eigenlijk moet je dan de nieuwe maken.. er staat een linkje onderaan in de OP met de tekstquote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
sorry ik had de vorige vol gemaakt maar ik wist niet of je dan een nieuwe moest maken of gewoon moest wachten of zo....
ja je hebt natuurlijk gelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je in dit topic wat zegt gaan mensen echt niet nazoeken om te kijken wat je ooit allemaal in andere topics hebt gezegt hoor.. lijkt me
dus als je zelf niet was begonnen over die kaaschaaf had er geen haan naar gekraait om het zo maar te zeggen
maja
Soort van random TT-creator?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
sorry ik had de vorige vol gemaakt maar ik wist niet of je dan een nieuwe moest maken of gewoon moest wachten of zo....
ja sorry ik wist niet of ik daar toe gemachtigd was zeg maar haha omdat t nieuw ben en het niet van mij is en zo!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan de nieuwe maken.. er staat een linkje onderaan in de OP met de tekst
ow owkej dan is het mijn fout!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja je hebt natuurlijk gelijk
ware het niet dat antraxx regelmatig in het ehv topic te vinden is
gohquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
Ow ja, en het is dus de bedoeling dat jullie mij helpen verzinnen wat voor een kadootjes ik moet vragen voor mijn verjaardag
neej gewoon jullie omdat jullie in dat lijstje staan of zo? ik weet t ook niet haha nadenken is niet echt mijn dingquote:
dvd's of boeken of eh, geld?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
Ow ja, en het is dus de bedoeling dat jullie mij helpen verzinnen wat voor een kadootjes ik moet vragen voor mijn verjaardag
Dat mogen jullie ook gewoon gelijk aan mij vertellen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
nou ja, wat dachten jullie van een knuffelplantquote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat mogen jullie ook gewoon gelijk aan mij vertellen.![]()
![]()
pizza en cola?quote:
Twist was al bezig om een volledig betaalde luxe vakantie voor je te regelenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
wel een grappig ideequote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, wat dachten jullie van een knuffelplant
?
whaha ik voel me gevleid maar ook een tikje beschaamd!quote:
Ik geloof niet dat dat heel slim is, ik zie mijn beste vrienden dat al voor me uitzoekenquote:
ligt er aan waarvoor je m wilt gebruiken en hoe duidelijk je bent in je eisenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat heel slim is, ik zie mijn beste vrienden dat al voor me uitzoeken
Doe je eens een keer aardig tegen iemand, krijg je zoietsquote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik voel me gevleid maar ook een tikje beschaamd!
er valt niks te adoreren!!!!!
ik ben dodelijk saai!
pas maar op
Zonder een stakker die daar intrapt gaat dat ook niet lukken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist was al bezig om een volledig betaalde luxe vakantie voor je te regelen.
haha ik waarschuw je alleen maar hoor voor mijn saaiheidquote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe je eens een keer aardig tegen iemand, krijg je zoiets
Ja ik ben inderdaad jarig, en ok, omdat ik lief ben, mag jij dan wel komen....quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
gohben jij jarig binnenkort? Feestje!!!!
Dat kunnen we best. Met onze gecombineerde expertises enzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat heel slim is, ik zie mijn beste vrienden dat al voor me uitzoeken
Ja, nu niet meer natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zonder een stakker die daar intrapt gaat dat ook niet lukken.![]()
striptease zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad jarig, en ok, omdat ik lief ben, mag jij dan wel komen....
Breng je zwembroek mee, ik vertel niet wat we gaan doen
Alsof ik zo'n boeiend leven heb. Het grootste bewijs daarvoor: ik loop hier rond.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik waarschuw je alleen maar hoor voor mijn saaiheid
Ja, ik zie jullie al gaan met z'n drieeenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kunnen we best. Met onze gecombineerde expertises enzo.![]()
wie ?... twist en?? en ??quote:Op maandag 23 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik zie jullie al gaan met z'n drieeen
ja, leuke dingen he? ik wil er eigenlijk ook wel eentjequote:
en mijn vriendinnetje die ik al 10 jaar heb en mijn lieve vriendje die hier af en toe ook nog wel eens om de hoek komt kijkenquote:
nou.. zoveel expertise...dat moet toch lukken?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:36 schreef melismay het volgende:
[..]
en mijn vriendinnetje die ik al 10 jaar heb en mijn lieve vriendje die hier af en toe ook nog wel eens om de hoek komt kijken
In ieder geval beter dan hierquote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. zoveel expertise...dat moet toch lukken?
Zou je denkenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. zoveel expertise...dat moet toch lukken?
tuurlijk denk ik datquote:
Ik ook wel hoor, mijn vriendjes zijn geweldig!quote:
en wat voor zwembroek dan... een boxer of zo'n speedo?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, mijn vriendjes zijn geweldig!
Niet zo'n speedo, gewoon een stoere!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
en wat voor zwembroek dan... een boxer of zo'n speedo?
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet zo'n speedo, gewoon een stoere!
weet je wel meteen wat je aan een vent hebtquote:
Hoe scoort deze op de schaal van liefie_?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wel meteen wat je aan een vent hebt
daar verdenk ik melismay ook al van ja.. dat dat de snode opzet achter het " zwembroek meebrengen" wasquote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Met dit model weet je zelfs of hij joods isquote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een 6je denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe scoort deze op de schaal van liefie_?
Ja, maar niet zo een Nixxxquote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar verdenk ik melismay ook al van ja.. dat dat de snode opzet achter het " zwembroek meebrengen" was
nou laat jij dan eens zien wat aan jouw verwachtingspatroon voldoetquote:
Er is nooit een popcornsmiley in de buurt als je hem nodig hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou laat jij dan eens zien wat aan jouw verwachtingspatroon voldoet
Het hangt echt van de man af hoor, dat kan ik niet inschattenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou laat jij dan eens zien wat aan jouw verwachtingspatroon voldoet
Als je een man om een verbale beschrijving vraagt blijkt over het algemeen dat hij dat ook niet kan inschatten. Dus ga je gangquote:Op maandag 23 januari 2006 21:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Het hangt echt van de man af hoor, dat kan ik niet inschatten
Ik ga naar bed!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je een man om een verbale beschrijving vraagt blijkt over het algemeen dat hij dat ook niet kan inschatten. Dus ga je gang.
vlucht maar!quote:
strakke speedo's die in bilnaden verdwijnen?quote:
Neeeeee!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
vlucht maar!ik hoop dat je van speedo's droomt!
heheheheheheh!!! dat krijg je ervan!quote:
Hij doet het weerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheheheheh!!! dat krijg je ervan!
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
strakke speedo's die in bilnaden verdwijnen?
zal ik eens kijken of ik mijn cam aan de praat krijgquote:
slaaaaaaaaaaaapeloze nachten!quote:
Jij hebt duidelijk nog geen goed beeld van nixxx in een strakke speedoquote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
hey leuk americas next top model of zoiets
nope ik zie modelen in lingeriequote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen goed beeld van nixxx in een strakke speedo.
De teleurstelling. Ik zag alleen deze zin net in mijn scherm staan. Scroll je een stukje naar boven, is het een post van nixxx...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
zal ik eens kijken of ik mijn cam aan de praat krijg![]()
Wees blij dat je scrollde voordat je aanbood om wel even te komen helpen met aansluitenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De teleurstelling. Ik zag alleen deze zin net in mijn scherm staan. Scroll je een stukje naar boven, is het een post van nixxx...![]()
je hebt over de strakke speedo's heengelezen... ik denk, ik zeg het nog evenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De teleurstelling. Ik zag alleen deze zin net in mijn scherm staan. Scroll je een stukje naar boven, is het een post van nixxx...![]()
cams zijn zooooo raarquote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope ik zie modelen in lingerie
dan zie ik ook echt alleen maar modelen in lingerie
Daar wil ik dan wel eens het bewijs van zienquote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
[..]ik heb het achterwerk van een model!!!
![]()
sjo.. ben jij dan ook jarig?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
Verzinnen voor verjaardagscadeaus dat lukt me wel...ik heb nog een paar weken de tijd..![]()
Ik ben altijd bereid om nixxx de helpende hand toe te reiken hoor. Als ik maar niet hoef te helpen met het aantrekken van een speedo, of enig ander kledingstuk dat rechtstreeks in contact staat met zijn primaire geslachtskenmerken!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij dat je scrollde voordat je aanbood om wel even te komen helpen met aansluiten.
Je gaat niet slapen zolang het nog kan?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel eens het bewijs van zien
ik ook!quote:
hmm.. moet je veel bier inslaanquote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel eens het bewijs van zien
quote:
je wilt het wel uittrekken?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid om nixxx de helpende hand toe te reiken hoor. Als ik maar niet hoef te helpen met het aantrekken van een speedo, of enig ander kledingstuk dat rechtstreeks in contact staat met zijn primaire geslachtskenmerken!
nog niet slapenquote:
zeg... nu gaat het de kant van een heel fout maikuuul topic opquote:
Het gaat inderdaad hoe langer hoe minder naar iets wat geschikt is voor melismay.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeg... nu gaat het de kant van een heel fout maikuuul topic op
welterusten Caartjequote:
maar jij bent slaapgehandicaptquote:
haha slaapuitgedaagtquote:
Touché!quote:
[twisted_fok mode] IK BEN NIET LIEF!!!!!! IK BEN NIET SCHATTIG!!!!! [/twisted_fok mode]quote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha slaapuitgedaagtklinkt liever
* nixxx opgelucht zuchtquote:
Pardon?quote:
het is je vergevenquote:
Word je nu al territoriaal?quote:
Rocco?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo.. Wat een film zeg.
* RemcoW85 heeft een paar keer een verhoogde hartslag gehad
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
[twisted_fok mode] IK BEN NIET LIEF!!!!!! IK BEN NIET SCHATTIG!!!!! [/twisted_fok mode]
wat schattigquote:
vrouwen moeten lief en schattig zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef liefie_ het volgende:
maar wat is er mis met lief en schattig zijn dan?
of niks mis maar gewoon niks voor jou?
quote:
Omdat ik morgen een tentamen heb.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef liefie_ het volgende:
wrom gaat iedereen zo vroeg slapen??
ik ga nog niet slapenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef liefie_ het volgende:
wrom gaat iedereen zo vroeg slapen??
aaaaaaaaaaaaagggghhquote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ook een slaap tekort achter de rug en die ben ik nu aan het inhalen.
Ik weet dus hoe je je voelt
het inhalen zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaagggghh
niet persoonlijk bedoeld hoor
maar als iemand dat nog een keer zegt bijt ik zijn/haar hoofd er af!
nee het ik weet hoe je je voeltquote:
Ik weet hoe het voelt om iemands hoofd eraf te bijten.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaagggghh
Hoe onpersoonlijk kan je het afbijten van een hoofd maken?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef liefie_ het volgende:
ik weet t niet, ik heb t nog nooit geprobeerd...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe onpersoonlijk kan je het afbijten van een hoofd maken?.
Let op de PostIcons.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet t niet, ik heb t nog nooit geprobeerd...
maar anthraxx weet t?
Ik wil wel weten hoe je voelt. Mag dat wel?quote:
zacht en fluffyquote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe je voelt. Mag dat wel?![]()
Babyvet?quote:
hmz ik ben bijnz 20 en een half dus haal baby maar weg hahaquote:
Dan kun je nog steeds babyvet hebben hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik ben bijnz 20 en een half dus haal baby maar weg haha
ow nou owkej dan gooi ik het daar opquote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds babyvet hebben hoor!
Dat is ie zeker waardquote:Op maandag 23 januari 2006 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Let op de PostIcons.
Oh, en Litpho: Ik heb net Cryptonomicon voor 10 Euro besteld
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nou owkej dan gooi ik het daar op![]()
jaahaa babyvet!!!![]()
hey!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Frezer het volgende:
Rome is afgelopen.
Dan zal ik jullie maar gaan lastig vallen.
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey!
had je niet even kunnen zeggen dat het rome was
sex en geweld....quote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!![]()
Ik dacht dat jij het niet keek? Dit was op Bels he, was de laatste aflevering.
Airnout!quote:
Gewoon op Nederland opnieuw kijken?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef Frezer het volgende:
Rome is afgelopen.
Dan zal ik jullie maar gaan lastig vallen.
kleine lettertjes is [ sub ] tekst [ /sub ] maar dan zonder de spatiesquote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
haha krijg t idee dat ik weinig fout kan doen![]()
beken ik vet te zijn is het nog goed![]()
niet dat dat erg is hoor haha
(hoe doen jullie die kleine lettertjes onderaan eigenlijk?)
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sex en geweld....
tuurlijk kijk ik!![]()
danku!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
kleine lettertjes is [ sub ] tekst [ /sub ] maar dan zonder de spaties
Mja, half misschienquote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon op Nederland opnieuw kijken?
hmmm braaf?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
, braaf meisje!
Weinig seks deze keer, overigens..
Wat draai je?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef GF het volgende:
Muhah.
M'n te gekke internet radio is online hoor
En voor de n00bs het betreffende knopje,quote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
kleine lettertjes is [ sub ] tekst [ /sub ] maar dan zonder de spaties
geen probleemquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmmm braaf?
niet een woord dat ik voor mezelf uit zou zoeken maar toch haha
![]()
whahaha ik zou t niet proberen hoorquote:
Hm, niet echt mijn stijl....quote:Op maandag 23 januari 2006 23:06 schreef GF het volgende:
(url)
Ik zet wel een setje DnB aanquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
maar toch haha
neej ik vind het aandoenlijk dat je het probeertquote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
<--- Het kietelt?
, dat was niet de opzet...
Dat staat ook hier zeer binnenkort op de planning ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef nixxx het volgende:
mwa.. weet je.. toch maar even op bed gaan liggen
Ach ik heb niet zo veel praatjes als jij. Ik moet het meer van daden hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej ik vind het aandoenlijk dat je het probeert
ik heb mijn strepen al verdiend met daden...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ach ik heb niet zo veel praatjes als jij. Ik moet het meer van daden hebben.![]()
Je kunt er altijd nog over vertellen...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb mijn strepen al verdiend met daden...
jammer genoeg hebben jullie daar niet van mee kunnen genieten maar toch
Vertel maar dan hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb mijn strepen al verdiend met daden...
jammer genoeg hebben jullie daar niet van mee kunnen genieten maar toch
Er zijn mensen die dat daadwerkelijk doen. Probleem is dat ze het alleen maar moeilijker krijgen, vanwege de achterlijke antwoorden die users soms geven.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef liefie_ het volgende:
whaha en mn hele leven op fok gooien :p
Wanneer kun je?quote:
Mja, maar sommigen vragen ook zo ongeveer om achterlijke antwoorden,quote:Op maandag 23 januari 2006 23:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat daadwerkelijk doen. Probleem is dat ze het alleen maar moeilijker krijgen, vanwege de achterlijke antwoorden die users soms geven.
week niet psies... er zijn nog zo'n 429 mensen voor u....quote:
Heb je al zo'n nummertjes automaat aangeschaft?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
week niet psies... er zijn nog zo'n 429 mensen voor u....
dus dat duurt nog wel even... maar ik heb wel een muziekje voor u terwijl u wacht
http://teracon.mine.nu:8000/listen.pls
* AirwiN noteert: categorisch leugenaarquote:Op maandag 23 januari 2006 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
week niet psies... er zijn nog zo'n 429 mensen voor u....
dus dat duurt nog wel even... maar ik heb wel een muziekje voor u terwijl u wacht
http://teracon.mine.nu:8000/listen.pls
Oi das 'Teracon Radio'quote:Op maandag 23 januari 2006 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heb je al zo'n nummertjes automaat aangeschaft?
jep en een mooi meisje dat de nummertjes af roept...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heb je al zo'n nummertjes automaat aangeschaft?
Klopt, daar zijn andere meer besloten discussiegroepen voor.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef Frezer het volgende:
Mja, maar sommigen vragen ook zo ongeveer om achterlijke antwoorden,.
Fok! is imho niet de plaats om al te persoonlijke vragen te stellen. Ook zou ik me er totaal niet prettig bij voelen dat allerlei persoonlijke zaken tot in de eeuwigheid zijn terug te lezen.
Daar is mijn i-net verbinding te sloom voor,quote:
Ach, al een tijdje zo weinig van haar gehoord. Ze is nu dus bij jou aan de slag!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep en een mooi meisje dat de nummertjes af roept...
is begonnen bij het rad van fortuin... bordjes draaien
Zet je gewoon minder verbindingen op..quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Frezer het volgende:
Daar is mijn i-net verbinding te sloom voor,.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Klopt, daar zijn andere meer besloten discussiegroepen voor.
Dat kan eventueel ook nog.quote:
Nee ik moest luisterenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zet je gewoon minder verbindingen op..
(heb hier ook max 4 luisteraars op een 96kbps streampje)
Ik wil niet weten wie jouw provider isquote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef Frezer het volgende:
Nee ik moest luisteren. Maar dan gaat i de hele tijd bufferen enzo. En ik geloof dat er zelfs nog een download lemiet op zit,
.
Bij deze weet je het toch: Chello.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wie jouw provider is
Hoe doettiedat?quote:
Praten!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
hoe doet ie wat?
jaquote:Op maandag 23 januari 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
of zitten jullie nou weer met me te stangen?
Zoiets zouden wij hier toch nooit doenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
of zitten jullie nou weer met me te stangen?
quote:
en nu ineens terugkrabbelen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef Frezer het volgende:
, eerlijk gezegd snapte ik het echt niet.
Wat Liefie bedoelde dus hequote:
whaha vreselijke kip :pquote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
, eerlijk gezegd snapte ik het echt niet.
Jij kan prima van je afbijten als je wil hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
he verdorie
voel me af en toe echt een blond meisje meisje hier
maja dat zal wel komen omdat ik het soms ook een beetje ben
Tok.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha vreselijke kip :p
ik had gelukkig nog wel een vermoeden :p
haha blondjes bijten ook hoor :pquote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan prima van je afbijten als je wil hoor![]()
Ja, pas maar op, anders eindig je net zo als die knuffel van d'r...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Jij kan prima van je afbijten als je wil hoor![]()
die heeft mama uit eindelijk ook kunnen maken hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 23:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja, pas maar op, anders eindig je net zo als die knuffel van d'r...
Dat heb ik soms ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
voel me af en toe echt een blond meisje meisje hier
Even opgezocht... [R&P SC] praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
He rokjes man
@ MSXUser, knuffel? moet ik teruglezen zeker
Rocken is tot dusver succesvoller?quote:
Jouw mama gaat ons ook maken met naald en draadquote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die heeft mama uit eindelijk ook kunnen maken hoor
gewoon naald en draad
geld voor jullie vast ook wel
ja hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw mama gaat ons ook maken met naald en draad![]()
Ik heb een hekel aan hechtingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef liefie_ het volgende:
die heeft mama uit eindelijk ook kunnen maken hoor
gewoon naald en draad
geld voor jullie vast ook wel
Ze is nog gevaarlijk ookquote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Even opgezocht... [R&P SC] praatjes vullen geen gaatjes
Dat zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Rocken is tot dusver succesvoller?
Houdoe,
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja hoor!
moet je alleen niet zeggen dat ik je kapot heb gemaakt
alsjeblieft dankjewel
Maar bij jou is dat geheel begrijpelijk.quote:
Kom je nog een keer bier zuipen hier?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar bij jou is dat geheel begrijpelijk.![]()
Dat kan dus echt niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn sociale leven wordt nog een keer mijn reeks-ondergang.
Je kunt het sociale leven nog opgeven... het is nog niet te laat.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn sociale leven wordt nog een keer mijn reeks-ondergang.
Tuurlijk, ik word immers niet vaak door een blond meisje gevraagd om bier te komen zuipen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kom je nog een keer bier zuipen hier?
Ik moet echt een keer mn haar blonderen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word immers niet vaak door een blond meisje gevraagd om bier te komen zuipen.![]()
Naah. Het is wel goed zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je kunt het sociale leven nog opgeven... het is nog niet te laat.
Wie weet val ik er als een blok voor.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet echt een keer mn haar blonderen.
Het zou me inderdaad verbazen, maar wie weet heeft het wel succes bij Fokkers van het andere geslacht.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hoop het niet!
Waarom niet? Wil je dan echt je oude dag samen met mij in een bejaardenhuis voor vrijgezelle mannen slijten?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga het niet eens proberen.
Ik niet, drinken en drugs trouwens ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
roken jullie trouwens?
Nee, dit is een rookvrij topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
roken jullie trouwens?
En jij???quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
roken jullie trouwens?
Nee. Ik slaap wel. Tada.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
roken jullie trouwens?
Waarom komt iemand die hier nooit post melden dat hij rookt?quote:
godsamme wat zit jij onder de plak zegquote:
Mishandeling wat ik je bromquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
godsamme wat zit jij onder de plak zeg![]()
Die rok kun je zo te zien dus echt vergeten.quote:
het is dat ze mooi is, anders zou ik zeggen vlucht!!quote:
Ik kwam in het vorige deel al een beetje voorbij, maar niet zodanig veel dat ik ben opgevallen ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom komt iemand die hier nooit post melden dat hij rookt?![]()
Rokje bedoel je, bij rok moet ik aan van die gristelijke dingen tot op de enkels denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die rok kun je zo te zien dus echt vergeten.
We bedoelen hetzelfde, alleen jij formuleert het beterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
Rokje bedoel je, bij rok moet ik aan van die gristelijke dingen tot op de enkels denken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
We bedoelen hetzelfde, alleen jij formuleert het beter
(ja, 't is laat en zo)
Daar gaat ie nu al blij mee zijn, is een begin hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rokje bedoel je, bij rok moet ik aan van die gristelijke dingen tot op de enkels denken.
Ik zou eerder denken dat zo'n afzichtelijk ding een reden is om de relatie te beëindigen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat ie nu al blij mee zijn, is een begin he
Of van die lange zwarte rokken die ze hoogstwaarschijnlijk alleen in Staphorst verkopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
lange rokken kunnen ook mooi zijn
naja meer jurken
of met een heel hoge split of zo
behalve van die grijze wolle zooi
Zelfs die grijze wolle zooi kan heel mooi zijn, ligt aan de vrouw die erin zitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
lange rokken kunnen ook mooi zijn
naja meer jurken
of met een heel hoge split of zo
behalve van die grijze wolle zooi
Nou, deze vrouw gaat zich nu onder een donkerbruin dekbed verstoppen!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs die grijze wolle zooi kan heel mooi zijn, ligt aan de vrouw die erin zit
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, deze vrouw gaat zich nu onder een donkerbruin dekbed verstoppen!!
Morgen zijn ze er allemaal weerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
nepperds
verlatingsangst komt hier toch weer heftig de kop op steken![]()
hectorquote:
Tijd voor een St. Bernhard?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:35 schreef liefie_ het volgende:
hector
maar ik mis toch die warmte en geborgenheid![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:44 schreef liefie_ het volgende:
juk
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:07 schreef melismay het volgende:
Wilco Terwijn komt vandaag bij ons op het werk, ik ken m niet, maar we zien wel wat het wordt
Moggu trouwens!
Het is inderdaad fijn. Helemaal nu ook het zonnetje erbij komtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:07 schreef Ynske het volgende:
Klinkt misschien gek, maar ik vind t buiten zo'n ontzettend lekker weer.
Ok, t uit bed komen gaat wat lastiger, maar als je eenmaal buiten bent, is t net zo dat ademen heerlijk is, en niet te koud. Ik word er helemaal vrolijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |