abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34420153
Is dat volgende week al...

Ben blij dat we Huntelaar hebben weggekocht
Houd van een lijntje.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:28:18 #127
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34420703
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat volgende week al...

Ben blij dat we Huntelaar hebben weggekocht
Nu Samaras nog
Jawel, je keek.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:30:13 #128
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34420765
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef jna het volgende:

[..]

Nu Samaras nog
Ja, laten we nog eens een Griekse aanvaller proberen
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34420831
Wat een gezeik om Utrecht uit zeg...

Maar goed, Heracles mogen er dan geen supporters mee.
slettebak [@] gmail.com
pi_34420969
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Ja, laten we nog eens een Griekse aanvaller proberen
Morgen is toch de arbitrage? Dan is 'ie daarna ook meteen weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34421257
pi_34421487
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Domme actie van Ajax. Een pingelaar, zonder overzicht. Het Ajax-management heeft geen visie blijkt maar weer. Wat mij betreft zou ik opperen voor een één op één ruil met Diba van NAC, maar ja, wie ben ik.

²
Van Geel geen visie.
pi_34421588
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Majstorovic en Grygera en dan heitinga op rechts die de opbouw doet.
Dit is natuurlijk belachelijk. Je moet altijd een centrale verdediger hebben die kan opbouwen, niet alles moet van de rechtsback afhangen. Ook wordt het opbouwende spel van Ajax wel erg voorspelbaar wanneer alleen John Heitinga kan opbouwen. Wanneer een opponent hem onder druk zet, kan Ajax dus totaal geen vuist maken in de betreffende wedstrijd.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:36:43 #134
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34422376
Mitea
Juanfran

Ik zie Majstorovic zo vertrekken naar het buitenland trouwens..
pi_34423314
Mitea vind ik een goede zaak, wie weet kan ie tactisch ooit rijpen.

Juanfrán vind ik een dure reserve eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34423553
Juanfran is dan ook geen reserve.
pi_34423643
Nee, momenteel niet. Maar op de lange termijn is het logischer met Urby te spelen, vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_34423720
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, momenteel niet. Maar op de lange termijn is het logischer met Urby te spelen, vind ik.
Ach, Urby kan ook op het middenveld.
pi_34423725
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Van Geel geen visie.
Dat klopt anders wel hoor.

Meneer van Geel voert slechts een door z'n voorganger geschreven beleidsplan uit. Niet meer, niet minder.

Niet met veel succes overigens. Aankopen die op de bank belanden, kopstukken uit de selectie die voor noppes vertrekken en een trainer die zich stelselmatig bezondigd aan het beleid. Zo kan ik overigens wel even doorgaan.

Maar gelukkig komt het allemaal goed; volgend jaar hebben we immers Krohn-Dehli terug!!!!
pi_34423760
quote:
Ajax druk in gesprek met Julian Jenner
Gepost op 24-01-2006 19:50 door Jos Hebels

Image: uploads/jennerJulian Jenner lijkt zijn toekomst voort te gaan zetten bij Ajax. De aanvaller van NAC Breda heeft na een oriënterend, ook een dieper gesprek gehad met de Amsterdamse club. Ook Feyenoord zou belangstelling hebben in de NAC'er, maar volgens het interview dat wij van Soccernews.nl hadden met Julian Jenner heeft hij aangegeven een overstap naar Amsterdam wel te zien zitten. Een transfer naar Feyenoord lijkt lager op de lijst te staan.

Ook een gerenomeerde buitenlandse club zou interesse hebben in Jenner. Zelf doelt de Delftenaar op een snelle overeenkomst met de club uit de hoofdstad.
pi_34423771
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Urby gaat op het middenveld denk ik.
pi_34423778
Krohn-Dehli, prima jongen. Ook Dwight Tiendalli zal wel komen. Dan Julian Jenner erbij en je bent weer het cluppie.
www.thuisuiteten.nl
pi_34423813
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:18 schreef gras het volgende:

[..]

Dat klopt anders wel hoor.

Meneer van Geel voert slechts een door z'n voorganger geschreven beleidsplan uit. Niet meer, niet minder.

Niet met veel succes overigens. Aankopen die op de bank belanden, kopstukken uit de selectie die voor noppes vertrekken en een trainer die zich stelselmatig bezondigd aan het beleid. Zo kan ik overigens wel even doorgaan.

Maar gelukkig komt het allemaal goed; volgend jaar hebben we immers Krohn-Dehli terug!!!!
Juanfran vind ik anders goed, hij wil nu al duidelijk van de spelers waarvan het contract afloopt in 2008 enzo. Volgens mij doet hij het juist uitstekend
pi_34423881
quote:
'Zaakwaarnemer Jenner in gesprek met Ajax'

V-Style.nl meldt dat de zaakwaarnemer van Juul Jenner druk in gesprek is met Ajax. Eerder meldde Johan D. al dat Ajax erg gecharmeerd is van de rechtsbuiten.
Jenner zelf zou ook al een oriënterend gesprek met Feyenoord (waar hij een blauwe maandag in de jeugd gespeeld heeft) achter de rug hebben, maar zijn voorkeur zou uitgaan naar een tussentijds vertrek naar Ajax. Ajax zou de overgang voor het einde van deze transferperiode af willen ronden.
Om het verhaal nog spannender te maken, meldt V-Style dat er ook interesse is van een buitenlandse club.

Het is maar de vraag in hoeverre bovenstaande op waarheid berust, maar zeker is wel dat Jenner naar alle waarschijnlijkheid niet voor NAC te behouden is. Zijn contract loopt (zoals bekend) tot 2007, wat normaal gesproken betekent dat NAC hem in ieder geval aan het eind van dit seizoen zal moeten verkopen om er geld aan te verdienen. De kans dat Jenner nu nog bijtekent, lijkt ons niet zo heel groot
Hmz zondag Jenner al in het rood en wit van ons te zien?
pi_34423892
Ach, Van Geel. Ik vind het een beetje vroeg om te roepen dat Van Geel helemaal fantastisch is, eerst maar eens kijken wat hij er komende zomer van bakt en wat voor selectie we volgend seizoen hebben.
pi_34423902
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zojuist is bekent gemaakt dat er geen Ajax supporters af mogen reizen naar Rotterdam
Ik denk dat je Almelo bedoelt
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:23:49 #147
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34423910
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef SoA-Holic het volgende:
Tegen welke molen ben jij aangelopen? De beste man was een pure Ajacied.
Hazes heeft jaren een clubcard van Feyenoord gehad.......

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34423920
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hmz zondag Jenner al in het rood en wit van ons te zien?
Ik zou er niet direct om staan te springen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34423929
Gouden Gids, jullie wilde toen al naar de Gouden Gids divisie
pi_34423948
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Hazes heeft jaren een clubcard van Feyenoord gehad.......

[afbeelding]

Krijgen we deze discussie weer !
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')