Mensen met een sok om hun pik hebben meestal een stom karakter.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okeej, dat wel..
Maar hij heeft vast ook een stom karakter.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja want nu heb je het ook gezien op foto's![]()
ut lijkt zoef de haas van de fabeltjeskrant welquote:
Laat ze maarquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Cybart het volgende:
ik vind die plaatjes van TRS enger!
Amen!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Cybart het volgende:
Dat ook..quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Cybart het volgende:
sja ik moest ook ff mijn foto's showen hequote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
wel leuk dat je het ff liet zien !
quote:
Wij snappen hetquote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ut lijkt zoef de haas van de fabeltjeskrant wel
die struikelde ook altijd over z'n woorden waardoor er geen touw aan vast te knopen is
en de rest van je plakboek en de video dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
sja ik moest ook ff mijn foto's showen he![]()
Jij mag niet praten met meneer de soklul.quote:
Nee ik heb liever de proporties anders. Z'n middenstuk is te lang t.o.v. de rest van z'n lijfquote:Op maandag 23 januari 2006 22:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lage eisen...., neem jij genoegen met zo'n lijf?
![]()
Eigenlijk gaat deze nog bestquote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed om te wetenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik heb liever de proporties anders. Z'n middenstuk is te lang t.o.v. de rest van z'n lijfLijkt wel uitgerekt. Maar ... let's just say I wouldn;t kick him out of bed for eating crackers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |