aightquote:
Zou je willenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
Homo's
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lang geleden dat ik zo heb gelachen achter de pc
Nou .. ik kom er zojuist achter dat mn kont er afgevroren is. Ja, koud dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:22 schreef Ingridh007 het volgende:
mn koosnaampje
* Ingridh007 pakt zo ook de trein
Ist koud buiten?
http://www.cu2.nl/wackiejackyquote:
Mogge, meteen even zo'n pettree besteld, is maria ook weer happyquote:
Nu pas in Vught?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:18 schreef blieblie het volgende:
Nu wel?
Ik pak rond half 4 de trein naar DB, heb vanavond een feestje van mn bijna ex-werkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
En tot hoe laat moet je?
Ik was om 8:45 in Best.
Mama Mia is leuk, ben ik vorige week geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:27 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik pak rond half 4 de trein naar DB, heb vanavond een feestje van mn bijna ex-werk
We gaan uit eten en naar Mama Mia ter ere van een collega die 2 maanden geleden met pensioen ging.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:41 schreef blieblie het volgende:
Hehe, oeps... Altijd leuk om 3 dagen later te horen wat je blijkbaar met je zatte kop tegen een meisje hebt gezegd. Vond het al raar dat ze viezerik tegen me riep toen we naar huis gingen
![]()
..
--> ?quote:....
Hoofd in broek duwen, likkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:48 schreef blieblie het volgende:
Jullie kennen het meisje niet, dan ist minder grappig.
Maar iig, we (ik en Feb) hebben der schijnbaar uit zitten lachen om der broek, waarna Ferry zijn hoofd in der broek duwde en ik zei dattie der moest likken.... Ofzo.
Weet er alleen helemaal niets meer van.
Ik moet het met dezelfde omschrijving doen als julliequote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoofd in broek duwen, likkenHeb je paint op je stage
Ja ... illustreer aubquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:48 schreef blieblie het volgende:
Maar iig, we (ik en Feb) hebben der schijnbaar uit zitten lachen om der broek, waarna Ferry zijn hoofd in der broek duwde en ik zei dattie der moest likken.... Ofzo.
Moet je vanavond aan Febster vragen, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat hij het ook niet kan illustreren want die is gewoon anderhalf uur kwijt van zaterdag/zondagnacht.quote:
Werkelijk .... dat lukt mij dus alleen op een speciale avond als O&N of Koninginnenacht ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je vanavond aan Febster vragen, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat hij het ook niet kan illustreren want die is gewoon anderhalf uur kwijt van zaterdag/zondagnacht..
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:48 schreef blieblie het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Zeg, iemand hier toevallig al een keertje wezen eten bij de Witte Tafel? Opleidingsrestaurant van het ROC
http://www.roceindhoven.nl/inhoud/rocfac-dewittetafel.html
Jij was mij voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef blieblie het volgende:
Wat houdt je tegen om er een keer te gaan eten?
Ik fietste er toevallig gisteren langs en ik wist niet dat het een ROC restaurant wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t altijd wel fijn om vantevoren wat reacties van anderen te horen.
Maar denk dat ik binnekort es door de ruiten ga kijken en een reservering maak
Ons mam is er laatst wezen lunchen ... was er erg tevreden over.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Inderdaad, maar t is dus een opleidingsrestaurant.
Maar het zag er mooi uit en tis weer es wat anders.
Fiets er regelmatig langs, en werd er door geprikkeld
Hallo het is ROCquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Zou je dat wel doen, ROCquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn moeder vond het daar ook heel goed. Die had daar een poos geleden met wat vriendinnen een 7 gangen dinee gehad in het kader van afstuderen voor een groep daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Zeg, iemand hier toevallig al een keertje wezen eten bij de Witte Tafel? Opleidingsrestaurant van het ROC
http://www.roceindhoven.nl/inhoud/rocfac-dewittetafel.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |