quote:Nourdin Boukhari wil zijn carriere voortzetten in een buitenlandse competitie, zo meldt het Brabants Dagblad. De buitenspeler zou een voorkeur hebben voor Spanje en Engeland.
Een overstap naar Willem II ziet Boukhari niet zitten. Dit heeft de Marokkaanse international inmiddels laten weten
Maar wie zou hem nou willen? Hij gaat echt een stap terug maken, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nourdin Boukhari wil zijn carriere voortzetten in een buitenlandse competitie, zo meldt het Brabants Dagblad. De buitenspeler zou een voorkeur hebben voor Spanje en Engeland.
Een overstap naar Willem II ziet Boukhari niet zitten. Dit heeft de Marokkaanse international inmiddels laten weten
Dat is logisch, hij zit nu bij de mooiste club die er bestaat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij gaat echt een stap terug maken, daar ben ik van overtuigd.
Ja daar zal hij gewaardeerd worden door de aanhang..quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is het niet iets voor Utrecht (als vervanger van vd bergh)?
Zou echt een tyfus-actie zijn als jax het zo zou spelen!quote:'Geen Ajax-supporters bij Klassieker'
Thijs Freriks | Trouw
Op 5 februari 2006 staat Feyenoord - Ajax op het programma en Trouw meldt dat er wellicht opnieuw geen Ajax-supporters bij aanwezig zullen zijn. Vorig seizoen liep de Klassieker uit de hand en kon de Amsterdamse club haar 3-2 overwinning niet met de eigen aanhang vieren.
De NS en Ajax zijn nog in onderhandeling, maar een woordvoerder van Ajax meldt dat de Amsterdamse club de clausule van de NS niet accepteert dat Ajax moet opdraaien voor de kosten bij eventuele schades. Dat zou ook gelden voor vervolgschades van uitval van andere treinen of verlate reizigers als gevolg van problemen met supporterstreinen.
Ajax heeft haar supporters al op de hoogte gebracht van de prblemen met de NS: "We hebben supporters gemeld dat het knelpunt de verdeling is van aansprakelijkheidsrisico’s bij eventuele schades. We doen er niettemin alles aan om onze supporters in de Kuip te krijgen."
Naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens FC Utrecht - Ajax mag de Amsterdamse club één uitwedstrijd geen supporters meenemen, vooralsnog zou dit gaan om de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo op 26 februari. De geruchten gaan echter dat de KNVB, NS en de gemeente Rotterdam aansturen op een Klassieker zonder Ajax-supporters.
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam. Afgelopen jaar geen Ajax-supporters in de Kuip, maar dit jaar hopelijk wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zou echt een tyfus-actie zijn als jax het zo zou spelen!
Ondanks dat ik een gruwelijke hekel heb aan ajacieden, is een Klassieker zonder vol uitvak niet hetzelfde.....
Niet dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja daar zal hij gewaardeerd worden door de aanhang..
Sorry, je hebt gelijk. Is had het niet goed gelezen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam.
Inderdaad. Ajax speelt het niet zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat Ajax dit zo wil spelen? Het is de KNVB, NS en Gemeente Rotterdam. Afgelopen jaar geen Ajax-supporters in de Kuip, maar dit jaar hopelijk wel.
Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar de KNVB, die er zou moeten zijn voor de supporters, doet er echt alles aan om de fanatiekere kern de kop in te drukken.
Juist. Dat is natuurlijk gewoon de situatie waar de KNVB heen wil. Geen uitsupporters bij dit soort wedstrijden. En mocht het wel doorgaan, dan beroepen ze zich bij het minste of geringste hier op:quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.
quote:24/8/2005 - Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
(Gepost door )
Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
Ik zei het weken geleden al.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik hoop het maar! Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax de supporters nog even rustig wilt houden en begin volgende week met de melding komt dat er geen akkoord komt met de NS en dat er in overleg met de KNVB en de Gemeente Rotterdam is besloten zonder supporters af te reizen naar Rotterdam.
Stoer!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef PLAE@ het volgende:
Het is dan te laat om flink actie te ondernemen (losse kaarteverkoop is ook gisteren al gestart). Maar wat ik zo om me heen hoor hebben velen al losse kaarten geregeld![]()
Uitstekende aankoop, goede verdediger. Maar Koomen? Slordige spelfout, moet natuurlijk Koeman zijn.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit proberen ze bij ons minimaal 1 x per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |