eigenlijk moet je dan de nieuwe maken.. er staat een linkje onderaan in de OP met de tekstquote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
sorry ik had de vorige vol gemaakt maar ik wist niet of je dan een nieuwe moest maken of gewoon moest wachten of zo....
ja je hebt natuurlijk gelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je in dit topic wat zegt gaan mensen echt niet nazoeken om te kijken wat je ooit allemaal in andere topics hebt gezegt hoor.. lijkt me
dus als je zelf niet was begonnen over die kaaschaaf had er geen haan naar gekraait om het zo maar te zeggen
maja
Soort van random TT-creator?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
sorry ik had de vorige vol gemaakt maar ik wist niet of je dan een nieuwe moest maken of gewoon moest wachten of zo....
ja sorry ik wist niet of ik daar toe gemachtigd was zeg maar haha omdat t nieuw ben en het niet van mij is en zo!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan de nieuwe maken.. er staat een linkje onderaan in de OP met de tekst
ow owkej dan is het mijn fout!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja je hebt natuurlijk gelijk
ware het niet dat antraxx regelmatig in het ehv topic te vinden is
gohquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
Ow ja, en het is dus de bedoeling dat jullie mij helpen verzinnen wat voor een kadootjes ik moet vragen voor mijn verjaardag
neej gewoon jullie omdat jullie in dat lijstje staan of zo? ik weet t ook niet haha nadenken is niet echt mijn dingquote:
dvd's of boeken of eh, geld?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
Ow ja, en het is dus de bedoeling dat jullie mij helpen verzinnen wat voor een kadootjes ik moet vragen voor mijn verjaardag
Dat mogen jullie ook gewoon gelijk aan mij vertellen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
nou ja, wat dachten jullie van een knuffelplantquote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat mogen jullie ook gewoon gelijk aan mij vertellen.![]()
![]()
pizza en cola?quote:
Twist was al bezig om een volledig betaalde luxe vakantie voor je te regelenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
wel een grappig ideequote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, wat dachten jullie van een knuffelplant
?
whaha ik voel me gevleid maar ook een tikje beschaamd!quote:
Ik geloof niet dat dat heel slim is, ik zie mijn beste vrienden dat al voor me uitzoekenquote:
ligt er aan waarvoor je m wilt gebruiken en hoe duidelijk je bent in je eisenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat heel slim is, ik zie mijn beste vrienden dat al voor me uitzoeken
Doe je eens een keer aardig tegen iemand, krijg je zoietsquote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik voel me gevleid maar ook een tikje beschaamd!
er valt niks te adoreren!!!!!
ik ben dodelijk saai!
pas maar op
Zonder een stakker die daar intrapt gaat dat ook niet lukken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist was al bezig om een volledig betaalde luxe vakantie voor je te regelen.
haha ik waarschuw je alleen maar hoor voor mijn saaiheidquote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe je eens een keer aardig tegen iemand, krijg je zoiets
Ja ik ben inderdaad jarig, en ok, omdat ik lief ben, mag jij dan wel komen....quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
gohben jij jarig binnenkort? Feestje!!!!
Dat kunnen we best. Met onze gecombineerde expertises enzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat heel slim is, ik zie mijn beste vrienden dat al voor me uitzoeken
Ja, nu niet meer natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zonder een stakker die daar intrapt gaat dat ook niet lukken.![]()
striptease zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad jarig, en ok, omdat ik lief ben, mag jij dan wel komen....
Breng je zwembroek mee, ik vertel niet wat we gaan doen
Alsof ik zo'n boeiend leven heb. Het grootste bewijs daarvoor: ik loop hier rond.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik waarschuw je alleen maar hoor voor mijn saaiheid
Ja, ik zie jullie al gaan met z'n drieeenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kunnen we best. Met onze gecombineerde expertises enzo.![]()
wie ?... twist en?? en ??quote:Op maandag 23 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik zie jullie al gaan met z'n drieeen
ja, leuke dingen he? ik wil er eigenlijk ook wel eentjequote:
en mijn vriendinnetje die ik al 10 jaar heb en mijn lieve vriendje die hier af en toe ook nog wel eens om de hoek komt kijkenquote:
nou.. zoveel expertise...dat moet toch lukken?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:36 schreef melismay het volgende:
[..]
en mijn vriendinnetje die ik al 10 jaar heb en mijn lieve vriendje die hier af en toe ook nog wel eens om de hoek komt kijken
In ieder geval beter dan hierquote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. zoveel expertise...dat moet toch lukken?
Zou je denkenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. zoveel expertise...dat moet toch lukken?
tuurlijk denk ik datquote:
Ik ook wel hoor, mijn vriendjes zijn geweldig!quote:
en wat voor zwembroek dan... een boxer of zo'n speedo?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, mijn vriendjes zijn geweldig!
Niet zo'n speedo, gewoon een stoere!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
en wat voor zwembroek dan... een boxer of zo'n speedo?
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet zo'n speedo, gewoon een stoere!
weet je wel meteen wat je aan een vent hebtquote:
Hoe scoort deze op de schaal van liefie_?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je wel meteen wat je aan een vent hebt
daar verdenk ik melismay ook al van ja.. dat dat de snode opzet achter het " zwembroek meebrengen" wasquote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Met dit model weet je zelfs of hij joods isquote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een 6je denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe scoort deze op de schaal van liefie_?
Ja, maar niet zo een Nixxxquote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar verdenk ik melismay ook al van ja.. dat dat de snode opzet achter het " zwembroek meebrengen" was
nou laat jij dan eens zien wat aan jouw verwachtingspatroon voldoetquote:
Er is nooit een popcornsmiley in de buurt als je hem nodig hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou laat jij dan eens zien wat aan jouw verwachtingspatroon voldoet
Het hangt echt van de man af hoor, dat kan ik niet inschattenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou laat jij dan eens zien wat aan jouw verwachtingspatroon voldoet
Als je een man om een verbale beschrijving vraagt blijkt over het algemeen dat hij dat ook niet kan inschatten. Dus ga je gangquote:Op maandag 23 januari 2006 21:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Het hangt echt van de man af hoor, dat kan ik niet inschatten
Ik ga naar bed!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je een man om een verbale beschrijving vraagt blijkt over het algemeen dat hij dat ook niet kan inschatten. Dus ga je gang.
vlucht maar!quote:
strakke speedo's die in bilnaden verdwijnen?quote:
Neeeeee!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
vlucht maar!ik hoop dat je van speedo's droomt!
heheheheheheh!!! dat krijg je ervan!quote:
Hij doet het weerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheheheheh!!! dat krijg je ervan!
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
strakke speedo's die in bilnaden verdwijnen?
zal ik eens kijken of ik mijn cam aan de praat krijgquote:
slaaaaaaaaaaaapeloze nachten!quote:
Jij hebt duidelijk nog geen goed beeld van nixxx in een strakke speedoquote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
hey leuk americas next top model of zoiets
nope ik zie modelen in lingeriequote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen goed beeld van nixxx in een strakke speedo.
De teleurstelling. Ik zag alleen deze zin net in mijn scherm staan. Scroll je een stukje naar boven, is het een post van nixxx...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
zal ik eens kijken of ik mijn cam aan de praat krijg![]()
Wees blij dat je scrollde voordat je aanbood om wel even te komen helpen met aansluitenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De teleurstelling. Ik zag alleen deze zin net in mijn scherm staan. Scroll je een stukje naar boven, is het een post van nixxx...![]()
je hebt over de strakke speedo's heengelezen... ik denk, ik zeg het nog evenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De teleurstelling. Ik zag alleen deze zin net in mijn scherm staan. Scroll je een stukje naar boven, is het een post van nixxx...![]()
cams zijn zooooo raarquote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope ik zie modelen in lingerie
dan zie ik ook echt alleen maar modelen in lingerie
Daar wil ik dan wel eens het bewijs van zienquote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
[..]ik heb het achterwerk van een model!!!
![]()
sjo.. ben jij dan ook jarig?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
Verzinnen voor verjaardagscadeaus dat lukt me wel...ik heb nog een paar weken de tijd..![]()
Ik ben altijd bereid om nixxx de helpende hand toe te reiken hoor. Als ik maar niet hoef te helpen met het aantrekken van een speedo, of enig ander kledingstuk dat rechtstreeks in contact staat met zijn primaire geslachtskenmerken!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij dat je scrollde voordat je aanbood om wel even te komen helpen met aansluiten.
Je gaat niet slapen zolang het nog kan?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel eens het bewijs van zien
ik ook!quote:
hmm.. moet je veel bier inslaanquote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel eens het bewijs van zien
quote:
je wilt het wel uittrekken?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid om nixxx de helpende hand toe te reiken hoor. Als ik maar niet hoef te helpen met het aantrekken van een speedo, of enig ander kledingstuk dat rechtstreeks in contact staat met zijn primaire geslachtskenmerken!
nog niet slapenquote:
zeg... nu gaat het de kant van een heel fout maikuuul topic opquote:
Het gaat inderdaad hoe langer hoe minder naar iets wat geschikt is voor melismay.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeg... nu gaat het de kant van een heel fout maikuuul topic op
welterusten Caartjequote:
maar jij bent slaapgehandicaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |