Meid meid meid, leer van je kritieken en wees bescheiden blijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben stuppéfait en flabbergasted
Awwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar gaat mn grap, kuttechniek van tegenwoordig![]()
Of post een fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:12 schreef BB_Koning het volgende:
Weet je wat, Steven, als je lief bent je NOG liever bent, dan kan ik je een beschrijving geven....![]()
Vertel?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is nog genoeg dat je niet weet....
Degene die mn foto wil zien moet wel heeeeel lief doen tegen mequote:
Kijk uit.. want ik neem een camera meequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Degene die mn foto wil zien moet wel heeeeel lief doen tegen me![]()
![]()
Misschien 4 maart, al sik ove rmn fobie voor homo's heen ben dan![]()
Vind je mij heel lief?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Misschien 4 maart, al sik ove rmn fobie voor homo's heen ben dan![]()
*legt je in bad, legt je hoofd op schoot, maakt je haren nat, kiepert er een lekkere shampoo in, masseert voorhoofdhuid, wast krulletjes, spoelt uit, gooit conditioner er in, laat intrekken tijdens massage, spoelt uit*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
"Ziet TheaterMaMa thuis nu een vreugdedansje rondom de eettafel maken"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meid meid meid, leer van je kritieken en wees bescheiden blij
O ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het gevoel dat BB_Koning besneden is.
Maar wel onhandiger.quote:
Ik hou niet van Patiencenquote:
Ik vind het irritant in bedquote:
Redelijk.quote:
Ik dacht dat je ze niet in je kont stopte?quote:
Nee, klopt. Maar daar heeft het ook niet mee te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze niet in je kont stopte?
Oh, maar ik heb geen handwerk verricht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar daar heeft het ook niet mee te makenEerder met te verrichten handwerk.
Die vraag zal hij over 5 jaar echt niet nog eens stellenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar daar heeft het ook niet mee te makenEerder met te verrichten handwerk.
No pictures pleasequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk uit.. want ik neem een camera mee
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Mensen, tis mooi geweest. Ik ga slapen
*slaat vleugels uit en vliegt naar zijn nest*
Sweet Dreams Ang3lquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Mensen, tis mooi geweest. Ik ga slapen
*slaat vleugels uit en vliegt naar zijn nest*
quote:
*Geeft je schaamteloos ene kusje..., maar wel (voorlopig) op de wang..*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*droogt je haren voorzichtig met handoek*
Kben dr nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
Hier ben ik dan in mn eentje, wachtend tot Stroek en wonderer, die vast achter hun pc in slaap zijn gevallen, wakker worden![]()
Je zocht me?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
Hier ben ik dan in mn eentje, wachtend tot Stroek en wonderer, die vast achter hun pc in slaap zijn gevallen, wakker worden![]()
September.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:40 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, ik vergeet Punk
Morgen geen school? Betere vraag zou zijn geweest: wanneer begin je weer met school?![]()
Waar gaan we het over hebben, volgens mij kunnen we ook niet op David rekenen vandaagquote:
Ik was even eten maken. En een button voor mijn site.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
Maar ook niet te lang op mij hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar gaan we het over hebben, volgens mij kunnen we ook niet op David rekenen vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |