abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34399956
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van Maandag 23 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

[ Bericht 2% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 00:32:01 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34399973
De streams staan nog steeds op het HBB-logo

pi_34400457
Nog steeds alle beelden op het HBB-logo. Echter, uit welingelichte bronnen heb ik gehoord dat er inmiddels mensen van Endemol het huis in zijn gegaan om Gert te kalmeren en proberen ze hem om te praten. Verder geen nieuws!
"Domheid is het geluk van de massa" - China Svensk
pi_34400488
Er is weer beeld. Gert is druk bezig om zijn koffer aan het pakken

[ Bericht 31% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:04:34 ]
pi_34400523
BREAKING NEWS
Streams zijn weer online, Gert gaat naar huis en is zijn spullen aan het pakken!
http://img225.imageshack.us/my.php?image=2101200600540bv.jpg

EDIT: Shit, iemand was me voor.
pi_34400651
Henk is nog steeds in het huis. Hij is de hoteliers aan het ondervragen wat voor ontspanningsmiddelen ze willen in het hotel.

Eerst vraagt hij het aan Frank en daarna aan Viola. Ze mogen 5 dingen kiezen.

Viola meldt nog wel even dat ze haar petje af neemt voor Gert Timmerman.

Henk zegt: "Wat ik jammer vindt is dat een man die bekend is geworden van één nummer, dit kennelijk niet op kan brengen".
Viola is het niet helemaal met hem eens. En zegt "Ohhh.... ik heb eerbied..."
"Juist ja", zegt Henk. "Wil je dat nu zingen dan?" vraag Viola. "Nee dat niet", zegt Henk

[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:05:17 ]
pi_34400672
Viola en Henk hebben het over inventaris die gekocht moet worden, en hebben het intussen over Gert. Henk heeft het over dat het gezellig had moeten zijn en trapt nu wat na in de richting van Gert. De eerste verstandige opmerkingen van Viola: 'Het is laat op de avond, laten we erover ophouden'. De rest van het huis is kennelijk kwaad, want verder is alleen Frank in beeld. Spannend!
pi_34400783
Henk is bezig om op een keukenschort een boodschap neer te zetten.

Ook Frank schrijft er wat op. "Ik wil het wat aanpassen. Ik wil er graag Pappa Mondo opzetten", zegt hij.
pi_34400826
Een aantal bewoners zijn weggeweest. Ze komen nu weer terug in het hotel.

John loopt gelijk naar Gert toe en pakt hem even stevig in de armen. Dan vraagt hij of hij Gert even moet helpen met de geluidsapparatuur

pi_34400841
De rest van de bewoners komen via de deur weer naar binnen. Kennelijk is er overleg geweest met de regie oid.
pi_34400868
Bart hoor ik zeggen dat ze het zo gaan afsluiten met zijn allen en de streams vallen weer op logo
pi_34400890
Streams weer terug. Ze hebben het nu over uitslapen morgen. Terwijl Gert nog druk bezig is om alle bedrading van zijn installatie los te halen

Ook zijn kruiden neemt hij mee naar huis

[ Bericht 30% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:18:17 ]
pi_34400947
Gert is zn kruidenkist aan het inruimen en iedereen biedt aan te helpen, hij weigert echter.
pi_34400960
Gert is toch aan het inpakken en lijkt toch echt te vertrekken nu.

Monique zegt dat ze een flinke uitbrander van Hummie hebben gekregen...

Iedereen is druk met van alles en nog wat en Gert met inpakken en zijn spullen bij elkaar pakken.....?! Monique vraagt aan Gert of hij zelf gaat rijden nu?? Nee nee zegt Gert...
pi_34400991
Henk blijft ondertussen driftig zijn lijstje aanvullen met wensen van de anderen.

Bonnie tekent ook het schort. En Gert blijft rustig zijn spullen bij elkaar zoeken

pi_34401003
Er wordt gerept over internetkijkers, Bart: Die zijn er niet, ze staan uit!
Ze moesten eens weten, haha!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:18:20 #17
3685 Dr. Treker
A beautiful Mind
pi_34401038
Bonnie houdt zich de hele tijd rustig, en zegt ook niks
Apparatuur van Gert wordt verzameld door.....Gert zelf...
i can't get no sleep - Faithless
pi_34401088
Henk zegt nu dat hij verschillende dingen vanmiddag in de redaktievergadering al heeft doorgesproken en dat ze daar zijn beslist.

Hij wilde het er al eerder met de bewoners over hebben, maar de sfeer was daar niet naar volgens hem

Gert is ondertussen nog steeds druk bezig met het verzamelen van zijn muziekspullen
pi_34401108

(Foreverblue)
pi_34401180
Monique zegt dat ze liever niet weg had willen gaan. Bart en Viola praten er over dat ze nadat Gert vertrokken is het van HBB niet meer over hem mogen hebben.
pi_34401193
Henk heeft zijn jas alvast aangetrokken.

Er wordt gevraagd of ze nu met z'n zessen verder moeten of met zeven. Henk verdedigt even het punt dat dit onverwacht komt, dus dat de redactie nu niet verantwoordelijk kan worden gesteld dat er nog niets geregeld is.

Henk gaat regelen dat de internet-streams weer zo snel mogelijk aangezet worden. Volgens Bart staan ze op dit moment nog steeds uit. Anders gaan de mensen zich af vragen wat er aan de hand is, zegt Viola

Dan gaat de telefoon in het kantoor en komt Bart terug met de mededeling dat de streams NU NIET uitstaan

[ Bericht 48% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:32:48 ]
pi_34401254
Henk zegt: 'Ik hoop dat die internetstream zo snel mogelijk weer aan gaat'. Hij kuevelt wat verder hierover met Viola en ze hebben over meer geld als de internetkijkers meekijken. De telefoon gaat en direct als Bart begint met praten wordt zijn microfoon uitgeschakeld. Dit gebeurt een paar keer. Het blijkt de regie te zijn: de stream is aan -duh-. Viola meldt dat er uitgeslapen mag worden.
pi_34401288
Henk vertrekt nu. Hij vertelt dat hij geen wekker zet en wel ziet hoe laat hij morgen wakker wordt. Hij weet ook niet hoe mensen op internet reageren nu "omdat ze niet weten of ik solidair ben met jullie", zegt Henk nog snel even en verdwijnt naar buiten toe.

Viola vraagt of ze Gert niet moeten gaan helpen. Monique zegt dat ze dat aangeboden heeft maar dat Gert aangegeven heeft dat hij dat niet wil.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:34:32 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_34401359
Dag gert.

Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34401367
Bart verteld over hoe ze in Bosnie vissen gingen vangen met handgranaten Terwijl Gert druk bezig is met zijn apparatuur.

"Ik ga niet tillen met mijn schouder hoor, moet jij ook niet doen
Monique" Zegt Viola. John heeft er de kracht niet meer voor
pi_34401385
Monique gaat toch nog even aan Gert vragen of ze hem ergens mee kunnen helpen. Gert aanvaardt nu wel wat hulp en vraagt of ze hem willen helpen met de geluidsboxen. Viola zegt dat ze wel wil helpen, maar niet gaat sjouwen "er zijn mannen zat hier die kunnen sjouwen", zegt ze. Bonnie wil wel helpen en als Viola haar nogmaals vertelt dat de mannen wel sjouwen zegt Bonnie "ja maar ik kan hem toch wel helpen met zijn koffer".
pi_34401412
Volgens Viola hoeft Gert de boxen niet mee te nemen, want die komen ze morgen wel ophalen.

Bart, John en Gert zijn nu druk bezig om alle apparatuur bij elkaar te zetten in de "feestzaal"

pi_34401542
Viola, Monique en Bonnie zitten te kleppen over vakanties, playboys, etc terwijl Gert zich een hartaanval hijgt, gelukkig helpen John en Bart hem nu met de loodzware apparatuur die Gert perse mee naar huis wil nemen!
pi_34401554
Gert krijgt niet alles helemaal uitgepakt. John vraagt of hij een plastic tas moet hebben, als Gert die niet heeft, dan heeft hij er nog wel een voor hem.
pi_34401639
Gert staat even met Monique te praten en veegt tussendoor met zijn zakdoek het zweet uit zijn nek vandaan.

pi_34401681
Monique neemt Gert mee naar de keuken en geeft hem de schort die ze allemaal getekent hebben.

Gert neemt het schort in ontvangst en neemt daarna afscheid van zijn mede-bewoners.

[ Bericht 32% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 02:02:54 ]
pi_34401682
Het afscheid nemen is begonnen. Nu met Bonnie St. Claire. Vriendelijke woorden van Gert.
pi_34401714
"Ik heb je eigenlijk nog nooit zo meegemaakt, we zijn collega's en we zijn elkaar vaak tegen gekomen, maar dit was zo intensief", zegt Bonnie
pi_34401784
Viola krijgt van Gijs van de productie te horen dat Gert's koffers binnen een minuut er ziin. Hij slaapt vanavond in een hotel in de buurt en komt morgen zijn spullen ophalen. Viola weet met haar eindeloze intelligentie nog te melden dat Tequila zuiver is en dus reinigt: tuurlijk, Viola!
Het houdt niet op, Viola blijft maar leuteren over Mexico, en haar eindeloze kennis etaleert ze ook nog even.
pi_34401904

(Foreverblue)
pi_34401923
Gert is zover klaar. Hij wacht nu op de taxi die hem op komt halen. Hij komt morgen terug om zijn apparatuur te halen.

pi_34401968
Gert zegt tegen Frank en Monique dat het lied niet meer door gaat. Frank vraagt heel verbaasd: "gaat dat lied niet meer door???"
"Nee dat moeten ze dus in Zwitserland aanvragen. Dat moet het Rode Kruis doen. Maar ik zeg NEE, helaas", antwoordt Gert.
pi_34401981
De telefoon, de taxi is er
pi_34401987
Telefoon gaat, het is voor Frank. Ze wachten nog steeds op de taxi.
pi_34402026
Frank en Monique beloven aan Gert dat ze zeer zeker bij hem langs komen. Ondertussen wachten ze nog steeds op de taxi.

Gert zegt dat optreden morgenavond waarschijnlijk niet door gaat. De zanger van morgenavond heeft geen geluidsapparatuur meer nu.
pi_34402040
VIola meldt dat PSV komt eten, Monique wil weten of de airco op de slaapkamer uit is.
pi_34402075
Alle streams gaan naar het BB Logo, en switchen dan naar de tuin. Geen geluid.
pi_34402092
Gert vertelt nog eens tegen Viola dat het liedje niet uitgebracht mag worden. Viola zegt dat ze dan het woordje Mappa Mondo toch kan vervangen en heeft iets over alsnog uitbrengen. Nee dat kan niet vanwege auteursrechten en dat weet Hummie zelf ook, zegt Gert. Gelijk breken de streams weer af.
pi_34402112
Alle camera's weer aan, Gert vertrekt!
pi_34402153
De taxi is er. Gert neemt afscheid van alle bewoners.

Ze lopen nog met hem mee naar de poort. Monique heeft het er zichtbaar moeilijk mee

Bij de poort draait Gert zich nog eenmaal om en zwaait naar de achterblijvers

Bart is als eerste weer binnen trekt zijn jas uit en gooit driftig zijn jas op de tafel.

[ Bericht 35% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 02:34:36 ]
pi_34402186
Gert zegt tegen Frank en Monique dat het lied niet meer door gaat. Frank vraagt heel verbaasd: "gaat dat lied niet meer door???"
"Nee dat moeten ze dus in Zwitserland aanvragen. Dat moet het Rode Kruis doen. Maar ik zeg NEE, helaas", antwoordt Gert.
pi_34402425
Bart zegt dat hij vanavond nog een gesprek heeft gehad. "Ik heb gezegd dat ik die man kei en keihard nodig heb, maar ik heb het helaas niet voor elkaar gekregen om hem te overreden".

(ik ben weg )
pi_34402908
Kan jij afzonderlijk alles bewegen?? (vraagt Viola) Na gevraag over mond, oren en een hoop gegiechel. Ja zegt Bart als ik het niet op de mondiale politiek bezig ben dan kan ik bewegen dan maar op mijn lichaam mijn lichaam is mijn tempel. John kan het ook. Komt dat door het leger wat jullie beiden hebben mee gemaakt? Volgens Bart heeft dit meer met spiritueel te maken.

[ Bericht 28% gewijzigd door SuperMOM op 24-01-2006 03:47:18 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:57:50 #49
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34406535
10.54
Krol wordt door Frank binnen gelaten.
Hij wil nu meteen een vergadering.
"Het wordt er nu op of onder" zegt hij.
Het wordt een serieus gesprek.

Frank gaat iedereen wakker maken.
eurobilltracker.com
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:06:51 #50
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34406781
De bewoners druppelen nu allemaal slaperig binnen.
Krol meldt dat hij een ernstige mededeling heeft: "' Een echt ernstige mededeling".
Viola trekt meteen een grafgezicht en zij en Monique denken al te weten wat Krol gaat zeggen.
Zij denken dat de stekker uit het programma gaat.
eurobilltracker.com
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:14:27 #51
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34407008
Krol vraagt aan Frank met wie zij gisteren gesproken hebben.
"Dat waren toch Hummie en Gijs?"
Frank: "En twee assistenten".
Krol: "Maar Hummie en Gijs waren toch de twee belangrijke".
Frank beaamt dit.

Streams naar de tuin..........................
eurobilltracker.com
pi_34409588
De streams staan nog steeds op de tuin.

Van de Talpa site

11:48
Op volle toeren

Na een peptalk van Big Boss Henk besluiten de Hoteliers er weer met volle kracht tegenaan te gaan! Er wordt weer druk gebeld en geregeld.

12:19

Bart en Frank bekijken alle aanmeldingen

Bart en Frank nemen de mail van vandaag door. Vanavond staat de binogoavond met Peter Beense op de agenda en de Hoteliers hebben al heel wat aanmeldingen. Frank gaat alle geïnteresseerden terugbellen. Wilt u ook bij het bingospektakel aanwezig zijn? Vul dan snel het aanmeldformulier in.....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:51:34 #53
3685 Dr. Treker
A beautiful Mind
pi_34410031
12.51

Als je goed kijkt, linksachterin de tuin - GERT is aan het inladen van zijn spullen in de bus!!

Bart zit een sigaretje te roken in de tuin....
pi_34410101
Bart zit een sigaretje te roken in de tuin. Ondetussen gaat het inladen van het busje buiten het hek gewoon door.

Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34410353
Gert is inderdaad zijn spullen op aan het halen.
Even een actie van de regie, er werd ingezoomd op Gert. J zag dat er camera mensen aan kwamen en weg was het shot van Gert weer.

(ForeverBlue)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:12:19 #56
3685 Dr. Treker
A beautiful Mind
pi_34410628
13.12 Streams online!

Henk zegt - Er komt geen geld binnen....;)
pi_34410634
Van de Talpasite

12:48Heerlijke groene thee

“Lieverd, hoe is het met de thee?”, vraagt Viola aan Monique. “Die heerlijke groene thee van jou?” “Die heb ik van die sushimakers afgetroggeld”, geeft Monique toe. De thee heeft een hele nacht getrokken, want 'dan smaakt ie nog lekkerder'. Monique schenkt gelijk een kopje voor haar mede-Hotelier in. “Wil je een stukje vegetarische paté?”, vraagt Viola op haar beurt. “Nee, dank je. Paté wordt altijd gemaakt met varkensvet, ook al staat erop dat het bijvoorbeeld eendenpaté is.”

13:11 Beeld is eindelijk terug. Bart kreeg telefoon van de regie dat de streams terug zijn en Henk is aan het woord. Als ik het goed volg gaat het over de bestellingen.

(ForeverBlue)
pi_34411491
Volgens Henk is het zaak dat het goed in beeld gebracht gaat worden. Omdat het momenteel niet echt als een reclamespot voor het Rode Kruis overkomt.
Zondagmiddag om 14:00 uur is er een groot spektakel in Eindhoven vertelt ie verder nog.

Met het slechte geluid is helaas alles nogal moeilijk te volgen...
pi_34412219
Henk is net aan het vertellen over dat de beelden positiever gebracht moeten worden. Je hoort hem zeggen: " ik krijg regelmatig smsjes en emailtjes dat."

En dat was weer het laatste wat we mochten horen, terug naar het tuinbeeld dus.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:08:23 #60
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34414560
Monique heeft zich van de week verbrand aan de krultang.
Zij vertelt Krol dat ze van plan is toch even naar de DBK te gaan om een arts ernaar te laten kijken want het gaat steeds meer pijn.

In het kantoortje zijn ze druk bezig om gasten te krijgen voor de bingoavond.
Ook de man van Bonnie maakt zich druk om gasten te krijgen. Bonnie zegt zachtjes als zij opgehangen heeft: "ik heb het maar niet over Gert gehad. Daar komt hij wel achter".

Ze hebben 33 mensen voor vanavond. Bart gaat ook nog even zijn broertje bellen.Hij denkt dat die wel wil komen.

Er mogen 45 mensen binnen van de brandweer.

Monique belt nu haar eigen arts over de brandplek in haar nek. Het zit tegen ontsteken aan, volgens Krol.
Terwijl zij haar dokter belt komt er een telefoontje van de redactie over de brandplek van Monique die ondertussen tegen haar arts zegt dat de redactie geen arts wilde laten komen. De plek is een beetje nattig, zegt zij.
eurobilltracker.com
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:19:48 #61
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34414913
Krol vertelt dat hij vanmorgen naar de receptie liep in zijn hotel en dat er toen een mevrouw naar hem toe kwam die zei: "Dag meneer, ik ken nu wel........maar U moet wel goed het weer voorspellen"
Krol: "Word ik weer verwart met Peter Timofeeff"
eurobilltracker.com
pi_34417374
Vanmiddag zijn er een aantal gasten in het HBB geweest die deel uit maken van de cast van de musical "Pietje Bel".

Henk heeft ze nog een promotieverhaaltje op laten hangen voor de camera en ze zelf de rondleiding door het huis gegeven.
Er zijn op dit moment ongeveer 32 van de maximaal 45 stoelen voor de Bingo gereserveerd.
Henk vindt dat het goed loopt zo, en heeft hoop dat ze het vanavond vol krijgen.
Bonnie is met de taxi op weg gegaan naar de studio's van AT5, waar Frank vanavond zijn show op zal nemen.

[ Bericht 22% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 16:51:58 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:50:24 #63
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34417478
(de bingo is trouwens vol )
Ikzelf ben de laatste
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_34417727
Er zijn nu twee dames binnen en die leggen Henk wat uit over het Mappa Mondo huis volgens mij. Bart en Viola zitten er ook bij. Het zijn vrijwilligsters van het Rode Kruis bij het Mappa Mondo huis.

[ Bericht 13% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 17:06:20 ]
pi_34418123
Henk vertelt dat hij contact heeft met een supermarkt-keten, waarvan hij de naam niet mag noemen, die bereidt is om het Mappa Mondo Huis van boodschappen te voorzien.
pi_34418156
Viola wil graag een schilderij aanbieden van zichzelf, waar ze zeker van weet dat de kinderen in het huis blij worden, zegt ze.

Henk heeft een schilder die het huis wil schilderen, een badmeneer die zorgt voor het bad, hij heeft een slager die aangeboden dat ze daar onbeperkt vlees mogen gaan kopen, hij heeft fietsen, hij heeft........ (weg geluid)

[ Bericht 25% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 17:58:42 ]
pi_34418272
Henk heeft een heleboel geraniums, daar wordt een kind blijer van dan dat die thuis vertellen moet dat die een huis van ruim 2 miljoen heeft gezien. Monique vertelt dat ze contact heeft met een reisbureau dat vakantiehuisjes heeft en dat die daar iets mee willen regelen voor de kinderen dat ze op vakantie kunnen.
pi_34418358
Henk vertelt nog maar weer eens dat hij een website heeft waar mensen kunnen doneren, dus niet voor de kans om wat te winnen, maar echt voor de donatie van ¤ 10,00. Donaties zijn altijd welkom ook als je ¤ 100,00 wil storten. En meldt nog maar weer eens dat hij een actie heeft gestart met nu al zeker 100 hotels waar zakjes op de kussens komen te liggen en dat die hotels daar dan na een jaar een groot feest voor hun personeel mee kunnen winnen en dat het allemaal heel goed loopt.
pi_34418458
Bart verteld nu dat er iemand een collectevergunning heeft aangevraagd om te collecteren. Ze heeft nu die vergunning en wil haar naam er buiten houden, maar ze heeft nu dus een honderdtal kinderen voor nodig die in Lekkerkerk en Krimpen a/d Lek willen collecteren. Een week lang.
Henk zegt gelijk: "we moeten dus nu eerst even snel toestemming van de gemeente voor ze regelen". "Nee dat is allemaal al geregeld", troeft Bart hem gelijk af.
pi_34418486
Dan zegt Henk dat ze nu snel even op moeten schieten omdat ze nog dingen voor de bingo moeten regelen. Hij geeft nog even snel een rondleiding aan de dames, terwijl de anderen opstaan om te kijken wat ze nu in het huis moeten gaan doen.
pi_34419787
De bewoners zijn druk bezig in de keuken. Er moet nog even wat gegeten worden en ze moeten de boel netjes hebben voor de avondgasten komen.

pi_34419935
Bart krijgt telefoon. Hij zegt dat hij de enveloppe heeft ontvangen en net achter de computer wil gaan zitten voor een reactie. De persoon aan de andere kant wil meer weten over de plannen van zaterdag. Bart zegt dat hij niet precies weet hoe de zaterdag ingepland staat, maar dat hij het wel aan Henk zal vragen, of aan Monique uhhh.... nee EN aan Monique natuurlijk. En Bart spreekt af dat die persoon dan nog wel meer zal horen.
pi_34420026
John vertelt in de keuken aan Monique dat hij 3 kinderen heeft. Monique is verbaasd te horen dat hij al 3 kinderen heeft. Zie je, ik weet nog veel te weinig over de mensen hier, zegt Monique. Ze vindt het prettig om John nu ook op een andere manier te leren kennen dan vanuit verhalen uit de roddelbladen. John heeft 2 jongen, een tweeling, en 1 dochter. Monique vraagt hoe ze heten. Amber, Tim en ???
De kinderen zijn van dezelfde moeder vertelt John, maar ze zijn niet meer bij elkaar. Ze hebben een co-ouderschap. Hij wil zijn kinderen buiten de publiciteit houden, zodat ze in alle rust en vrijheid op kunnen groeien

[ Bericht 9% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 18:17:55 ]
pi_34420318
John en Monique houden zich bezig met het eten koken.

Bart zit in de tussentijd op kantoor weer achter de computer driftig te tikken.

pi_34420578
Monique zit in de keuken al vast wat te eten, terwijl ze ook het eten dat op de kookplaat staat in de gaten houdt.

[ Bericht 2% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 18:32:38 ]
pi_34420618
Henk heeft zich ook weer in het kantoor genesteld. En ook John heeft met wat te eten bij zich een plekje in het kantoor opgezocht.

pi_34420945
Ook Henk is maar even naar de keukentafel gekomen om wat te eten.

Er ligt nog 1 stukje in de pan. (voor Viola??).

(ik ben er weer even vandoor )

[ Bericht 20% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 18:52:02 ]
pi_34423579
Even korte samenvatting.

Bart en John zijn druk bezig geweest om de zaal om te bouwen voor de bingo van vanavond.

Het podium beslaat een te groot deel van de zaal en moet afgebroken worden.

Speciaal voor de aankleding van de bingozaal zjin er verlichte cijfers die her en der neergezet moeten worden om de feestvreugde te verhogen
pi_34423704
Monique en Viola zijn druk in de keuken om de koffie in orde te maken.

De koffie wordt in thermoskannen gedaan, zodat ze vanavond de bingogasten ook op een kop koffie kunnen tracteren.

pi_34423746
Daarna gaan de bewoners nog even snel wat eten aan de tafel.

Als ze zo een beetje klaar zijn duikt Henk het kantoor weer in. Viola loopt nog wat heen en weer met een fruitschaal in haar poging de styling goed te krijgen. Bart en John moeten zich nog omkleden. Monique gaat snel haar tanden nog even poetsen.
Viola vult snel een schaal met "spekkies" zodat de gasten van vanavond ook een hapje hebben.

Viola loopt naar buiten om de tekst op het krijtbord buiten nog wat aan te passen. Als ze binnen komt zegt ze dat er al heeeel veel mensen buiten staan, want ze hoorde stemmen.
pi_34423900
Er is geklaagd dat we op chique gaan, we hebben nu een gewone bingo-avond hoor.

"De mensen hebben maar ¤ 15,- betaald, dan gaan we niet op chique, geef ze maar plastic bekertjes", zegt Henk

Er zijn geen plastic bekertjes volgens Viola, daar hebben ze niet aan gedacht. Dus volgens Viola zijn er niet genoeg kopjes nu om koffie te schenken.

"Koffie wordt niet geserveerd", zegt Viola
pi_34424181
Viola komt met de mededeling: "de productie regelt bekertjes, dus ik ben weer helemaal happy".

Ondertussen is Monique een beetje aan het gein trappen met John.
pi_34424286
"Er zijn vanavond geen dinergasten dus ze krijgen ook geen lekkere snoepjes, die halen we weg", zegt Henk nu tegen Viola.
pi_34424413
Bonnie en Frank komen terug van de opnames van AT5.

Bonnie zegt dat ze zich nog snel even wil opknappen voor de gasten komen.
"Vanavond hebben we bingo, we hebben geen chique diner, we hebben bingo... dit is toch voor een bingo-avond helemaal perfekt.... kommm", zegt Henk.
pi_34424539
De zaal wacht op de bingo-gasten. Hij is opgesiert met verlichte cijfers, ronde tafeltjes met een kleedje en heerlijke klapstoeltjes. Op de tafels voor de bingogasten liggen dus spulletjes klaar: bingokaarten, stiften ennnnnn....... een donatie-envelopje zoals die op de hotelkamers moet komen te liggen.

pi_34424697

Bart: "We krijgen straks een mannetje hier binnen, dat is mijn broertje, een heel interessant mannetje. Ik ken hem heel goed. Hij is al vanaf BB1 actief op een internetforum, het fokforum. Mede daardoor is BB zo groot geworden. Die weet van alles over de forums en de streams, daar moeten we straks even goed mee praten."

Viola meldt ook nog even dat ze wat dingetjes heeft om te veilen. "Ben je gek, die mensen hebben geen geld bij zich voor een veiling, het is maar een Bingo", is Henk zijn reactie.
pi_34425073
Henk komt net met de mededeling dat hij de regie aan de telefoon had en dat er een paar onverzorgde typetjes bij de gasten zitten. En als die misschien problemen kwamen veroorzaken dan mogen ze die op een nette manier weigeren. Die zijn waarschijnlijk alleen maar gekomen om op tv te komen.

(geluid was slecht/zacht dus is een vrije vertaling)
pi_34425333
Het wachten is nu op de aankomst van de gasten en de regie gunt ons een blik op de tekst van Viola op het krijtbord buiten.

pi_34425580
Viola en Henk staan in de tuin. Ze hebben het nog even over de avond die komen gaat. Henk zegt dat het een bingo-avond is dus dat hij zich er zo weinig mogelijk mee bemoeit. Viola waarschuwt hem dat als er één naar de wc heen wil dat ze dan wel weten wat er gebeurd, dan willen ze de gang in.

Henk gaat weer naar binnen en er wordt gevraagd of ze misschien 1 persoon van de security binnen moeten halen voor een kopje koffie. Er wordt gezegt dat er 1 man van de security achter de deur is. Bart zegt dat hun ook niet de aangewezen personen zijn om boven op amokzoekers te springen, dat ze dat aan de bewaking over moeten laten.

Ze krijgen nu telefoon. Er wordt gezegd dat er geen mensen zijn die herrie willen schoppen, maar dat ze er op moeten rekenen dat er bij zijn die met "ordinaire onderbroeken-lol" komen
pi_34425648
Frank denkt dat iedereen koffie wil hebben. Viola zegt dat ze geeennn koffie krijgen. Een frisdrankje met een ijsklontje er in kunnen ze krijgen volgens Viola.
pi_34425970
De gasten moeten de jassen maar op de stoel achter laten, ze komen toch alleen maar om te bingo'en hoor ik zeggen. Viola zegt nu tegen Bonnie dat ze de prijzen (die er te winnen zijn) helemaal niks vind.
pi_34426083
De gasten komen binnen.

"Halloooo, Violaaa, Welkom.... Hallloooo, Violaa, jassen mee naar achter nemen en op de stoel hangen, ..... hallooo, Violaaaa....... ik ben in dagen niet zo lekker gezoend...... goeienavond..... gaat u op de stoelen zitten..... halloooo.... goeienavond..... welkom mevrouw, leuk dat u er bent.... halloooo.... Welkom...."

[ Bericht 12% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 21:31:20 ]
pi_34426155

Henk heet de gasten welkom en zegt dat ze nog even moeten wachten omdat de gast van vanavond nog even een sound-check moet doen. Dat is ook de reden waarom ze moeten wachten. "Jassen bij u houden, want we hebben niet zo een grote kapstok. Leuk dat jullie er zijn.... want we zijn blij met jullie", sluit hij zijn openingswoord af.

[ Bericht 23% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 21:32:13 ]
pi_34426227
Henk stelt zich voor aan iemand en meldt dat hij de interim-manager is en dat hij probeert het zo goed mogeljik te organiseren en dat hij blij is dat de mensen er zijn. Viola maakt nog even reclame met de website van Henk en geeft het gironummer door. Henk meldt dan gelijk maar even dat ze dat gironummer ook kunnen vinden op de envelopjes die voor de mensen op tafel klaar liggen.
pi_34426472
Henk heeft zijn grote vriend Jan en nog iemand even een rondleiding gegeven.

Samen met Monique laat hij onder andere de slaapkamer zien.

Daarna neemt hij ze mee naar het kantoortje om ze zijn website even te laten zien. Hij vraagt gelijk of 1 van hun bank of gironummer bij zich heeft zodat ze even kunnen kijken hoe het werkt. Jan haalt een bankpasje te voorschijn en laat zich overhalen om voor een tientje de site te doneren. Henk zegt dat hij wel even netjes voor het scherm gaat staan zodat niet heel Nederland op de hoogte is van het bankrekening van Jan.

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 21:33:53 ]
pi_34426773
Er is iemand die op Henk af stapt met de vraag of het mogelijk is dat ze de hotelkamer boekt voor haar ouders die binnenkort ( 9 maart) hun huwelijksfeest vieren. Henk zegt dat dit mogelijk is voor "elk aannemelijk bod", als ze maar wel rekening houdt dat de opbrengst voor de arme kindertjes is.
pi_34426800
Bart opent de avond.

Hij stelt zijn assistent John en assistente Monique voor. Dan pakt hij een blaadje om voor te doen hoe ze de bingo spelen.

(jumparound?)

De gasten luisteren naar hem en voorzien hem zelf van het advies om even te oefenen met het woord "Bingo" roepen.

[ Bericht 29% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 21:50:50 ]
pi_34427058
Peter is ook binnen. Hij gaat nog even op zijn gemak aan de tafel zitten.

pi_34427663
De stemming zit er goed in.

De eerste bingo's zijn ondertussen gevallen en Bart en John gaan driftig door voor het kruis op de kaart.

pi_34427757
De eerste valse bingo is binnen.

Omdat het de eerste valse is, is Bartje coulant en hoeft er niet gezongen te worden.
pi_34427873
Ondertussen worden de gasten van drankjes voorzien en worden er schaaltjes chips op de tafels gezet.

Henk had in zijn openingswoord aangegeven dat er vanavond geen briefjes bijgehouden worden wie wat drinkt, maar dat hij rekent op gulle giften na afloop van de bingo-avond voor de kinderen van het Mappa Mondo Huis.

Monique heeft ondertussen ook wat frietjes gebakken

[ Bericht 10% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 22:13:19 ]
pi_34428164
pi_34428393
Monique helpt nu met het draaien van de balletjes. Na een aantal balletjes zegt Bart nummer 68, Monique vraagt of het geen 89 is, nee zegt Bart de nummers bij Bingo gaan maar tot 75, zal ik maar gewoon de nummertjes lezen schat.

pi_34428684
Bonnie heeft even een rustpauze.

Ze staat met Peter wat te kletsen onder het genot van een chipsje

pi_34428854
Ze zijn nu bezig met de voorlopig laatste ronde zegt Bart, want hierna komt Peter even zingen.
John voegt er aan toe dat ze wel verwachten dat de mensen dan even afrekenen en alvast gul doneren voor het goede doel.

De eerste bingo van deze ronde is gevallen en Bart roept nog even om dat als ze de volle kaart gehad hebben dat er dan door John de ¤ 15,- opgehaald gaat worden die betaald moest worden voor het avondje bingo.

Viola en Henk tellen op kantoor gelijk de eerste opbrengsten van deze avond.

[ Bericht 6% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 22:46:20 ]
pi_34429467
Bart zegt dat het nu tijd is voor Peter. Hij vindt dat het net als op Sinterklaas misschien wel werkt om heel hard Peter, Peter te roepen, maar bedenkt zich en houdt het bij de aankondiging dat op deze, volgens Bart< gezelligste avond van het HBB, de wekelijkse terugkerende Bingo-avond .

Vooraf gegaan door Moniek, en natuurlijk Big Boss Henk, komt Peter de zaal binnen.

pi_34429695
Het sfeertje zit er natuurlijk al wel snel in. En Peter doet zijn best om het zo goed mogelijk te laten klinken.

Ook Sjoerd Spring in 't Veld luistert ontroerd.

De zaal heeft er wel zin in vanavond en Peter ook.

En Bonnie heeft Henk ook meegekregen de zaal in

pi_34429817
Peter stopt even met zijn optreden en gaat weer terug naar de keuken. Henk komt er gelijk achteraan. Hij bedankt Peter maar wijst hem nog even terecht. "Je had het tegen de mensen net over Mappa Moendo, maar het is Mappa Mondo".
pi_34429836
Monique geeft een bingo winnaar een kus op de wang en zegt: "die moet je niet meer wassen"

Henk wil hierna eerst gaan innen... voordat ze te lam zijn om hun portemonee nog te kunnen trekken

Henk noemt deze mensen 15 eurostinkers

Bart: moet je nagaan... er zitten nu mensen op internet te kijken... naar 45 personen die bingo spelen

John: we lopen nog tegen wat kinderziektes aan...
Peter Beense (de zanger): daar is mapa mondo voor, kinderziektes

[ Bericht 37% gewijzigd door SuperMOM op 24-01-2006 22:58:33 ]
pi_34429851
Viola verdedigt Peter direct door te zeggen: "Dat zeiden WIJ in het begin ook allemaal".
pi_34429927
Bart laat alle mensen in de zaal nu staan."Mensen we gaan iets doen wat een aantal van ons, waaronder ik, nog nooit hebben gedaan. Bonnie gaat straks draaien met de ballen. Als jullie het nummer op je kaartje hebt staan dat ik af roep, dan ga je zitten. Als er nog 1 of 2 mensen over zijn, dan hebben die prijs. Dat is even een rondje tussendoor." De hoofdprijs is een hoofdmassage-apparaat.
pi_34430056
Er wordt snel afgeroepen en de een na de ander kan gaan zitten.

De mensen, waaronder Sjoerd, die mogen blijven staan hebben de grootste lol. Eén van de twee winaressen van het hoofdmassage-apparaat.

pi_34430324
Donderdag om 10.00 uur kunnen ze 20 appeltaarten afleveren bij een bedrijf. Dus morgen hebben ze de hele dag de tijd om appeltaarten te bakken zegt Henk.
Morgenochtend om half 11 komt bakker Kok. 's Middags om 4 uur hebben ze de kinderartsen.
Viola vraagt wat ze er mee gaan doen. Henk antwoord: "Ze betalen er geld voor". "Henk dacht dat alle mensen hun portemonnee in hadden moeten leveren, maar dat was dus niet zo. Hij weet niet of het verstandig is dat ze hun portemonnee bij zich hebben, zegt hij
pi_34430384
Henk zegt dat hij dacht dat de mensen hooguit de ¤ 15,- entreegeld mee naar binnen mochten nemen. Viola zegt, het is beter dat ze de portemonnee bij zich hebben, zo kunnen ze aan het eind van de avond nog wat extra geld geven. Ook zegt hij dat HBB soms tot het onbeschofte af is, omdat ze mensen vragen dingen mee te nemen, zo heeft hij vorige week iemand gevraagd om batterijtjes voor Gert zijn gehoorapparaat mee te nemen.
pi_34430385

[ Bericht 100% gewijzigd door MissJ. op 24-01-2006 23:07:39 ]
MissJ. is een manier van leven...
pi_34430411
Viola en Monique zitten nog verder te praten aan de tafel. Ondertussen wordt er in de zaal gezongen door de mensen. "Bonnie kom je buiten spelen". Henk heeft weer telefoon op kantoor.
pi_34430617
Het bingo spelen gaat nog volop door in de zaal.

pi_34430750
Er is weer een bingo en Monique controleert samen met Bart de kaart.

pi_34431033
Anthony heeft een valse bingo en moet van Bart een liedje zingen.

Hij begint met Bonnie... maar ze willen een ander liedje horen. Bart grijpt hem even bij zijn oren. Dus zingt Anthony nu "Een beetje verliefd".

pi_34431183
Sjoerd gaat Bart even een spekkie brengen. Bart zegt hem gelijk even "ik werk te hard en eet te weinig, dus de dag is zo weer om". Bart praat wat met iemand in de zaal. Hij zegt dat er niemand uit Tiel komt, wel uit Rotterdam onder andere. Als er iemand uit Tiel gekomen zou zijn dan had hij het wel geweten.
pi_34431266
Bart zegt tegen de zaal dat ze de laatste kaart van vanavond gaan spelen. "Niet alle prijzen zijn op vanavond, maar die bewaren we gewoon voor de volgende keer", zegt hij. Terwijl ze wachten tot de laatste mensen terug zijn van het toilet neemt hij met Bonnie even door welke prijzen ze voor deze laatste kaart zullen gebruiken.
pi_34431389
Monique loopt wat door de zaal en praat wat met de mensen. Ze legt iemand uit dat ze nu live op internet te zien zijn. Dat wist de dame niet.

Bart zegt nu tegen Monique dat ze de kaartjes met de namen op moet gaan halen bij de mensen in de zaal.
pi_34431439
Ze verzameld alle kaartjes in een grote schaal en brengt die naar Bart toe.

Bonnie vraagt aan Monique of ze wat spekkies bij haar wil brengen.
pi_34431555
Monique voorziet de gasten nog maar een keertje van spekkies door rond te gaan.

Ondertussen vraagt Bart aan de mensen of ze het naar hun zin hebben. Er wordt instemmend gereageerd. Dan begint Bart met de laatste bingo-getallen van deze avond.
pi_34431892
Henk staat tegen Frank, Monique en Peter te praten. Hij vindt dat het de hoogste tijd is om te stoppen, omdat Peter nog moet optreden. Frank had al een keer aangegeven dat Peter nog moet zingen, maar Bart gaat toch door. Er wordt gezegd dat Henk het dan maar moet zeggen. Henk zegt dat het dan gelijk zo "bazig" overkomt. "Dan schrijf je het maar op een papiertje", oppert Frank.
Henk doet dit en Frank gaat het papiertje naar Bart brengen, die leest het en gaat dan gewoon door met het noemen van de getallen.
pi_34431965
Er werd ook nog gevraagd of ze iets van een stukje kaas ofzo moesten doen. Frank vindt dit niet nodig. Voor die ¤ 15,00 hebben ze ook al chips, frites en drinken gehad zegt hij. Monique zegt dat ze maar 1 zak frites heeft gebakken, dus dat het nog wel mee valt.
Peter mengde zich ook nog even in het gesprek en zei dat ze eigenlijk beter met muntjes of consumptiebonnen hadden kunnen werken.
pi_34432116
Bart is nog steeds bezig met de Bingo en Henk loopt maar weer eens richting de zaal.
pi_34432157
Er vallen nu 3 bingo's en Henk loopt weer terug de zaal uit. Terwijl Bart de nummers controleert, trekt Peter zijn jasje alvast weer aan.

pi_34432316
De mensen vragen zich af waarom de kaartjes met de namen er op verzameld zijn. Bart legt het nu aan ze uit. Ze zijn natuurlijk in het Hotel Big Brother, en hebben dus een hotelkamer. Uit al die kaarten wordt er eentje getrokken voor de winnaar van vanavond. Die kan als hij/zij het leuk vindt tussen morgen en 10 maart een nacht komen logeren in de slaapkamer van het hotel.
pi_34432380
Peter komt binnen en zegt dat hij eerst een mededeling heeft van zakelijke aard.

"we hebben een jarige, onze Elly, we gaan even zingen. Lang zal ze leven....."

En tijdens het zingen feliciteert Henk haar en overhandigt haar een bloem.

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 25-01-2006 00:21:16 ]
pi_34432483
De sfeer zit er ondertussen goed in bij de mensen van de bingo-avond

pi_34432521
Peter zingt nu zijn laatste nummer van deze avond "Ik mis je zo"

pi_34432763
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:36:06 #134
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34433678
Streamers bedankt weer!
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')