Had jij ze nou toendertijd (rond 1992) ook live gezien in Paradiso (met volgens mij Helmet in het voor programma). Ik moest toen wel lachen om het feit dat er zoiets als 4 gitaristen op het podium stonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vond alleen die dylan-cover wel aardig kan ik me herrineren..
Maar volgens mij is die paat speciaal gemaakt om iets te hebben dat live te halen was, ipv. die monsterlijke machinale beats van weleer![]()
Jij ging al veel vaker naar concerten toen dan ik Docquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Had jij ze nou toendertijd (rond 1992) ook live gezien in Paradiso (met volgens mij Helmet in het voor programma). Ik moest toen wel lachen om het feit dat er zoiets als 4 gitaristen op het podium stonden.
Wat ik ook een mooi live moment vond van Ministry was niet bij Ministry maar bij Primus, waar Les Claypool het begin stuk van "Thieves" solo op bas speelde. Erg goed.
Het was ongeveer in de tijd van het (legendarischequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij ging al veel vaker naar concerten toen dan ik Doc
Wat vind je van hun politieke visie eigenlijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 03:41 schreef StefanP het volgende:
MinistryBack in the days had ik Land of Rape & Honey op cassette... ik heb em nog steeds ergens liggen. En natuurlijk Psalm 69. Briljante albums, echt goed. Hun nieuwere werk ben ik niet zo bekend mee maar ik heb onlangs Houses of the Mole, Dark Side of the Spoon en Animositisomina ged/ld. Klinkt nogsteeds goed, hoewel ik er nog niet bekend genoeg mee ben om een echt oordeel te vellen.
Al Jourgensen
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat vind je van hun politieke visie eigenlijk?![]()
Het duurde even voordat het kwartje viel maar nu dan toch:quote:Op maandag 30 januari 2006 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat vind je van hun politieke visie eigenlijk?![]()
Ow, die tijd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was ongeveer in de tijd van het (legendarische) Soundgarden concert in Nighttown, vandaar dat ik het me afvroeg
Wat een kwijl-line-up zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:49 schreef mr_cucumber het volgende:
MINISTRY have officially unveiled the lineup for their upcoming MasterBaTour 2006, which is scheduled to kick off in early May. It is as follows:
Al Jourgensen – Vocals, Guitar
Paul Raven (KILLING JOKE) – Bass
Tommy Victor (PRONG) – Guitar
Mike Scaccia (RIGOR MORTIS) – Guitar
Joey Jordison (SLIPKNOT) – Drums
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:18 schreef bartrid het volgende:
Luister ook eens Some Dispute over T-shirt sales van de Butthole Surfers trouwens
2 jaar tussen albums is toch niet zo heel snel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef kamagurka het volgende:
Jezus! Weer een nieuwe, Jourgensen en co zijn wel weer helemaal terug
Ik heb houses of the molè nog niet eens...
Wel als je nagaat dat er daarvoor steeds 4 of 5 jaar tussen zat (in de jaren 90 tot 0)..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
2 jaar tussen albums is toch niet zo heel snel?
zo omschreef ik die Revolting Cocks ook in mijn review, beetje het Ministry 'light' idee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:19 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem nog niet, maar wel de laatste Revolting Cocks. Eerste paar keer vond ik er vrij weinig aan maar nu groeit ie toch wel (ai, foute woordkeuze....). Jammer dat de gekte en de funk er een beetje af zijn, het klinkt nu meer als Ministry met gastvocalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |