preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:05 schreef Webby het volgende:
Het kastje gaat dus naar je scart. Dat is wel onhandig ivm. een spelcomputer bijv. Moet er iig een scart switchbox tussen. Maar hoe moet ik het zien dat je dan alsnog normaal kan zappen, komt er uit het kastje scart en coax terwijl er 1 coax in gaat?
Zit er geen stekker aan dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef nipeng het volgende:
Nadeel: het apparaat heeft geen \\\"uit\\\" knop.
Ik had nog een tipje gekregen van die UPC figuur aan de telefoon over het updaten.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef Suijk het volgende:
Ik kreeg vandaag enkele software updates en het beeld is zienderogen beter geworden.
Bij ons zeiden ze dat we de oude mediabox niet naar hun terug hadden gestuurd, terwijl we dit wel hadden gedaan. Foutje van TPG kennelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef nein het volgende:
hoe netjes! ik word nu net gebeld door upc, over hoe de bezorging van TPG was. Meteen evenmnklachten verteld en ze proberen er nu meteen iets aan te doen!
Iemand die dit weet?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wordt het digitale signaal trouwens gecodeerd doorgegeven ofzo?
Ik heb meerdere tv\'s in huis en wil het signaal dus splitsen zonder op elke tv naar dezelfde zender
(die van de tuner) te hoeven kijken. Tuners voor digitale tv worden ook op marktplaats aangeboden.
Nu dacht ik zo\'n 2dehands tuner erbij te kopen en zo op 2 tv\'s te kunnen kijken. Kan dit, of moet ik
persé een tuner van UPC zelf hebben?
Regionale zenders komen binnenkort. Zappen doe ik door op ok te duwen en dan met de pijltjes links en rechts te zappen, werkt ook wel relaxed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:38 schreef Logitik het volgende:
Wij hebben ook Digitale TC van UPC sinds een kleine week je nu.
Op zichwel tevreden mee, alleen is de zapsnelheid erg kut en kan ik geen TV Gelderland ontvangen (wat ik echt een leuke zender vind)
Ik denk dat ik binnekort de mediabox terug ga sturen: de voordelen wegen niet tegen de nadelen op.
Dat teletekst is inmiddels gelukt. Maar... hoe kan ik nu bladeren tussen verschillende subpagina's? Tussen pagina's onderling is geen probleem met de Ch+/Ch-, maar die supbpagina's (104/1, 104/2, 104/3) dat lukt me nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef Juichtoon het volgende:
Dat is inderdaad een probleem. Je kan op de TV knop drukken van de remote zonder op de box te richten, als je vervolgens op de TT knop drukt werkt het wel. Wel eerst de juiste code vinden voor de bediening van de analoge TV.
Als het goed is komt er de 15e eindelijk een update. Met enkele nieuwe TV zenders! Hieronder ook echte radiozenders.
Welke zenders dit precies zijn kan je zien door handmatig te zoeken op het netwerk. Bovenste code veranderen in 999 en op OK drukken om te zoeken. In de EPG zie je dan welke nieuwe zenders er bij gaan komen. Je kan overigens de code ook veranderen naar 105 om AT5 te kunnen zien als je niet in Amsterdam woont![]()
Je gebruikt de teletekst functie van de TV.. misschien moet je een andere afstandsbediening code proberen.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:55 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Dat teletekst is inmiddels gelukt. Maar... hoe kan ik nu bladeren tussen verschillende subpagina's? Tussen pagina's onderling is geen probleem met de Ch+/Ch-, maar die supbpagina's (104/1, 104/2, 104/3) dat lukt me nog niet.
Daar moet nog het woordje 'niet' tussenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef Conflict het volgende:
Als het eenmaal werkt hebben ze best een goed product.
De kans dat het allemaal naar behoren werkt is zeer gering.
www.upc.nl, daar staat genoeg uitleg en anders kun je altijd bellen.. word je altijd geholpenquote:Houd er rekening mee dat je niet geholpen wordt bij problemen, dat er veel fouten in rekeningen voorkomen en dat opzeggen vrijwel onmogelijk is.
+ / - knopje aan de zijkant van je afstandsbediening en alleen naar het infoblok kijken om te zien wat er op dat kanaal is en vervolgens doorzappen voor het 'beeld' verschijnt dan kun je erg snel zappen. Tja, de zaptechniek is iets veranderd.. maar ik hoef 'm gelukkig niet af te lerenquote:Ook is het zappen door de menu's in de nieuwe mediabox bedroevend traag (de TV-guide). Iemand een idee hoe je sneller kan zappen?
Ze hebben er geen uit knop op gezet om te voorkomen dat iedereen het ding dan 's nachts uitzet. Dan worden namelijk de firmware upgrades geladen waardoor de stabiliteit en opties worden verbetert.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef nipeng het volgende:
Nadeel: het apparaat heeft geen \\\"uit\\\" knop. Ze moeten natuurlijk wel je kijkgedrag kunnen opvragen en het ding kunnen updaten (88:88:88).
Nee, die ligt vast. Ik denk wel dat er nog iets staat aan te komen waarmee je een 'favorieten' lijstje kan maken in de TV Guide.quote:Weet iemand of je de zenderindeling kan aanpassen?
Pas maar op.. ze hebben je zo doorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Oeh, een topic over digitale tv van UPC...
Omdat ~2.3 miljoen klanten van een box voorzien best wat tijd kost. Als je hem eerder wil kun je 0800-1872 bellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:05 schreef junkiexp het volgende:
Waarom heb ik die box nog niet ?
Oke,ik heb namelijk wel analoge kabel tv van upc.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef Bigs het volgende:
[..]
Omdat ~2.3 miljoen klanten van een box voorzien best wat tijd kost. Als je hem eerder wil kun je 0800-1872 bellen
No shit, dat is handig.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:57 schreef Bigs het volgende:
[..]
Je ziet het rechts in die navigatiebalk, onder het streepje dat aangeeft hoe ver het programma is (ojajoh?):
[afbeelding]
Dat icoontje met die streepjes betekent dat je uit ondertiteling kunt kiezen (hier op Club)
Die 6 is de leeftijdskeuring van het programma.
[afbeelding]
Het oortje betekent dat er meerdere talen beschikbaar zijn (hier op Sailing channel)
Je ziet het overigens alleen als je de zender echt op hebt staan, niet als je er overheen bladert. De UPC decoder is trouwens een Thomson.
Zitten die niet standdard in het extra channel pakket. Ik heb ze ook maar wist niet dat dat tijdelijk is/was...quote:Op maandag 13 maart 2006 03:49 schreef Tref het volgende:
Ik heb het nu al 3 maanden en nog steeds gratis film 1,2+3 en al die sportkanalen zonder dat ik ervoor betaal. Wel heb ik dat extra channel-pack genomen.
Ik ben er best tevreden over: het beeld is goed, de kwaliteit ook en de extra kanalen zijn leuk.
Volgens mij moet je daar toch echt voor bij betalen....quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Zitten die niet standdard in het extra channel pakket. Ik heb ze ook maar wist niet dat dat tijdelijk is/was...
De eerste 6 maanden zijn inderdaad gratis en de eerste maand krijg je gratis het extra channel-pack erbij. Ik bestelde in December en toen kreeg je een gratis maand (toen nog) canal plus op zicht. Tot op heden heb ik die nog steeds, zonder er voor bij te hoeven betalen. Foutje denk ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef erkel het volgende:
Eerste 6 maanden zijn toch geheel gratisJe betaalt gewoon de analoge abonnementskosten en na 6 maanden kun je er weer vanaf toch zonder addertjes onder het gras??
Staar op je factuur iedere maand weer netjes "1 maand compensatie Film1+Sport1" oid? Of zie je Film1+Sport1 helemaal niet terug op de factuur?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef Tref het volgende:
[..]
De eerste 6 maanden zijn inderdaad gratis en de eerste maand krijg je gratis het extra channel-pack erbij. Ik bestelde in December en toen kreeg je een gratis maand (toen nog) canal plus op zicht. Tot op heden heb ik die nog steeds, zonder er voor bij te hoeven betalen. Foutje denk ik.
Nee, dat is het mooie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Staar op je factuur iedere maand weer netjes "1 maand compensatie Film1+Sport1" oid? Of zie je Film1+Sport1 helemaal niet terug op de factuur?
óf je hebt de verkeerde mediabox en smartcard, óf Film1+Sport1 staat nog in het achterliggende systeem... Als ik jou was zou ik voorlopig geen extra zenders bestellen, grote kans dat je Film1+Sport1 dan kwijtraakt vanwege de synchronisatie.quote:
Was ik toch al niet van planquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
óf je hebt de verkeerde mediabox en smartcard, óf Film1+Sport1 staat nog in het achterliggende systeem... Als ik jou was zou ik voorlopig geen extra zenders bestellen, grote kans dat je Film1+Sport1 dan kwijtraakt vanwege de synchronisatie.
Je kunt niet alleen de verkeerde smartcard hebben. De smartcard en de mediabox moet je als één geheel zien. Probeer voor de gein je smartcard maar eens bij je buren in de mediabox te plaatsen, dat werkt niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Tref het volgende:
[..]
Was ik toch al niet van plan
Maar kan het ook met de smartcard te maken hebben dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |