewoon een kerkje". Ik wil niet als "de rivaliserende Bredanaar" overkomen, maar dit is een kerk:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
De Tilburgse is gewoon "een kerk", totaal niet bijzonder. Vind ik hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze geile toren:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand foto's van een stedelijk Tilburg? Of is het alleen maar saaiheid troef.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is ie alweer opgebouwd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Deze geile toren:
[afbeelding]
Negeer die flat op de voorgrond maar effe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spam. Foto's staan onder het verslagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand foto's van een stedelijk Tilburg? Of is het alleen maar saaiheid troef.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stofje. Held!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Stofje het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
Waar ze 10 jaar doen over een metrolijn van een paar kilometerquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Geef mij maar een stad, zoals Amsterdam.
Ik wil wel een metrolijn van Tilburg naar Breda... hoef ik tenminste niet een uur in de 127 te zitten als de treinen weer eens uitvallen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou Amsterdam heeft wel een metrolijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zou wel graag een metrolijn hebben vanaf de Besterd naar het stationJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tussenstop, SpoorlaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier patsen ze ook steeds dat ze al richting de 170.000 ofzo lopen... maar dat is volgens mij alleen als je Prinsenbeek, Teteringen, Bavel e.d. meetelt, en dat hoort officieel (nog) niet eens bij de stad. Gezien de bouwontwikkelingen een kwestie van tijd, overigensquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens heeft Tilburg zelf 180.000 inwoners. Al vraag ik me af hoe ze nu aan 200.000 komen want de gemeente had sinds begin 2005 al dat aantal.
Lul, mijn woning negeren?!?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Deze geile toren:
[afbeelding]
Negeer die flat op de voorgrond maar effe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha, die VVD tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lul, mijn woning negeren?!?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verder
http://www.trotsoptilburg.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop