quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:16 schreef mrkanarie het volgende:
http://www.family7.nl/index.php?item=debruijne
ze proberen ons te indoctrineren met van die depresieve shit uit de bijbel zodat wij niet meer gewoon vrolijk verder kunnen leven en drinken en ins leven gaan verneuken, dat is er zo erg aan één christelijke zender!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Farroc het volgende:
Waarom is het zo erg dat er 1 zender is die christelijk is....er zijn mega mega veel zenders met alleen maar onzin en rotzooi op tv....hoop dat Family 7 snel bij de normale zenders als RTL 4,5 en 7 zit....top zender....
![]()
![]()
![]()
Beter dan Family 7 ( denk ik )quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef B_BOY het volgende:
ik heb gratis canal + rood en blauw sinds 2 weken![]()
Dudequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Farroc het volgende:
Waarom is het zo erg dat er 1 zender is die christelijk is....er zijn mega mega veel zenders met alleen maar onzin en rotzooi op tv....hoop dat Family 7 snel bij de normale zenders als RTL 4,5 en 7 zit....top zender....
![]()
![]()
![]()
wel een goede basis voor een tv station dus,quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dude![]()
De bijbel is nep.
Het Christendom is nep.
Das schrikken hè![]()
en waarom danwelniet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef B_BOY het volgende:
ik heb gratis canal + rood en blauw sinds 2 weken![]()
Omdat ze mij proberen over te halen ook volgens de christelijke norm te leven. Dat wil zeggen niet meer nutteloos zuipen, niet meer neuken voor m'n plezier, bijbel lezen, bidden, vasten en weet ik veel wat voor onzin nog meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Farroc het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die Reclame zag ik pas ook ja, te ergquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:42 schreef Quarks het volgende:
Geweldige zender
Die reclame over pro-life verzekeringen (i.s.m. de Evangelische verzekerings aliantie); je betaalt niet voor abortus, euthanasie en je hebt recht op christelijke hulpverleners.
De Gospel-achtige liederen, maar dan niet met negers maar met Truus uit Schubbekutteveen en Henk uit Medemblik.
Om nog maar te zwijgen over de Bijbelstudie (erg leerzaam).
"Praise the Lord, Hallelujah"
Het ziet er trouwens uit alsof het uit de jaren '90 komt.
Het zit overigens op Preview TV hier, dus je kunt het wegstemmen.
ik zag hem vanmiddag ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Die Reclame zag ik pas ook ja, te erg
En dan die kwaliteit van beeld en geluid![]()
Bob Rossquote:Op zondag 29 januari 2006 17:51 schreef wegwerp2004 het volgende:
Gisterochtend was er een aflevering van BOB ROSS!!!!! Dat had ik me gemist zeg, echt top dat ze dat uitzenden, voor de rest is het gewoon een grefokutzender waar de EO een mier bij is.
Hier is deze (overleden) top gozer:
[afbeelding]
Nee, alleen voor Essent Kabelcom.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef koenimex het volgende:
Hebben ze dat ook bij UPC?
http://www.previewtv.nl/quote:Wordt er geen nieuwe zender gepresenteerd voor het standaard zenderpakket, dan kunt u via Preview tv alvast een voorproefje nemen van een van de zenders uit het aanbod van TV Home Digitaal Extra.
Uit het aanbod van TV Home Digitaal Extra: Family 7
Woont u in de provincie Groningen of Drenthe? Dan wordt Preview tv tijdelijk gebruikt voor uitzending van Nickelodeon. Bent u woonachtig in de provincie Friesland? Dan kunt u op Preview tv kijken naar Jetix en Veronica. Woont u in Overijssel, Noord-Brabant of Limburg? Dan kunt u op dit moment via Preview tv kennismaken met Family 7. Kijk hier voor meer informatie over deze zenders.
Preview tv is kijken en proeven!
Bob is er nu weer op!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:51 schreef wegwerp2004 het volgende:
Gisterochtend was er een aflevering van BOB ROSS!!!!! Dat had ik me gemist zeg, echt top dat ze dat uitzenden, voor de rest is het gewoon een grefokutzender waar de EO een mier bij is.
Hier is deze (overleden) top gozer:
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |