abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39425861
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:25 schreef Nora. het volgende:
Ik heb ook zo'n gratis Mediabox gekregen. De instalatie ging soepel, en het werkte ook meteen. Maar helaas, nu zet ik mijn tv weer aan en ik krijg gewoon zwart beeld. Ik kan wel onderin het beeld zenders uitkiezen, maar als ik op OK druk blijft het beeld zwart. Iemand?
Je bent zojuist genaaid door je kabelbedrijf
pi_39427499
Ha. Ha.

Want? Dus?
pi_39427537
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:28 schreef Nora. het volgende:
Ha. Ha.

Want? Dus?
Omdat het algemeen bekend is dat digitale tv bij kabelbedrijven nog in zijn kinderschoenen staat. Digitale tv ansich bestaat al 10 jaar (op de schotel). Bovendien betaal je teveel voor wat je daadwerkelijk ervoor terug krijgt, en dat is alleen maar ellende.
pi_39427613
Ik betaal niet teveel want het is gratis.

Maar de vraag was eigenlijk: hoezo genaaid?
pi_39430690
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef Nora. het volgende:
Ik betaal niet teveel want het is gratis.

Maar de vraag was eigenlijk: hoezo genaaid?
Ja, zodat ze hopen dat je een abonnement neemt. Bovendien wordt je nu ook genaaid omdat je nog analoge kabel kijkt voor 15 euro per maand. Dus alsnog betaal je toch teveel aan je kabelboer

Hoezo genaaid? Mwa, er zit in dat digitale pakket zelfs zenders die je op de schotel gratis kan krijgen. En een Nederlands pakket kost bij Canal Digitaal slechts 7,45 per maand. Bij UPC is dit minimaal 15,- + alle overige kosten als je digitale TV neemt. Ik heb er al veel over geschreven. Zoek maar even in mijn postgeschiedenis naar alles wat hiermee te maken heeft, en topics over schotels & satellieten en laat je verrassen.
pi_39433274
Maar hoe komt het dat het beeld zwart is, daar hadden we het toch over?

En wat voor televisie zou ik nu dan moeten nemen? Het digitale pakket (6 maanden gratis dus dat is sowieso niet van belang) is 2 euro meer dan het standaard, dus daar zou ik het niet voor laten. Ik heb de mediabox echter alleen aangesloten om er voor deze periode gebruik van te maken. Maar ik ben wel geinteresseerd in iets wat goedkoper is dan UPC.
pi_39443110
Zwart beeld bij decoders wijst er meestal op dat of de kaart nog niet geactiveerd is of dat er ergens een kabeltje los of van slechte kwaliteit is.

Satelliet is qua kijken wel iets goedkoper, maar de investering in hardware is wel wat hoger. Daarbij komt natuurlijk of je de mogelijkheid hebt om een schotel, gericht op het zuiden, te bevestigen aan je huis.
pi_39451433
Een schotel bevestigen lijkt mij ook best duur en waarschijnlijk niet slim omdat ik hier toch maar een paar jaar woon

Het zwarte beeld is pas gekomen bij de tweede keer aanzetten. Na het installeren werkte alles. De kabels lijken me dus wel goed en de kaart is ook geactiveerd...
pi_39451726
Dat ding wordt bloedheet zeg,ik kan mijn hand er echt niet ophouden.

Is dat normaal?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 2 juli 2006 @ 17:47:03 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_39452668
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:03 schreef junkiexp het volgende:
Dat ding wordt bloedheet zeg,ik kan mijn hand er echt niet ophouden.

Is dat normaal?
gezien het stroomverbruik wel, zou je haast zeggen

of het normaal is weet ik niet, maar de mijne wordt ook aardig warm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39462069
Aah, weet iemand wat er bij mij aan de hand is? Nu kan ik geen tv kijken!

Hij heeft 100% signaal, maar kan geen zenders vinden!
pi_39746231
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:39 schreef Neptun3 het volgende:
Zwart beeld bij decoders wijst er meestal op dat of de kaart nog niet geactiveerd is of dat er ergens een kabeltje los of van slechte kwaliteit is.
pff, onzin, gewoon ff stroom eraf en er weer op, wachten tot rode lampje constant brand, en op de upc knop van de afstandsbediening drukken, problem solved.
pi_39754952
Heb ik al geprobeerd
pi_39762821
Volume veranderen wil niet via de Mediabox. Ik moet naar de TV toelopen om fysiek de volumeknop bij te stellen.

Iemand hier nog ideeën over: [Apple] Digitale TV op mijn iMac?
pi_39762993
Gooi die troep toch weg man. Digitale tv via de kabel is een flop.
pi_39763070
Verder vind ik het top. Prachtig beeld, lekker veel kanalen.
pi_39764106
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Volume veranderen wil niet via de Mediabox. Ik moet naar de TV toelopen om fysiek de volumeknop bij te stellen.

Iemand hier nog ideeën over: [Apple] Digitale TV op mijn iMac?
Mijn volume werkt gewoon via de afstandsbediening van de media box.
(:
pi_39764164
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef nein het volgende:

[..]

Mijn volume werkt gewoon via de afstandsbediening van de media box.
En wat heb ik aan die informatie?
pi_39764248
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat je een nieuwe tv moet kopen waarschijnlijk
(:
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:00:02 #270
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39764257
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je moet via t instructieboekje de goede code zoeken voor je tv
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_39764477
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:59 schreef nein het volgende:

[..]

Dat je een nieuwe tv moet kopen waarschijnlijk
Het was gratizzz en dat wil ik graag zo houden.
pi_39764485
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik zal eens even kijken.
pi_39764887
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Done. Ik had natuurlijk alleen de Quick Guide gebruikt.

Is er ook ergens een lijst van welke kanalen waar staan? Want het zijn er wel erg veel. Ze staan dan wel op categorie, maar toch.
pi_39766371

Enorm handig: in de tv-guide is nu een miniatuur van het laatst bekeken kanaal, nu kan ik kijken wanneer mijn volgende programma begint terwijl ik in een hoekje tv kan blijven kijken. Nu moet het alleen nog iets sneller, zodat ik niet 10 seconde moet missen.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_39766400
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef kansloze_dertiger het volgende:

Enorm handig: in de tv-guide is nu een miniatuur van het laatst bekeken kanaal, nu kan ik kijken wanneer mijn volgende programma begint terwijl ik in een hoekje tv kan blijven kijken. Nu moet het alleen nog iets sneller, zodat ik niet 10 seconde moet missen.
wauw, kan al 10 jaar op een schotelontvanger
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:10:09 #276
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_39766632
box al een antal weken in huis, maar kan hem niet aan sluiten.... er zijn geen splitters meegeleverd end at stond wel in de brief....

mjah, de vraag is wat ik aan de splitters heb.... want hier zit geen kastje meer aan de muur, want omdat het internet steeds wegviel is alles aangepast door UPC....

Na 2 weken nog geen mail terug van UPC.... toch maar eens bellen!!

Ben wel benieuwd of het beeld beter is
pi_39767189
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef SpiceP het volgende:

[..]

wauw, kan al 10 jaar op een schotelontvanger
Staat ook zo mooi, al die grijze schotels aan de gevel en met onweer moet de schotel los.
Leve de kabel
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_39768062
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Staat ook zo mooi, al die grijze schotels aan de gevel en met onweer moet de schotel los.
Leve de kabel
Je kan schotels in allerleie vormen, kleuren en maten krijgen. En bij onweer hoeft ie niet los, nooit problemen mee. Niet zogauw oordelen over dingen waar je geen verstand van hebt.

en juist bij de kabel heb je meer kans op inslag en kapotte apparatuur bij onweer
pi_39770299
Weet er iemand of je de kanale ook op je eigen volgorde kan zetten,ik kijk veel discovery en dan moet ik of zappen,of naar die ubertrage Guide.

Ik wil hem gewoon op 10 ofzo.

En ook wil ik al die loze kanalen eruitflikkeren waar ik geen toegang tot heb.
pi_39770739
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef junkiexp het volgende:
Graag idd!
pi_39771682
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef junkiexp het volgende:
Weet er iemand of je de kanale ook op je eigen volgorde kan zetten,ik kijk veel discovery en dan moet ik of zappen,of naar die ubertrage Guide.

Ik wil hem gewoon op 10 ofzo.

Of het nummer onthouden (301 als ik het goed heb), maar volgens mij kan je niks aan de volgorde doen. Is inderdaad wel super irritant.
Die loze kanalen zou ik ook graag kwijt zijn, zeker omdat de box hier bij die kanalen begint te flippen. Blijkbaar is het scherm dat dat zegt opgebouwd uit twee lagen, maar hier wil hij die niet tegelijkertijd weergeven -> begin ADHD scherm...

Dat de zenders op zwart gaan heb ik ook minimaal 1 keer per week. Fijn allemaal, weer de stekker eruit halen enzo. Hier staat ie alleen nog maar omdat het gratis is. DVD-speler is hier nu ook niet aangesloten omdat we te weinig SCART-kabels hebben
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:04:15 #282
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_39791503
grrr hij blijft maar hangen op 80% zenderzoeken..... ook na en telefoontje met de helldesk....
pi_39796817
Ik heb soms dat ik geen teletekst kan bekijken als ik digitaal TV aan het kijken ben.

Als ik hem dan op normaal analoog zet werkt teletekst wel
٩๏̯͡๏)۶
pi_39801714
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb soms dat ik geen teletekst kan bekijken als ik digitaal TV aan het kijken ben.

Als ik hem dan op normaal analoog zet werkt teletekst wel
Kan je dan uberhaupt teletekst op de digitale zenders bekeken??? Heeft bij mij nooit gewerkt, die keren dat ik het probeerde...
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:09:16 #285
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_39802207
Ja natuurlijk kan dat wat denk je dan !!! Lijkt me logisch he !!!

Gewoon de teletekst button aanklikken en dan start het, doet ie dat bij jou niet dan is dat vaag, by the way niet alle zenders hebben teletekst he
pi_39802687
aaah! ik heb vanmiddag bij m'n moeder thuis Chello digitale televisie geinstalleerd. Ik ben jaloers op haar, dat kastje heeft echt perfect geluid en beeld en je kan nog sneller zappen ook. Je kan namelijk gewoon kiezen uit een grote lijst met zenders links in beeld. Bleh. *jaloers*
(:
pi_39802724
Sneller zappen? Niet met beeld...
pi_39802740
Of is Chello Digitale TV iets anders dan UPC Digitale TV?
pi_39802944
Ik vind dat zappen het grootste nadeeel hoor,dat zou voor mij een reden zijn om het kastje na een half jaar terug te sturen .
pi_39802970
Ik stuur 'm sowieso terug en daarna neem ik Digitale TV van KPN.
pi_39803050
Nee, niet sneller zappen met beeld. Maar je kan bij chello uit een lange lijst kiezen, daardoorheen scrollen.
(:
pi_39803950
Upc en chello is toch gewoon het zelfde ?
pi_39803984
Nope, het is toch wel anders. Een ander kastje, andere menu indeling. Bij chello kan je ook duidelijk je favoriete TV kanalen kiezen en indelen. Dat heb ik nog niet ontdekt bij chello.
(:
pi_39804028
mmmm..wat als ik nou mijn UPC kastje es voor de grap omruil met mijn Chello kastje, en de smartcards natuurlijk wel even in de juiste stad gebruik....heh
hmm
(:
pi_39810975
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef nein het volgende:
mmmm..wat als ik nou mijn UPC kastje es voor de grap omruil met mijn Chello kastje, en de smartcards natuurlijk wel even in de juiste stad gebruik....heh
hmm
gaat niet werken, en chello = upc is wel duidelijk hetzelfde, liberty global = upc = chello(internet) dus is precies hetzelfde. Favorieten instellen luk tnog steed sniet, `7 juli ston dgeplanned i s nu wat later geworden (reken medio augustus) en dan zal alles goed zijn
pi_39814656
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 04:10 schreef HOPit het volgende:

[..]

gaat niet werken, en chello = upc is wel duidelijk hetzelfde, liberty global = upc = chello(internet) dus is precies hetzelfde. Favorieten instellen luk tnog steed sniet, `7 juli ston dgeplanned i s nu wat later geworden (reken medio augustus) en dan zal alles goed zijn
Oh shit..STOM! Voortaan kijken wat je typt Nein...
Ik bedoelde dus..
als ik mn UPC/CHello kast voor digitale televisie omruil met mn Athome/Essent kastje
(:
pi_39816290
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef Diego27 het volgende:
Ja natuurlijk kan dat wat denk je dan !!! Lijkt me logisch he !!!

Gewoon de teletekst button aanklikken en dan start het, doet ie dat bij jou niet dan is dat vaag, by the way niet alle zenders hebben teletekst he
Nog eens geprobeerd en ik zat dus blijkbaar op de knop te drukken in de UPC modus... Stom dat ie de teletekst dan niet gewoon laat zien (Ik zit toch op de digitale zenders, volume doet het dan ook en die knop is toch nergens anders voor ) Maargoed in de TV modus van de afstandsbediening doet ie het wel gewoon...

En over die favorieten: Ik weet niet waarom het allemaal zo lang moet duren. Bij de muziekzenders zit die optie er al lang in. Niet dat het me veel uitmaakt augustus ofzo gaat ie toch weer de deur uit.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:38:28 #298
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_39874602
Kan je de zenders ook in je eigen volgorde zetten?? discovery zit nu een heel eind weg bijvoorbeeld....
pi_39875757
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:38 schreef gateway het volgende:
Kan je de zenders ook in je eigen volgorde zetten?? discovery zit nu een heel eind weg bijvoorbeeld....
  zondag 16 juli 2006 @ 14:25:25 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39875864
Ik weet nog niet of ik hier extra geld voor wil betalen. Om een half jaartje te proberen is het wel leuk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')