Vergeleken bij ieder ministry nummer trouwensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
hierbij verbleekt Rammstein trouwens finaal![]()
mee eens. Ik heb daarna beers steers & queers nog maar eens gedraaid en die is toch een stuk leuker (drop those pantsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:21 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
zo omschreef ik die Revolting Cocks ook in mijn review, beetje het Ministry 'light' idee.
hij valt zeker niet tegen, maar er staan eigenlijk net iets teveel net niet nummers op.
waarom zou iemand überhaupt rammstein met Ministry willen vergelijken? beetje het idee Ford Fiesta vs Mercedes E-klasse.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
hierbij verbleekt Rammstein trouwens finaal![]()
Komt wellicht dat het ouevre van Rammstein voor 80% gebaseerd is op Just One Fix van Ministryquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou iemand überhaupt rammstein met Ministry willen vergelijken? beetje het idee Ford Fiesta vs Mercedes E-klasse.
valt behoorlijk op in ieder gevalquote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Komt wellicht dat het ouevre van Rammstein voor 80% gebaseerd is op Just One Fix van Ministry
Houses of the Mole wordt anders omschreven als 'Psalm 70', en ook die nieuwe heeft weer behoorlijk wat Psalm 69 momenten. Dus probeer het nog eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef dewd het volgende:
Bijna alles in huis, de laatste tijd vind ik ze erg tegenvallen terwijl daarvoor het mijn muziek helden(lees held) waren. Sinds Psalm zijn ze op een andere toer gegaan die me niet zo ligt.
In ieder geval voor de eerste 2 Rammstein CD's is dit heel erg waar idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Komt wellicht dat het ouevre van Rammstein voor 80% gebaseerd is op Just One Fix van Ministry
Check House of the Molé. Weer terug naar het oude werk...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef dewd het volgende:
Bijna alles in huis, de laatste tijd vind ik ze erg tegenvallen terwijl daarvoor het mijn muziek helden(lees held) waren. Sinds Psalm zijn ze op een andere toer gegaan die me niet zo ligt.
Ik was dus net wat nummers aan het luisteren omdat ik Ministry ook noh niet echt goed kenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, just one fix is dan weer voor 80% gebaseerd op de riffs van slayer (met name south of heaven en reign in blood)quote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, zou zo maar kunnen. Ik bedoel, Ministry maakte toch ook electropopquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, just one fix is dan weer voor 80% gebaseerd op de riffs van slayer (met name south of heaven en reign in blood)
The fall is een andere favorietquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef DarkMinded het volgende:
Okee , nou goed ik hoor het nummer in ieder geval voor de eerste keer en daar zit ook wel wat in, ja.
Verder een nieuwe ontdekking voor mij, ik kende eigenlijk alleen het nummer "the fall".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |