viel gisteren zo half in een docu van BNN. Aangezien ik net lees dat die krengen maar 15 minuten duren vind ik dat best knap van mezelf maar owkee. Korte synopsis die ik net van de BNN site heb geplukt:
Bang
Jelle (16) is bang om naar buiten te gaan, maar na de vakantie moet hij naar een nieuwe school en daar ziet hij gigantisch tegen op. BANG vertelt het verhaal van Jelle (16). Hij is behandeld in een psychiatrische kliniek en nu is hij op weg naar zijn nieuwe school.
23 januari van 23.30 - 23.45 uur op Ned. 2
Ik zapte er dus langs de eerste keer was 'Jelle' een betoog aan het houden tegen Alto's, korte samenvatting: het was een modetrend, hij voelde zich al zo zn hele leven, hij was zo: anders, andere mensen deden maar alsof ze anders waren zodat ze bij een groep konden horen. Stakkers.
en we zapte verder....kan mij die gast wat boeien.
Na het zaprondje kwamen we weer langs BNN...nog steeds was die gast op tv, ditmaal was ie meer make-up aant opbrengen dan een doorsnee Breezertje doet als ze uit gaat. Daarna was ie aant vertellen over zn jeugd en hoe ie merkte dat ie anders was, korte samenvatting: Ik merkte al op vroege leeftijd dat ik anders was, net zoals iedere kleuter ramde ik me hoofd wel eens tegen de muur (nou sorry hoor maar als kleuter zijnde deed ik dat niet) maar na een bepaald leeftijd houdt dat op, bij mij niet. (geloof dat ik toen weer ff zapte want hij ging plots over op zelfverminking) Het is niet alleen het snijden maar ook het branden. Het is niet altijd zichtbaar. Dat maakt het specialer dan is het echt iets van mij alleen.
Mijn klachten:
1. Jongens met meer make-up dan meisjes sporen niet.
2. Geen docu's die je aan het denken zetten na 22.00 uur
3. Gestoorden personen geen aandacht geven....waarom denk je dat ze zo achterlijk doen.
En ja als ik Jelle was en me kleedde/schminkte als Marilyn Manson dan zou ik ook bang zijn om naar een nieuwe school te gaan.