Triest, je hebt niet eens door waar ik op doel.quote:
Ali Boussabon, Ali El-Khattabi ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Robar het volgende:
En ik vrees dat het met veel van de Marokkaanse voetballers hetzelfde zal zijn. Leuke voetballers, maar nooit echte toppers.
Linksbuiten misschien wel, maar ik vind Diba veel multi-functioneler, hij is op meerdere plaatsen inzetbaar.quote:Mitea is een betere speler dan Diba, zeker voor de linksbuiten positie!
Jawel joh, Marrokanen zei ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Triest, je hebt niet eens door waar ik op doel.
Bij Feyenoord op de bank en die ander zit inmiddels bij RBC? Toppersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ali Boussabon, Ali El-Khattabi ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ali Boussabon, Ali El-Khattabi ?
[..]
Linksbuiten misschien wel, maar ik vind Diba veel multi-functioneler, hij is op meerdere plaatsen inzetbaar.²
Ik noem ze geen topvoetballers, maar het zijn wel spelers die zichzelf hebben bewezen. Boussabon is een basisspeler en zelfs international.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:56 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Je bent absoluut niet serieus te nemen als je dat topvoetballers noemt
![]()
Ja Mitea is ook een international en Boussabon is alleen basisspeler omdat Castelen geblesseerd was. Maar dit hoort niet thuis in dit topic dus stoppen we nu over spelers die niet bij Ajax spelen en daar ook niet komen te spelen voorlopig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik noem ze geen topvoetballers, maar het zijn wel spelers die zichzelf hebben bewezen. Boussabon is een basisspeler en zelfs international.²
Ja, laten we gewoon weer inhoudelijk on-topic in discours gaan, komt goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef jna het volgende:
Maar dit hoort niet thuis in dit topic dus stoppen we nu over spelers die niet bij Ajax spelen en daar ook niet komen te spelen voorlopig.
Laat de Larf dan eerst maar eens leren niet naar de grond te kijken als hij aan de bal is. Oog hebben voor medespelers is iets wat ze hem bij zijn hersteltrainingen ook maar moeten aanleren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:58 schreef jna het volgende:
Mitea, natuurlijk nog niet perfect maar hij is pas 20 dus kan nog zeer veel leren.
Tegen welke molen ben jij aangelopen? De beste man was een pure Ajacied.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve dan dat die Amsterdammer (Hazes) een fervent Feyenoordsupporter was.
Jij bedoelt Lee Towersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve dan dat die Amsterdammer (Hazes) een fervent Feyenoordsupporter was.
Bron?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zojuist is bekent gemaakt dat er geen Ajax supporters af mogen reizen naar Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zojuist is bekent gemaakt dat er geen Ajax supporters af mogen reizen naar Rotterdam![]()
Dat is balenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Resultaat kweekt ook nog eens zelfvertrouwen, waar het nu schromelijk aan ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar ons huissysteem, maar ik verkies resultaat boven alles, dus kampioen met 4-4-2 absoluut liever dan tweede of derde worden in 3-4-3/4-3-3.
Ik zit in het Heerenveen vak, dus ik ben niet de lul in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef marsu het volgende:
Ajax moet eerst nog naar Heerenveen dus daar mogen de supporters niet heen denk ik .
Wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef marsu het volgende:
Ajax moet eerst nog naar Heerenveen dus daar mogen de supporters niet heen denk ik .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |