abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:27:31 #76
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34415142
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie van jullie gaan naar Feyenoord - Ajaks?
* Messenga is present.
pi_34415281
quote:
24/1/2006 - Aanklager KNVB doet schikkingsvoorstel: één uitwedstrijd zonder eigen supporters
(Gepost door P.)

BRON: KNVB

Naar aanleiding van vernielingen bij de wedstrijd FC Utrecht - Ajax (stoeltjes in het bezoekersvak en/of een glasplaat en/of een glaswand en/of straatwerk en/of een beveiligingscamera en/of een hekwerk en/of zeilen ter voorkoming van zicht en afdichting) heeft de aanklager van de KNVB Ajax een schikkingsvoorstel gedaan.
Ajax Netwerk
Gezien de aard en ernst van de vernielingen wordt Ajax met ingang van 3 weken na 30 januari 2006 'veroordeeld' tot opschorting van het recht van haar club tot het verkrijgen van toegangskaarten voor de eerstvolgende uitwedstrijd in de competitie, beker of play-off. Als Ajax het schikkingsvoorstel niet voor 30 januari accepteert zal de zaak worden voorgelegd aan de tuchtcommissie.
Ajax Netwerk
FC Utrecht kreeg een schikkingsvoorstel van 10.000 euro voorgelegd
Dat word dan Heerenveen-Ajax voor de beker.
pi_34415511
in beroep
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34415537
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
in beroep
Is gewoon terecht. En de 1e wedstrijd na die 3 weken is Heracles uit
pi_34415647
doe dan die maar
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:33 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34415698
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie van jullie gaan naar Feyenoord - Ajaks?
Wanneer uitstel geen afstel betekent en er dus wél Ajax-supporters worden toegelaten, ben ik zeker weten van de partij. Winnen van Feyenoord in Rotterdam is het mooiste wat er is, het zal ons seizoen tenminste nog een beetje goedmaken!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34415849
En wat als jullie verliezen? Blind eruit?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:52:52 #83
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34415897
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat als jullie verliezen? Pierre weg?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:54:21 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34415954
quote:
De wedstrijd Feyenoord - Ajax is voor mij niet bepalend of DB mag aanblijven, sterker nog, als Ajax wint in Rotterdam mag hij tóch vertrekken! Het huidige Ajax heeft behoefte aan een ervaren, autoritaire trainer/coach en DB is dat absoluut niet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34415976
quote:
Bind er zowiezo uit en Dik-Kuijt ook
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:16:18 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34416615
quote:
Aanklager eist straffen tegen Ajax en Utrecht

ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft Ajax en FC Utrecht strafvoorstellen gedaan naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens hun onderlinge duel in Stadion Galgenwaard op 27 november vorig jaar. De aanklager eist van FC Utrecht een boete van 10.000 euro voor kwetsende spreekkoren van de eigen aanhang. Ajax mag naar één uitwedstrijd geen supporters meenemen omdat de Amsterdamse fans van alles vernielden in het stadion.

Ajax en Utrecht hebben tot 30 januari de tijd om de schikking te accepteren. Doen zij dat niet, dan komen hun zaken voor de tuchtcommissie van de KNVB. Volgens het speelschema van de voetbalbond krijgt Ajax geen kaarten voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo op zondag 26 februari.
De KNVB zal er wel op aansturen dat Ajax komende klassieker geen supporters meeneemt.
pi_34416625
DB wordt hier zo vaak genoemd. Denk steeds dat het om Den Bosch gaat
pi_34416677
Tsja de KNVB zal dat wle proberen denk ik, opstelten zal daar ook wel op aansturen
pi_34416697
quote:
Ajax verlengt contract met Mitea
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Nicolae Mitea over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat liep tot 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2009.
Mitea staat sinds augustus 2003 onder contract bij Ajax. In totaal speelde de Roemeen tot op heden 57 officiële wedstrijden in het eerste van Ajax en scoorde de linksbuiten 10 keer.
Technisch directeur Martin van Geel: "Ondanks zijn huidige blessure heeft Ajax vertrouwen in de mogelijkheden van Mitea als specifieke linksbuiten. Om die reden hebben we vroegtijdig zijn contract opengebroken en verlengd. "
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:28:58 #90
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34416928
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:18 schreef Jasza het volgende:

Technisch directeur Martin van Geel: "Ondanks zijn huidige blessure heeft Ajax vertrouwen in de mogelijkheden van Mitea als specifieke linksbuiten. Om die reden hebben we vroegtijdig zijn contract opengebroken en verlengd. "
Domme actie van Ajax. Een pingelaar, zonder overzicht. Het Ajax-management heeft geen visie blijkt maar weer. Wat mij betreft zou ik opperen voor een één op één ruil met Diba van NAC, maar ja, wie ben ik.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:31:23 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34416997
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:04 schreef VoreG het volgende:

Refrein

Geweldig nummer van een Amsterdammer. Helemaal niks mis mee.
Behalve dan dat die Amsterdammer (Hazes) een fervent Feyenoordsupporter was.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34417019
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Behalve dan dat die Amsterdammer (Hazes) een fervent Feyenoordsupporter was.
Wat heb ik gemist ? ? ? ?
pi_34417043
Staat ook op Ajax.nl
quote:
Ajax verlengt contract met Mitea

Amsterdam, 24 januari 2006

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Nicolae Mitea (24-03-1985) over een verlenging van zijn contract. De oude verbintenis, die liep tot en met 30 juni 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2009.

Mitea staat sinds augustus 2003 onder contract bij Ajax. De Roemeen debuteerde op 13 september 2003 in de hoofdmacht van de Amsterdammers in de gewonnen thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk (4-1). Voordat Mitea naar Ajax kwam, speelde de linksbenige aanvaller bij Dinamo Boekarest en Rapid Boekarest. In totaal speelde Mitea tot op heden 57 officiële wedstrijden in het eerste van Ajax en daarin scoorde de linksbuiten tien keer.

Op 31 juli liep Mitea tijdens de wedstrijd tegen Boca Juniors een zware knieblessure op. Momenteel revalideert hij. Martin van Geel, technisch directeur van Ajax: ,,Ondanks zijn huidige blessure heeft Ajax vertrouwen in de mogelijkheden van Mitea als specifieke linksbuiten. Om die reden hebben we vroegtijdig zijn contract opengebroken en verlengd.''
Yeah
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:35:44 #94
13462 BansheeBoy
pi_34417125
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Rot nou is op met die Marrokanen van je, ik haat marrokaanse voetballers stomme straatvoetballers.
Nou nou, laten we aub proberen inhoudelijk te reageren. Ongetwijfeld kijk ik met een roze bril, dat doet iedereen wel een beetje, maar desondanks probeer ik objectief te blijven. Het is niet zoeer dat ik selecteer op Marokkaanse afkomst, het is meer hun manier van spelen en de basistechniek die ze hebben waar ik dol op ben.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34417167
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou nou, laten we aub proberen inhoudelijk te reageren. Ongetwijfeld kijk ik met een roze bril, dat doet iedereen wel een beetje, maar desondanks probeer ik objectief te blijven. Het is niet zoeer dat ik selecteer op Marokkaanse afkomst, het is meer hun manier van spelen en de basistechniek die ze hebben waar ik dol op ben.

²
Ja ze hebben een gweldige techniek dat ben ik met je eens, maar vaak niet voor het veld imo. Voor de zaal zijn het geweldige spelers, Diba is niet constant genoeg.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:38:31 #97
13462 BansheeBoy
pi_34417223
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef Robar het volgende:

[..]

Hou toch asjeblieft eens op zeg, je wordt met de post irritanter!
Misschien irriteren we ons in het algemeen, in real life zeg maar, aan Marokkaanse jongeren, maar als we die bril afdoen moeten we eerlijk en objectief oordelen dat Diba echt beter is en meer rendement heeft dan Kiki Musampa en Mitea.

²
pi_34417266
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Misschien irriteren we ons in het algemeen, in real life zeg maar, aan Marokkaanse jongeren, maar als we die bril afdoen moeten we eerlijk en objectief oordelen dat Diba echt beter is en meer rendement heeft dan Kiki Musampa en Mitea.

²
... Nee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34417307
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Kom op zeg, als je een beetje serieus genomen wil worden hier, dan moet je niet om de zoveel posts gaan herhalen hoe goed je Diba vindt. Diba is een leuke voetballer niveautje NAC, niet meer en niet minder. Hetzelfde zie je nu ook aan Boukhari, bij NAC een leuke voetballer, bij Ajax komt het er gewoon niet uit. En ik vrees dat het met veel van de Marokkaanse voetballers hetzelfde zal zijn. Leuke voetballers, maar nooit echte toppers.

Mitea is een betere speler dan Diba, zeker voor de linksbuiten positie!
pi_34417332
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

...

Rot jij es op, de meeste Marokkanen hebben de Nederlandse taal waarschijnlijk beter onder de knie dan jij.
De nederlandse straattaal wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')