ijsmeis smijsmeis.. wat heb je nou aan een bezem wiens tieten half nederland heeft gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb moemoe in mijn lijst.
En ijsmeis.
moemoe paultjuhh remlof litso djdev enzzzzzquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
En ijsmeis.
30+ers.. hebben die MSN? ik dacht dat die alles via postduif dedenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef ma_jojo het volgende:
Sebas, heb je Mukie al in je msn?
Ze is best okay. Qua persoonlijkheid dus ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
ijsmeis smijsmeis.. wat heb je nou aan een bezem wiens tieten half nederland heeft gezien.
ijsmeis [14.zip]quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:57 schreef ma_jojo het volgende:
Geen ge-ijsmeis in m'n topic.
NEE! VERNEUKT MIJN TOPIQUE NIETquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:57 schreef skiczukie het volgende:
Heei ekkel.
Waarom niet? Post jij anders je tieten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:57 schreef ma_jojo het volgende:
Geen ge-ijsmeis in m'n topic.
is dat een hint?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:58 schreef Rubbadubba het volgende:
Ik heb niemand van FUK! in me lijst en niemand mij ook gelukkig
(ps msn is antifokker@wanadoo.nl)
Ehm... grappig?quote:
dat zijn best een heel stel van de meest trieste figuren van Fok! die jij op msn hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
moemoe paultjuhh remlof litso djdev enzzzzz
Litso is anders ook best een triest figuurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
dat zijn best een heel stel van de meest trieste figuren van Fok! die jij op msn hebt
Litso en remlof uitgesloten dus![]()
Retard of the Year.quote:
Als Litso wel, als een van zijn kloons issie best okayquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Litso is anders ook best een triest figuur
Runner up dan?quote:
Weet jij al wie zijn nieuwste kloon is dan? Hij wil het wegens policytechnische redenen niet verklappenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als Litso wel, als een van zijn kloons issie best okay
Ja, weet ik weet ik.quote:
Nope, ben ik nog niet achterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Weet jij al wie zijn nieuwste kloon is dan? Hij wil het wegens policytechnische redenen niet verklappen
iets met boze yvonne's enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, ben ik nog niet achter
Waarom wil ie dat niet zeggen?
Normaal issie vrij makkelijk in het onthullen van zijn kloons
Is moemoe een triest figuur volgens jou?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
dat zijn best een heel stel van de meest trieste figuren van Fok! die jij op msn hebt
Litso en remlof uitgesloten dus![]()
Moemoe is gei0lquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is moemoe een triest figuur volgens jou?![]()
Heeft ze gedreigd met een IP ban?quote:
Wel als Moemoe overdreven knuffelig doetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is moemoe een triest figuur volgens jou?![]()
Hij moest zich 'gedeisd' houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heeft ze gedreigd met een IP ban?
Wat is er mis met een proxy?
Tssskquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hij moest zich 'gedeisd' houden.
Mukie is toch ongeveer 21-22?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
30+ers.. hebben die MSN? ik dacht dat die alles via postduif deden
Is ze hier aanwezig? Nee.quote:
Hou je kop eens, vrouw.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Is ze hier aanwezig? Nee.
Dus moet je slijmen? NEE.
Moah, ik vind moemoe wel ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel als Moemoe overdreven knuffelig doet
Hoi.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee maar mijn moeder slaapt al
Wat ben jij nou eigenlijk.. een Mannetje en een Vrouwtje.. Aan je foto kan ik t iig niet zienquote:
Ieder zijn dingquote:
Gadverdamme Baukelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
Ik zie liever Baukel dan Moemoe, slijmen en soft doen is niet aan iedereen besteed.
:-))quote:
Ik heb hem echt altijd verschikkelijk irritant gevondenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
:-))
Ik vind het nog steeds een ijzersterke kloon.
We hebben al genoeg pittige tantes als lupa, she, jett ,alicey enz enz. Dan mag moemoe toch wel knuffelig zijn van mij hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
Ik zie liever Baukel dan Moemoe, slijmen en soft doen is niet aan iedereen besteed.
Das dus een duidelijk verschil van meningquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:23 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb hem echt altijd verschikkelijk irritant gevonden
Okee, Stevie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat ben jij nou eigenlijk.. een Mannetje en een Vrouwtje.. Aan je foto kan ik t iig niet zien
Gelukkig maar dat meningen verschillenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dus een duidelijk verschil van mening
Vond de "dansavonden" altijd wel grappig.
Ze doet maar wat ze niet laten kan, ik vind het te gemaakt iig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben al genoeg pittige tantes als lupa, she, jett ,alicey enz enz. Dan mag moemoe toch wel knuffelig zijn van mij hoor.
Baukel ken ik niet btw....
Volgens mij is moemoe helemaal geen 'ze'.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze doet maar wat ze niet laten kan, ik vind het te gemaakt iig.
Kan komen omdat ik meestal mezelf ben hier
Baukel is een begrip, je hebt een hekel aan hem of je mag hem
Je gezicht is ietwat bruinig aan het worden.quote:
Het zou idd saai zijn als we allemaal dezelfde mening of smaak zouden delen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat meningen verschillen
Wel llekker goedkoopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zou idd saai zijn als we allemaal dezelfde mening of smaak zouden delen...
Zouden we morgen allemaal spruitjes eten
Komt door de napalm.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je gezicht is ietwat bruinig aan het worden.
Dan is moemoe een "het"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:28 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Volgens mij is moemoe helemaal geen 'ze'.
En at ik morgen nietquote:
Daar kan je alle kanten mee uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad op onzijdig houden
Vies hè?quote:
quote:
JIJ NEUKT BUIKPLOOIEN HAHAHAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je gezicht is ietwat bruinig aan het worden.
Tieft op danquote:
In combinatie met een overdosis sambal zal het wel kankerverwekkend zijn. Denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:32 schreef heiden6 het volgende:
Schijnt ook nog best ongezond te wezen.
Nog steeds sorry, dat je op de block staat. Verdeurie, niet haten.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:34 schreef Brennie het volgende:
Ben ik de enige die dankzij de TT nu trek heeft gekregen in vette mayonaise over van die ranzige Vlaamse frieten?
Er is flink wat stront aan dat dingetje in je lip blijven hangen, of zie je er van jezelf zo ranzig uit?quote:
Krijg nog liever kanker dan dat ik er zo uit zou zien als jij. Je hebt nog steeds niet vertelt van welk geslacht je bentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In combinatie met een overdosis sambal zal het wel kankerverwekkend zijn. Denk ik.
Hoop ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In combinatie met een overdosis sambal zal het wel kankerverwekkend zijn. Denk ik.
Brennie!!! Kijk jongens! Brennie is er weer!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:34 schreef Brennie het volgende:
Ben ik de enige die dankzij de TT nu trek heeft gekregen in vette mayonaise over van die ranzige Vlaamse frieten?
Ok.. dan zijn het mijn hormonen weer es.quote:
Haha, niks wat jij zegt kan mij deren, want je bent vadsig dik, en je neukt varkens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is flink wat stront aan dat dingetje in je lip blijven hangen, of zie je er van jezelf zo ranzig uit?
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen? *Vinger in keel steekt*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is en blijft een Japanner heh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is flink wat stront aan dat dingetje in je lip blijven hangen, of zie je er van jezelf zo ranzig uit?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Brennie!!! Kijk jongens! Brennie is er weer!!!![]()
Helpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Brennie... zwanger?!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ok.. dan zijn het mijn hormonen weer es.
Nietwaar, anders had ik jou immers al lang keihard in je aars geboord, pisnicht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, niks wat jij zegt kan mij deren, want je bent vadsig dik, en je neukt varkens.
Nee.. die andere hormonen.quote:
Goeie comeback, maar mijn vriendin weegt net zoveel als 1 tiet van jouw neuqslet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nietwaar, anders had ik jou immers al lang keihard in je aars geboord, pisnicht.
En haar hersenen net zoveel als m'n teennagel, flikker op.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie comeback, maar mijn vriendin weegt net zoveel als 1 tiet van jouw neuqslet.
Nee, ik hoop dat het niet kankerverwekkend is... Ik vreet namelijk ook erg veel mayo en sambal door elkaar heenquote:
Flikker zelf op, jij komt treurig doen in míjn topic. Niet andersom. Dikzak.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En haar hersenen net zoveel als m'n teennagel, flikker op.
Ow, die maandelijksequote:
Je doet zelf treurig in (onder andere) je eigen topic, maar goed, als je nu eenmaal zo bent, hè?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Flikker zelf op, jij komt treurig doen in míjn topic. Niet andersom. Dikzak.
Doe dan niet zeuren enzoquote:
Stil, ninja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Flikker zelf op, jij komt treurig doen in míjn topic. Niet andersom. Dikzak.
quote:
Dat is een compliment, jij onzijdige Oostblokkert.quote:
Mongool. Mandarijn. Homo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is een compliment, jij onzijdige Oostblokkert.
Manwijf. Kankercel. Communist.quote:
Uhhh....quote:
"Toe nou papaaaaaaa"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeur alleen maar als ik sex wil, verder nooit![]()
Hoe de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Peuterpijper.quote:
En levert dat zeuren wat op?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeur alleen maar als ik sex wil, verder nooit![]()
Dik, lelijk. Hou nu je mond dicht, bètamannetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Peuterpijper.
Peuterpijperquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Peuterpijper.
Topografie enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, jullie, die spleetogen zijn geen communisten zeker.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:47 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar komen er nu nog tieten in dit topic!???
We hebben het nu over het sexleven van SR...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:47 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar komen er nu nog tieten in dit topic!???
Hou die zaadstraal lekker bij jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef SolidasRock het volgende:
Oke oke, ik zie het probleem al. We hebben een grote groepsknuffel nodig.
ik HOU van jullie!! Knufffffzoen
aai
streel
![]()
en tot slot een troetelbeertjemethode: STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL..............
"Scotty, beat me off"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:49 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Hou die zaadstraal lekker bij je![]()
.
Ik hoef ineens geen Vlaamse frieten meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:48 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier! En nu kappen met zeuren.
Wacht maar tot je de volgende ziet... momentjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik hoef ineens geen Vlaamse frieten meer.![]()
Flikker dan ohop!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:52 schreef SolidasRock het volgende:
Matig topic btw, tis maar goed dat ik me erbuiten hou...![]()
He maar hoe kan ik Knoppix nou aan de praat krijgen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:52 schreef SolidasRock het volgende:
Matig topic btw, tis maar goed dat ik me erbuiten hou...![]()
je hebt zeker geen isoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:52 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
He maar hoe kan ik Knoppix nou aan de praat krijgen?
CD erin, computer opstarten? Dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:52 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
He maar hoe kan ik Knoppix nou aan de praat krijgen?
Dat staat toch in zijn signature!!1!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:54 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoezo heb ik dat nodig.
Ziet er goed uit heh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:55 schreef ChicaneBT het volgende:
Voor skiczukie
[afbeelding]
Een Yugo.
*popcorn afpakt en opeet*quote:
Ik heb ze weggejaagdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:04 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand al opgevallen dat de dames niet meer reageren![]()
Mag dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:08 schreef SolidasRock het volgende:
Misschien hadden we wat meer rekening met ze moeten houden, een paar leuterplaatjes posten of zo...![]()
Tieten jah, maar die vallen in het niet bij die kutkop van die grietquote:
Weet ik het, als tietenfotos mogen, waarom dan geen leutersfotos?quote:
Dan kan ik dus net zo goed gaan slapenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
waarom dan geen leutersfotos?![]()
Maar nu is het toch al te laat...![]()
Sorrie meidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan kan ik dus net zo goed gaan slapen
Ik moet er maar mee leren leven.quote:
Kijk, das "lullig"...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet er maar mee leren leven.
Zelfs in sex kwamen ze niet verder dan gelul over een te krappe voorhuid
MOEMOE IS VAN MIJquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
En ijsmeis.
Ik persoonlijk vind het meer "kut"quote:
Trusten mopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het meer "kut"
* PrintScreen maar eens af gaat taaien en iedereen een welterusten wenst voor later
Mayongquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:33 schreef cerror het volgende:
Oh god. dat mayong figuur is d'r laatste aanwinst?
ik geef haar geen ongelijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef Jajong het volgende:
Ik vertel hoe t liedje van Shaggy gaat en je rent weg met tranen in je ogen waar ben je??
Zo gaat ons eerste kind hetenquote:
Ja tochhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |