't Scheelt je ook nog eens duizend of meer euro per jaar!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef Piemol het volgende:
Nieuwe baan, en ze eisen complete medische controle,waaronder borstkasrontgen
kutgaretten, bah!
Dus je zit nu weer zonder baan?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef Piemol het volgende:
Nieuwe baan, en ze eisen complete medische controle,waaronder borstkasrontgen
kutgaretten, bah!
en t is gewoon viesquote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Furious het volgende:
[..]
't Scheelt je ook nog eens duizend of meer euro per jaar!
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dat weegt zwaarder dan welk gezondheids- of financiëel argument dan ook...
Ik heb laatst eens nagerekend hoeveel ik ong. heb weggerookt in mijn leven. Ik had er godverdomme een knappe benz voor kunnen kopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je 5 pakjes per week rookt (en de meeste rokers halen dat ruimschoots), ben je al 1000 euro per jaar kwijt. Echt veel als je er zo over nadenkt
Pakje tabak (of shag voor de Ndl'ers) per week, 185¤/jaar. Met twee avonden stappen ben ik meer kwijt...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je 5 pakjes per week rookt (en de meeste rokers halen dat ruimschoots), ben je al 1000 euro per jaar kwijt. Echt veel als je er zo over nadenkt
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:
Ik rook maar leef nagenoeg vegetarisch.
Heft elkaar weer een beetje op.![]()
Oh ja, mijn longen zijn (gelukkig) na tig jaar roken nog schoon.![]()
Hier nog 1quote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vraag me af... ik ben echt zon gezelligheids roker... 1 of 2 peuken per 2 weken... zou je dat kunnen zien?
Is het ook. Ten eerste is vegetarisch leven helemaal niet zo veel gezonder als men vaak beweert. Ten tweede heeft je manier van eten geen enkele invloed op je longen. Je krijgt net zo hard longkanker als een ander.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:26 schreef lj_lightning het volgende:
[..]hoezo heft het elkaar op? als jij vegetarisch bent gaan je longen er niet op voorruit volgens mij hoor... je zult vast een betere gezondheid er door hebben maar door gezond te eten blijven je longen niet schoon van hoor
volgens mij is dit echt onzin...
Ach, zolang je zelf maar denkt dat je longen schoon zijn is er geen probleem toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:
Ik rook maar leef nagenoeg vegetarisch.
Heft elkaar weer een beetje op.![]()
Oh ja, mijn longen zijn (gelukkig) na tig jaar roken nog schoon.![]()
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:
(...) Oh ja, mijn longen zijn (gelukkig) na tig jaar roken nog schoon.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |