abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34648735
Kom gewoon niet in 't topic zodra de release er is. Dit topic is bedoeld om over de serie te praten, dus spoilertags zijn niet nodig. Toch?

Heerlijke episode, net op school zitten kijken!

+punten:
Irritante Logan, altijd lachen!
First Lady Marthy die zich tegen Logan keert.
Audrey, damn die kan acteren!
Nieuwe wending, hoe zullen de terroristen zich wreken op de USA?
Kim bijna terug!

-punten:
Beetje voorspelbaar dat de terroristen achter Cummings plannen kwamen...
Nog een week wachten op Kim...
pi_34648897
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Tomaz het volgende:
Kom gewoon niet in 't topic zodra de release er is. Dit topic is bedoeld om over de serie te praten, dus spoilertags zijn niet nodig. Toch?
Ik zou ook geen spoilertags gebruiken als het over afleveringen gaat die men al gezien kan hebben. De teasers en spoilers van komende week probeer ik wel altijd te vermijden.

Ik had trouwens wel een beetje gehoopt dat het samenwerken tussen Logan en Cummings langer zou duren. Dus dat je een CTU vs White House zou gaan krijgen
pi_34649059
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Tomaz het volgende:

Heerlijke episode, net op school zitten kijken!

+punten:

Nieuwe wending, hoe zullen de terroristen zich wreken op de USA?
Kim bijna terug!
Nerve gas gebruiken on US soil lijkt me, aangezien ze met het gas wegreden ipv wegvaarden toen Cummings die yellow tie dude sprak over de telefoon.

En btw, terugkerende karakters vind ik eigenlijk wel degelijk spoilers net zoals zaken uit een preview spoilers zijn. Ik had eigenlijk gewoon niet willen weten dat Kim terug kwam..

Het plot wat er nu aan komt lijkt trouwens wel een beetje op season 2 als ik het me goed herinner. (lang geleden ) Die nuke was toch ook het resultaat van een mislukt plannetje van de US?
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_34649383
Geweldige ep weer zeg, de spanning en vaart blijft er goed inzitten. Cumming was natuurlijk zoals gedacht wel ff zwaar de lul, wat een vet moment zeg toen Jack en Pierce die kamer binnenlopen en Jack helemaal de shit uit die cumming slaat, met natuurlijk de 24 quote van de dag "I'm going to take out your right eye, then I'm going to move over and I'm going to take our your left eye" BRILJANT.

Even over de volgende ep, iedereen beweerd dat Kim terig is, maar welk bewijs is daar voor, ja imdb zegt het, nou en daarvan weten we dat die er vaker naast zitten dan dat ze gelijk hebben (op het gebied van series). Ook vind ik de persoon die je in de laatste seconden ziet van de promo van volgende week niet echt op Kim lijken (wat je er dan van tezien krijgt) mijn eerste gok is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:14:45 #300
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34650354
Nog geen preview voor mij
quote:
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Maar ep 6 was wel weer supertof

Pierce is da man
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:23:21 #301
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34650617
Vette aflevering, alhoewel een matige cliffhanger. Jack was weer lekker op dreef.

24 (USA) deel 11 - "That is equivalent to a coup d'etat"
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')