Sweet Dreams Waxxerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Nieuw topic, nieuwe activiteit: slapen.
Welterusten allemaal!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Nieuw topic, nieuwe activiteit: slapen.
Welterusten allemaal!![]()
nee seizoen 5quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stroekie? Hoe kom je al aan ep 5?
kga het ook niet laat maken hoor, ben kapotquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Geeft estafette stokje door aan Davidov zodat ik kan gaan pitten"
Als je hem zat bent leg je dat stokje gewoon bij BB_Koning neer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
[..]
kga het ook niet laat maken hoor, ben kapot
Ja ik heb 1 t/m 4 ook al binnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee seizoen 5
en daarvan heb ik epsisode 0 1 en 2 gezien en nu 3 en 4 klaar staan voor viewing morgen of verderop deze week
daar kom ik deze week toch niet aan toe want moet ook nog DHW kijken en die nominaties maken het veel te spannend om op dat moment niet op Fok aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 t/m 4 ook al binnenmaar dacht dat je t over ep 5 had..want die kwam vannacht pas
DHW was leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kom ik deze week toch niet aan toe want moet ook nog DHW kijken en die nominaties maken het veel te spannend om op dat moment niet op Fok aanwezig te zijn![]()
I will take that as an orderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef BB_Koning het volgende:
Stroekie, je mag gaan slapen, wij houden alles hier wel in het gareel![]()
Jerruhquote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow.
volgende week zit ik in Londen!
Wat leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow.
volgende week zit ik in Londen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |