Je bent zojuist genaaid door je kabelbedrijfquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:25 schreef Nora. het volgende:
Ik heb ook zo'n gratis Mediabox gekregen. De instalatie ging soepel, en het werkte ook meteen. Maar helaas, nu zet ik mijn tv weer aan en ik krijg gewoon zwart beeld. Ik kan wel onderin het beeld zenders uitkiezen, maar als ik op OK druk blijft het beeld zwart. Iemand?
Omdat het algemeen bekend is dat digitale tv bij kabelbedrijven nog in zijn kinderschoenen staat. Digitale tv ansich bestaat al 10 jaar (op de schotel). Bovendien betaal je teveel voor wat je daadwerkelijk ervoor terug krijgt, en dat is alleen maar ellende.quote:
Ja, zodat ze hopen dat je een abonnement neemt. Bovendien wordt je nu ook genaaid omdat je nog analoge kabel kijkt voor 15 euro per maand. Dus alsnog betaal je toch teveel aan je kabelboerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef Nora. het volgende:
Ik betaal niet teveel want het is gratis.
Maar de vraag was eigenlijk: hoezo genaaid?
gezien het stroomverbruik wel, zou je haast zeggenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:03 schreef junkiexp het volgende:
Dat ding wordt bloedheet zeg,ik kan mijn hand er echt niet ophouden.
Is dat normaal?
pff, onzin, gewoon ff stroom eraf en er weer op, wachten tot rode lampje constant brand, en op de upc knop van de afstandsbediening drukken, problem solved.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:39 schreef Neptun3 het volgende:
Zwart beeld bij decoders wijst er meestal op dat of de kaart nog niet geactiveerd is of dat er ergens een kabeltje los of van slechte kwaliteit is.
Mijn volume werkt gewoon via de afstandsbediening van de media box.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Volume veranderen wil niet via de Mediabox. Ik moet naar de TV toelopen om fysiek de volumeknop bij te stellen.
Iemand hier nog ideeën over: [Apple] Digitale TV op mijn iMac?
En wat heb ik aan die informatie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef nein het volgende:
[..]
Mijn volume werkt gewoon via de afstandsbediening van de media box.
Je moet via t instructieboekje de goede code zoeken voor je tvquote:
Het was gratizzz en dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:59 schreef nein het volgende:
[..]
Dat je een nieuwe tv moet kopen waarschijnlijk
Ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet via t instructieboekje de goede code zoeken voor je tv
Done.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet via t instructieboekje de goede code zoeken voor je tv
wauw, kan al 10 jaar op een schotelontvangerquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Enorm handig: in de tv-guide is nu een miniatuur van het laatst bekeken kanaal, nu kan ik kijken wanneer mijn volgende programma begint terwijl ik in een hoekje tv kan blijven kijken. Nu moet het alleen nog iets sneller, zodat ik niet 10 seconde moet missen.
Staat ook zo mooi, al die grijze schotels aan de gevel en met onweer moet de schotel los.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef SpiceP het volgende:
[..]
wauw, kan al 10 jaar op een schotelontvanger
Je kan schotels in allerleie vormen, kleuren en maten krijgen. En bij onweer hoeft ie niet los, nooit problemen mee. Niet zogauw oordelen over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Staat ook zo mooi, al die grijze schotels aan de gevel en met onweer moet de schotel los.![]()
Leve de kabel
Graag idd!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef junkiexp het volgende:
En ook wil ik al die loze kanalen eruitflikkeren waar ik geen toegang tot heb.
Of het nummer onthouden (301 als ik het goed heb), maar volgens mij kan je niks aan de volgorde doen. Is inderdaad wel super irritant.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef junkiexp het volgende:
Weet er iemand of je de kanale ook op je eigen volgorde kan zetten,ik kijk veel discovery en dan moet ik of zappen,of naar die ubertrage Guide.
Ik wil hem gewoon op 10 ofzo.
En ook wil ik al die loze kanalen eruitflikkeren waar ik geen toegang tot heb.
Kan je dan uberhaupt teletekst op de digitale zenders bekeken??? Heeft bij mij nooit gewerkt, die keren dat ik het probeerde...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb soms dat ik geen teletekst kan bekijken als ik digitaal TV aan het kijken ben.
Als ik hem dan op normaal analoog zet werkt teletekst wel
gaat niet werken, en chello = upc is wel duidelijk hetzelfde, liberty global = upc = chello(internet) dus is precies hetzelfde. Favorieten instellen luk tnog steed sniet, `7 juli ston dgeplanned i s nu wat later geworden (reken medio augustus) en dan zal alles goed zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef nein het volgende:
mmmm..wat als ik nou mijn UPC kastje es voor de grap omruil met mijn Chello kastje, en de smartcards natuurlijk wel even in de juiste stad gebruik....heh
hmm
Oh shit..STOM! Voortaan kijken wat je typt Nein...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:10 schreef HOPit het volgende:
[..]
gaat niet werken, en chello = upc is wel duidelijk hetzelfde, liberty global = upc = chello(internet) dus is precies hetzelfde. Favorieten instellen luk tnog steed sniet, `7 juli ston dgeplanned i s nu wat later geworden (reken medio augustus) en dan zal alles goed zijn
Nog eens geprobeerd en ik zat dus blijkbaar op de knop te drukken in de UPC modus...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef Diego27 het volgende:
Ja natuurlijk kan dat wat denk je dan !!! Lijkt me logisch he !!!
Gewoon de teletekst button aanklikken en dan start het, doet ie dat bij jou niet dan is dat vaag, by the way niet alle zenders hebben teletekst he
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:38 schreef gateway het volgende:
Kan je de zenders ook in je eigen volgorde zetten?? discovery zit nu een heel eind weg bijvoorbeeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |