FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Vleugeldeuren op een Mitsubishi Sigma
jochem8maandag 23 januari 2006 @ 21:30
Hoe zou dat staan? Het lijkt me wel lachen om zoiets op mijn stationwagon te hebben:



Het enige bedrijf dat ik tot nu toe heb gevonden is LSD (http://www.lsd-doors.de) maar zijn er ook andere bedrijven die dat doen? Mag ook een adresje in Spanje zijn.

Ja, ik realiseer me dat dit meer iets is voor golfjes en civicjes, maar daar gaat het nu niet om
vosssmaandag 23 januari 2006 @ 21:32
Is dat een 3.0 V6?
Tommy_Kuklinskimaandag 23 januari 2006 @ 21:33
dom
Tjabbomaandag 23 januari 2006 @ 21:34
Het staat net zoals op de golfjes en civicjes.
pooiermaandag 23 januari 2006 @ 21:36
Het is geen lambo, dus laat het dan ook zo.

- groeten
Fulcrum_Xmaandag 23 januari 2006 @ 21:39
lol
Alexxxxxmaandag 23 januari 2006 @ 21:43
niet mijn smaak, maar wil je alleen de voordeuren, of ook de achterdeuren?
jochem8maandag 23 januari 2006 @ 21:47
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:32 schreef vosss het volgende:
Is dat een 3.0 V6?
Yup
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
niet mijn smaak, maar wil je alleen de voordeuren, of ook de achterdeuren?
Geen idee, ik ben wat aan het rondkijken. Ligt er natuurlijk aan wat het kost, maar het lijkt me mooier om alle 4 te doen.
yupmaandag 23 januari 2006 @ 21:48
Dude doe normaal en laat dat ding zo.
Tjabbomaandag 23 januari 2006 @ 21:48
He heb je van de achterklep al een vleugeldeur?
Gaaf!
vosssmaandag 23 januari 2006 @ 21:48
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:47 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Yup
Mooi man, jammer dat het een station is, maarja, je kan niet alles hebben he
yupmaandag 23 januari 2006 @ 21:49
Zo een auto is al apart als je die vleugeldeuren op doet is het gewoon een gedrocht, wil je dat ?
jochem8maandag 23 januari 2006 @ 21:57
Het is natuurlijk altijd terug te bouwen he

En vosss ik wilde juist de station hebben, die sedan vind ik niet mooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door jochem8 op 23-01-2006 21:58:23 (verkeerde smiley) ]
ThaFreakmaandag 23 januari 2006 @ 22:23
auto is
vleugeldeuren erop is
Tjabbomaandag 23 januari 2006 @ 22:43
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:57 schreef jochem8 het volgende:
Het is natuurlijk altijd terug te bouwen he

En vosss ik wilde juist de station hebben, die sedan vind ik niet mooi.
jeah wil dat nog goed vooruit zo met die v6 ?
Herr.Flickmaandag 23 januari 2006 @ 22:45
Loopt ie al weer stationair dan
Tommy_Kuklinskimaandag 23 januari 2006 @ 22:46
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Loopt ie al weer stationair dan
Ja prima
!
Rool.and.the.Gangmaandag 23 januari 2006 @ 22:51
Geef mij die knaken voor die vleugeldeuren, dan geef ik je een slag voor je harses, want dat verdien je, en dan kun je naar je centen fluiten, want het is echt onzin. Vooral bij een dergelijke, bijzonder mooie en statige auto (geldt niet voor de velgen overigens). Quit the booze man.
Tommy_Kuklinskimaandag 23 januari 2006 @ 22:52
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Geef mij die knaken voor die vleugeldeuren, dan geef ik je een slag voor je harses, want dat verdien je, en dan kun je naar je centen fluiten, want het is echt onzin. Vooral bij een dergelijke, bijzonder mooie en statige auto (geldt niet voor de velgen overigens). Quit the booze man.
yupmaandag 23 januari 2006 @ 23:40
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja prima
!
Was tijdje probleem met stationair regeling, overigens niet zo een ernstig probleem is volgens mij zo gefixed, overigens had de Space ding van me ouders dat ook, alleen is het blijkbaar gefixed want het probleem is nooit meer teruggekomen :/
vosssmaandag 23 januari 2006 @ 23:44
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

jeah wil dat nog goed vooruit zo met die v6 ?
Valt zat mee hoor, uit mn hoofd ergens rond de 9 secs naar de 100 als ik me niet vergis.
Ze zijn nogal zwaar natuurlijk he, en "maar" net op de 200pk meen ik

Desalniettemin stoere auto's
Frasiermaandag 23 januari 2006 @ 23:49
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef jochem8 het volgende:

[afbeelding]
Wow! Ik zie een "orb". Move 'm ff naar TRU .
vosssmaandag 23 januari 2006 @ 23:52
Ik zeg witte knipperlichten erin voor en aan de zijkant, omlaag gooien, 19-ers eronder klappen, sportuitlaatje en K&N filter.

Niks meer aan doen; toffe bak
Geqxondinsdag 24 januari 2006 @ 00:01
Van die Delorean deuren voor en achter zouden wel cool zijn, beetje in style van je achterklep
FunnyNamedinsdag 24 januari 2006 @ 07:45
Xsou het niet doen
Opa_verteltdinsdag 24 januari 2006 @ 08:46
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef jochem8 het volgende:
Hoe zou dat staan? Het lijkt me wel lachen om zoiets op mijn stationwagon te hebben:

[afbeelding]

Het enige bedrijf dat ik tot nu toe heb gevonden is LSD (http://www.lsd-doors.de) maar zijn er ook andere bedrijven die dat doen? Mag ook een adresje in Spanje zijn.

Ja, ik realiseer me dat dit meer iets is voor golfjes en civicjes, maar daar gaat het nu niet om
http://www.showoffimports.nl/customer/home.php?cat=1269&page=1
Jouw model staat niet op de lijst, maar is 100% zeker wel te bestellen.
Dr_Croutondinsdag 24 januari 2006 @ 08:49
Gewoon helemaal niks doen, niet alleen gaat het lelijk worden, om de extra scharnieren, gasveerstangen en evt. motoren te plaatsen gaat je binnenruimte kosten.

Het is een mooie bak, ga het nou niet verneuken.
1299dinsdag 24 januari 2006 @ 10:21
De station heeft 170PK en doet 10.7 seconden naar de 100.

Je kan beter een sedan hebben die heeft 205PK en gaat in 8.1 seconden naar de 100 (Killt de meeste GTi's )

Vleugeldeuren zijn natuurlijk zo fout als het maar kan
koffiekoekjedinsdag 24 januari 2006 @ 10:25
Weet je wat? neem er anders meteen kunstof wieldop spinners bij, maar dan wel chroom of goud kleurig.
jochem8dinsdag 24 januari 2006 @ 11:37
Hehe toffe reacties

Gaat best wel aardig vooruit, zuipt ook wel aardig. Meeste auto's zijn geen probleem om eruit te trekken bij het stoplicht, maarja hij blijft toch 1575 kg wegen.

En de stationair is nog steeds niet gemaakt ik behelp me gewoon met remmen en gas geven tegelijk als ik stil sta. Best wel klote, maar er is mee te leven. In juni/juli ga ik teg naar Nederland en dan laat ik het hier maken.

Ga nog ff dat trucje met die accupolen loshalen proberen en verder ga ik er niet aan klooien. Vriend van me is monteur en die dacht dat het het stappenmotortje zou zijn...en die krengen zijn duur.
Geqxondinsdag 24 januari 2006 @ 12:22
Zo'n LSD he, betaal je nu 1500 euro voor 2 scharniertjes?
Spyroniusdinsdag 24 januari 2006 @ 13:37
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n LSD he, betaal je nu 1500 euro voor 2 scharniertjes?
Het is wel iets meer dan een scharniertje he, als zo'n vleugeldeur open gaat is het natuurlijk wel de bedoeling dat hij uitzich zelf openblijft en niet weer dichtklapt als je halverwegen bent met uitstappen.

Maar weet je wat ook zeer flex is, gewoon geen deuren nemen, is ook vrij uniek.
jochem8dinsdag 24 januari 2006 @ 14:01
Of dichtlassen a la Dukes of Hazard
Maikalodinsdag 24 januari 2006 @ 14:02
Misschien is het wel geinig als er iemand een fotosoep maakt weet je gelijk of het eruit ziet of niet.
MikeyMandinsdag 24 januari 2006 @ 14:03
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:37 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Het is wel iets meer dan een scharniertje he, als zo'n vleugeldeur open gaat is het natuurlijk wel de bedoeling dat hij uitzich zelf openblijft en niet weer dichtklapt als je halverwegen bent met uitstappen.

Maar weet je wat ook zeer flex is, gewoon geen deuren nemen, is ook vrij uniek.
En ze kunnen vaak op twee manieren open; de ouderwetse manier en omhoog...
Geqxondinsdag 24 januari 2006 @ 14:23
Maar dan alsnog, een scharnier, en een gasveer. Moet dat nou echt 1500 euro kosten? Daar zit wel een hoop R&D in..
jochem8dinsdag 24 januari 2006 @ 16:13
R&D?
JosvGdinsdag 24 januari 2006 @ 16:49
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef jochem8 het volgende:
R&D?
Research and Development
SuperBoschdinsdag 24 januari 2006 @ 21:18
Lijkt me wel uitermate handig als je krap ingeparkeerd zit.
Geqxondinsdag 24 januari 2006 @ 21:26
Juist niet, want voordat ze omhoog gaan moeten ze eerst nog ongeveer 5 cm naar buiten klappen.
Darkomendinsdag 24 januari 2006 @ 21:29
Succes, maar 4 deurs met lambodeuren... nee ik denk niet dat het staat, op 2 deurs trouwens ook niet.

maar als jij het wilt, gewoon doen, ik denk alleen dat het heel moeilijk te vinden word.

hoe zou je de achterste schanieren? recht-omhoog of naar achter-omhoog
Tjabbodinsdag 24 januari 2006 @ 21:38
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Juist niet, want voordat ze omhoog gaan moeten ze eerst nog ongeveer 5 cm naar buiten klappen.
ja en hoe ver moeten gewone deuren uitklappen?

juist. een halve meter bijna.
SuperBoschdinsdag 24 januari 2006 @ 22:17
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Juist niet, want voordat ze omhoog gaan moeten ze eerst nog ongeveer 5 cm naar buiten klappen.
Ok, my bad.
Ik dacht dat vleugeldeuren deuren waren die, al uitgeklapt, op de vleugels van een vliegtuig zouden moeten lijken.
-O- <-- zoiets dus.
rudedeltadudedinsdag 24 januari 2006 @ 22:19
Gast als je je geld kwijt moet, ga dan wat groter wonen...
Met andere woorden: Het is geldverspilling
Geqxondinsdag 24 januari 2006 @ 22:52
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

ja en hoe ver moeten gewone deuren uitklappen?

juist. een halve meter bijna.
Je hebt maar een paar centimeter nodig om je eruit te wurmen. Met lambo doors heb je eerst die 5 cm nodig, en daarna klappen ze omhoog én nog een stukje opzij. Bij een normale deur kun je je hand tussen je deur en de auto naast je houden, maar dat gaat met zo'n lambodeur toch iets lastiger.

Of smijt jij altijd je deur een halve meter open
rockstahdinsdag 24 januari 2006 @ 23:31
Bedoel je nou zoiets met vleugeldeuren?

fast-tuningdinsdag 24 januari 2006 @ 23:35
ik hep op me carola ok van die deure maar een gaat niet open dat is wel klotuh
Eddosdinsdag 24 januari 2006 @ 23:45
Meer zulke denk ik:
Opa_verteltwoensdag 25 januari 2006 @ 01:05
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef Maikalo het volgende:
Misschien is het wel geinig als er iemand een fotosoep maakt weet je gelijk of het eruit ziet of niet.
Ik verveelde me een beetje, maar ik krijg die vleugeldeuren niet voor elkaar..

Iemand met kennis van zaken die misschien een poging wil wagen?

estrangedwoensdag 25 januari 2006 @ 08:13
alberto checkt de sigma
Opa_verteltwoensdag 25 januari 2006 @ 08:25
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:13 schreef estranged het volgende:
alberto checkt de sigma
Ja ja, op een gegeven moment begon die sigma er zó fout uit te zien dat zelfs Alberto even kwam checken.
Zo zie je maar weer.. Zo'n sigma is (imho) mooier als je er niks meer aan doet
n00cL30nwoensdag 25 januari 2006 @ 12:20
LoLz... Heb er zelf ook wel eens over zitten denken.. Maareuh.. LSD is gewoon reteduur...
En daarbij komt.. de auto is geen Lambo, dus laat de deuren achterwege.

En idd... normalere mods zijn gaver... Getinte ramen, velgen, standaard items dus.
SvenThaManwoensdag 25 januari 2006 @ 12:54
Haha geniaal die photoshop!

Vette bak! Zonder vleugeldeuren. De ruiten tinten is wel mooi! En witte blinkers. Kun je die gordijnrails niet van het dak slopen zonder al te veel beschadigingen?
Opa_verteltwoensdag 25 januari 2006 @ 13:26
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef SvenThaMan het volgende:
Haha geniaal die photoshop!

Vette bak! Zonder vleugeldeuren. De ruiten tinten is wel mooi! En witte blinkers. Kun je die gordijnrails niet van het dak slopen zonder al te veel beschadigingen?
Die dakdragers wou ik ook al verwijderen, maar met mijn skills zag dat er niet uit
Denk wel dat dat de auto stukken mooier (smoother) zou maken.
j22flyingdownwindwoensdag 25 januari 2006 @ 13:56
zon ding heeft egt n geile neuss