quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:16 schreef mrkanarie het volgende:
http://www.family7.nl/index.php?item=debruijne
ze proberen ons te indoctrineren met van die depresieve shit uit de bijbel zodat wij niet meer gewoon vrolijk verder kunnen leven en drinken en ins leven gaan verneuken, dat is er zo erg aan één christelijke zender!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Farroc het volgende:
Waarom is het zo erg dat er 1 zender is die christelijk is....er zijn mega mega veel zenders met alleen maar onzin en rotzooi op tv....hoop dat Family 7 snel bij de normale zenders als RTL 4,5 en 7 zit....top zender....
![]()
![]()
![]()
Beter dan Family 7 ( denk ik )quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef B_BOY het volgende:
ik heb gratis canal + rood en blauw sinds 2 weken![]()
Dudequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Farroc het volgende:
Waarom is het zo erg dat er 1 zender is die christelijk is....er zijn mega mega veel zenders met alleen maar onzin en rotzooi op tv....hoop dat Family 7 snel bij de normale zenders als RTL 4,5 en 7 zit....top zender....
![]()
![]()
![]()
wel een goede basis voor een tv station dus,quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dude![]()
De bijbel is nep.
Het Christendom is nep.
Das schrikken hè![]()
en waarom danwelniet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef B_BOY het volgende:
ik heb gratis canal + rood en blauw sinds 2 weken![]()
Omdat ze mij proberen over te halen ook volgens de christelijke norm te leven. Dat wil zeggen niet meer nutteloos zuipen, niet meer neuken voor m'n plezier, bijbel lezen, bidden, vasten en weet ik veel wat voor onzin nog meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Farroc het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |