Keep me posted! Kamagurka zal er vast ook heen willen en ik wil ze na al die jaren (1991 Paradiso - heftig concert) ook wel weer eens zien.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef Mark het volgende:
Ik houd de verkoop in de gaten, want als er in NL een afscheidsgig komt, dan wil ik daar wel bij zijn.
Wel briljante naam trouwens: C U LaTour
Deal!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Keep me posted! Kamagurka zal er vast ook heen willen en ik wil ze na al die jaren (1991 Paradiso - heftig concert) ook wel weer eens zien.
You bet! Al heb ik ze ergens in 2004 nog gezien ofzo.. Maar een afscheidsgig, zeker eentje waarbij er ruim de tijd wordt genomen, zie ik natuurlijk wel helemaal zittenquote:
Ik vind hem stukken beter dan Rio Grande Blood anders. DAT was pas een rukplaat. Rio Grande Dub vond ik dan wel weer fijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dan is de nieuwe echt een zware rukplaat voor Ministry begrippen, dus je hebt nog genoeg om verder uit te checken.
Ja, ik heb het gezocht en het klopt, in Nijmegen zaten ze toen nog, lang leve Biddinghuizen!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In 2003 als ik me niet vergis.
Afzinken, dat Biddinghuizen! Teruggeven aan de natuur!quote:
Goddomme wat baalde ik dat die twee tegelijk stonden ingeplandquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:24 schreef thaleia het volgende:
In 2003 in Nijmegen ja, en DAT was toen tof zegZe stonden in de "kleine" tent, die niet eens helemaal vol was, want op het grote podium buiten stond Marilyn Manson rond die tijd geprogrammeerd. Nooit spijt van gehad dat ik die heb laten schieten
De meeste daarvan heb ik al maar ik ben benieuwd wat ze van Radar Love gebakken hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef mr_cucumber het volgende:
En dat geluid stond me daar een partij hard, niet normaal. Paar weken later op Graspop stond het ook zo achterlijk hard, pas toen ik naar voren ging en voor het podium stond was het aangenaam
Cover Up cd is, na een aanvankelijke teleurstelling, trouwens stiekem erg geweldig, staan een paar erg toffe versies op van nummers. De omschrijving van Al dat het Ministry's party-album zou worden klopt wel aardig.
Valt wel mee Mark, Psalm is behoorlijk oldskool Ministry met lekker veel industrial en noise. Juist die laatste platen zijn een beetje te metal naar mijn smaak.. kun je net zo goed iets van Cannibal Corpse opzetten ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 10:25 schreef Mark het volgende:
Er gaat voor mij niets boven Psalm 69, maar ik weet dat de puristen daar anders over denken. Maar ja, ik ben dan ook een metalhead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |